Optakt: Real Madrid – Cádiz, LaLiga, 18. spillerunde

4 år 7 måneder siden #61 af Lars1991

JesperThomsen post=144181 skrev:

Lars1991 post=144179 skrev: ​Vi havde et godt første kvarter og ellers en dårlig første halvleg... men jeg synes faktisk vi spillede rigtig godt i anden halvleg.. er overrasket over folk er så sure over præstationen. Vi skaber så mange gode muligheder. Vi mangler den sidste skarphed eller held. Eller en dommer der gider dømme straffe til os. Er det 3 gange det kunne være dømt i dag? :D

​0-0 på hjemmebane mod et hold under stregen.. ja det er mærkeligt folk er sure. 

Jeg er da også skuffet, men man må da kigge på præstationen og ikke bare resultatet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #62 af madrid2000
Det positive er at spillerne kommer ned på jorden igen.

Sevilla skræmmer altså ikke mig. De er ikke nogen Messi Barcelona. De skal nok sætte rigtig mange point af.

4 år 7 måneder siden #63 af Real HWL

elle44 post=144180 skrev:

Real HWL post=144177 skrev: ​Hvor er det typisk Real at levere så miserabel en indsats mod så ringe en modstander. Hold kæft hvor er det useriøst. 

​vi må jo også bare erkende at det er virkelig svært for os at spille mod de hold der bare sætter 11 mand i eget felt. De er ikke dygtige nok til at spille den hurtigere rundt omkring feltet, især når en spiller som Hazard skal bruge 8 boldberøringer før den sendes videre. Og så skal de simpelthen afslutte første gang når chancen byder sig, det nytter intet at tage flere berøringer inde i feltet når der er så mange forsvarsspillere. 

I min verden er der ingen undskyldninger i dag. Sådan en kamp som den her skal vindes uden nogen former for besvær. Syntes ikke man kan give enkelte spiller skylden, hele holdet leverede under niveau. Alaba og militao er vel de eneste der kan være deres indsats bekendt.

4 år 7 måneder siden #64 af mohbar

Fondo_Sur post=144182 skrev: Kom nu Barca. Skaf i det mindste 1 point på tirsdag mod Sevilla. Visca Barca, vamos Pique.

​Støtter Real 300% men ønsker på ingen måde at de tager point fra Sevilla. Håber derimod at Sevilla giver Barca fantastiske tæsk. Gerne mindst 3 basser mod dem. 

Vi har ikke brug for Barca hjælp men bør selv kunne afgøre det.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

4 år 7 måneder siden #65 af Kiwes
​I min verden, når man møder et hold der spiller med 11 mand i eget felt, så bliver dine backs SÅ VIGTIGE. Og vi har desværre 2 fuldstændig ubrugelig backs, når det kommer til at skabe. Havde vi trent alexander og andy robertson, så havde vi vundet.

4 år 7 måneder siden #66 af Fondo_Sur

madrid2000 post=144184 skrev: Det positive er at spillerne kommer ned på jorden igen.

Sevilla skræmmer altså ikke mig. De er ikke nogen Messi Barcelona. De skal nok sætte rigtig mange point af.

​Men vi er heller ikke alverdens for at være ærlig. Sevilla har bygget et rigtig godt hold op, og selvfølgelig kan de vinde mesterskabet. Man troede heller ikke at Atletico havde en chance i 2014. 

Det er vildt, at Sevilla kan komme op på tre point til Real Madrid, da Real Madrid har mistet så få point. Deres sejr mod Atletico i går var et bevis på, at man skal regne med dem. De er motiverede og kommer til at kæmpe for hver sejr lidt ligesom med Atletico - igen - der vinder 1-0 eller 2-1 i næsten hver kamp, når de går efter guldet. 

4 år 7 måneder siden #67 af NadaMás
​Jeg tror ikke vi skal tage for givet at Sevilla på et eller andet tidspunkt i foråret går i stå, og smider point.
Det er ikke en rutineret klub i kampen om mesterskaber, og de har for sædvane at smide en del point - Omvendt ser de bare rigtig konsekvente ud i år. 

Jeg er enig i at vi selv skal kunne afgøre det, og det tror jeg også vi kommer til at gøre. Men Sevilla ånder os i nakken, og det var jeg da helst foruden - For der kommer helt sikkert flere kampe som aftenens i løbet af sæsonen, de er der stort set uanset hvor stærke man er. 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 7 måneder siden #68 af Brylle
​Ærgerligt i dag, men sådan er det nogle gange. Det er virkelig virkelig godt og holdet er ubesejret i meget lang tid. Når Hazard skal spille 90 minutter, så ved man, at det står skidt til, og alligevel har vi stadig en ubesejret stime. Jeg tager det ret rolig, og jeg synes ikke der er grund til bekymring uanset hvad Sevilla lige har gjort. Det ændrer ikke på at det har været en fantastisk sæson indtil videre!

4 år 7 måneder siden #69 af Sebberg

Zyconith post=144170 skrev: ​Hvor er Hazard dog den mest ligegyldige spiller længe set. Må Bale blive klar hurtigst muligt så vi kan få noget kvalitet ind på den højrekant.

​Dit indlæg må jo være det bedste eksempel på, at Hazard har brændt sine broer i Madrid.

Jeg har været blandt de hårdeste kritikere af ham, men hvis man i ramme alvor ikke kan se, at han spiller en vanvittig stærk anden halvleg i går, så har man jo besluttet sig om, at han aldrig kan præstere i den hvide trøje.

Han spiller i så små rum i anden halvleg, kombinerer med en usvigelig præcision og laver nærmest ingen fejl, selvom vi snakker hælafleveringer og små berøringer. Han tager dybe løb konstant og truer i bagrummet. Jeg synes virkelig, at han var suveræn der, især når Cadiz spillede med bussen.

Benzema til gengæld. Han skylder sgu et par mål. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

4 år 7 måneder siden #70 af Matamoro
Jeg er meget enig i ovenstående. Hazard viste i anden halvleg mere end hvad Asensio og Rodrygo viser til sammen i fem kampe. Hvis Hazard gider presspillet så kan han blive virkelig giftig i den frie rolle med udgangspunkt i højresiden. Hans sammenspil med Benz og Modric kan give holdet en ekstra dimension. Personligt kunne jeg godt tænke mig at se Fede i stedet for Kroos. Fede kan blive verdens bedste midtbanespiller hvis han får liv til at spille

4 år 7 måneder siden #71 af Fondo_Sur

Sebberg post=144197 skrev:

Zyconith post=144170 skrev: ​Hvor er Hazard dog den mest ligegyldige spiller længe set. Må Bale blive klar hurtigst muligt så vi kan få noget kvalitet ind på den højrekant.

​Dit indlæg må jo være det bedste eksempel på, at Hazard har brændt sine broer i Madrid.

Jeg har været blandt de hårdeste kritikere af ham, men hvis man i ramme alvor ikke kan se, at han spiller en vanvittig stærk anden halvleg i går, så har man jo besluttet sig om, at han aldrig kan præstere i den hvide trøje.

Han spiller i så små rum i anden halvleg, kombinerer med en usvigelig præcision og laver nærmest ingen fejl, selvom vi snakker hælafleveringer og små berøringer. Han tager dybe løb konstant og truer i bagrummet. Jeg synes virkelig, at han var suveræn der, især når Cadiz spillede med bussen.

Benzema til gengæld. Han skylder sgu et par mål. 

​Det var et par gode kombinationer, men det handler ikke så meget om, hvad han gør, men hvad han ikke gør. 

Synes dog at han mest af alt lider af, at han ikke er unik i La Liga, og at han hele tiden bliver læst af sine modspillere. 

Asensio er mere unik og overraskende fordi han kan sparke hårdt på mål og kan være stærk i nærkampe. 
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Leveret af Kunena Forum