Optakt: Real Madrid – Cádiz, LaLiga, 18. spillerunde
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så finder man lige pludselig sig selv i en situation hvor man holder med Barca...JesperThomsen post=144160 skrev: Real Madrid classic at sutte mod de små hold på hjemmebane.. Hvis Sevilla vinder deres udsatte er de kun 3 efter
Cadiz var gode i forsvaret i afgørende situationer. Det var lige ved og næsten i flere omgange.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Cadiz bruger de midler de har, og det gjorde de fantastisk. Sikke en forsvarskampKiwes post=144165 skrev: Hele vores angreb dumper sammen med Valverde og Lucas. Når det så er sagt....FUCK jeg håber Cadiz rykker ned. Det spil hører ingen steder hjemme, SOM I INGEN STEDER. Aldrig har jeg set en så klam bus.
Sidste sæson om igen. Vi kan ikke på hjemmebane mod de små.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Sådan kan det går, når man ikke tager kampen seriøst fra 1. minut.
Elendigt af flere spillere. Hazard, Casemiro, Lucas Vasquez og Velverde ødelagde mere end de gavnede holdet.
Nu så jeg tilfældigvis deres kamp i cuppen mod et eller andet ligegyldigt divisions hold. Der var taktikken præcis den samme. Vi skal ikke hylde når små hold bare kommer og parkerer bussen, fandme nej.henrikcomn post=144172 skrev:
Cadiz bruger de midler de har, og det gjorde de fantastisk. Sikke en forsvarskampKiwes post=144165 skrev: Hele vores angreb dumper sammen med Valverde og Lucas. Når det så er sagt....FUCK jeg håber Cadiz rykker ned. Det spil hører ingen steder hjemme, SOM I INGEN STEDER. Aldrig har jeg set en så klam bus.
Sidste sæson om igen. Vi kan ikke på hjemmebane mod de små.
Men trods alt en langt bedre situation end håbet idet at Atletico er helt ude af kampen. Sevilla skal nok snuble på et tidspunkt. Hvis vi taber mesterskabet til Sevilla, så er vi hvert fald selv ude om det, og fortjener ikke bedre.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
vi må jo også bare erkende at det er virkelig svært for os at spille mod de hold der bare sætter 11 mand i eget felt. De er ikke dygtige nok til at spille den hurtigere rundt omkring feltet, især når en spiller som Hazard skal bruge 8 boldberøringer før den sendes videre. Og så skal de simpelthen afslutte første gang når chancen byder sig, det nytter intet at tage flere berøringer inde i feltet når der er så mange forsvarsspillere.Real HWL post=144177 skrev: Hvor er det typisk Real at levere så miserabel en indsats mod så ringe en modstander. Hold kæft hvor er det useriøst.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
0-0 på hjemmebane mod et hold under stregen.. ja det er mærkeligt folk er sure.Lars1991 post=144179 skrev: Vi havde et godt første kvarter og ellers en dårlig første halvleg... men jeg synes faktisk vi spillede rigtig godt i anden halvleg.. er overrasket over folk er så sure over præstationen. Vi skaber så mange gode muligheder. Vi mangler den sidste skarphed eller held. Eller en dommer der gider dømme straffe til os. Er det 3 gange det kunne være dømt i dag? :D