Optakt: Alcoyano - Real Madrid, Copa del Rey, 1/16-finale
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Skandale afværget.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
madrid2000 post=144573 skrev: 2 selvmål på 2 minutter.
Skandale afværget.
lol, Sad og tænkte det samme :)
Fik jeg sagt at Hapard er som en dårlig udgave af Icso Disco ;)
Brylle post=144567 skrev:
Men det er jo hele problemet. Så skal du fjerne Vinicius fra venstre, Benzema fra 9'eren eller opfinde en formation, der fjerner en af vores 3 midtbanespillere? Og når taktikken og formen pt er så god at vi flækker La Liga og det kører i CL, så ville det altså være skørt at ændre SÅ meget for en spiller som ingenting kan.Lars1991 post=144565 skrev:
Brylle post=144561 skrev:
Hvad tænker du med taktiske justeringer? Jeg kan slet ikke se ham komme ordentligt i gang når han har mistet al sit drive. Hans bedste år har været præget af hans evne til at sætte folk af og tage lange raids med bolden. Det sker ikke længere og så er der ikke meget tilbage.Lars1991 post=144560 skrev: Jeg prøver ingenlunde at hype Hazard! Selvfølgelig skal vi af med ham, vi har Vini og Benzema der gør det klart bedre og så skal vi have en forstærkning på højre fløjen. Både Rodrygo, Asensio og Hazard har efterhånden vist at de ikke kan leve op til Real Madrid standard. De har alle i perioder vist glimt af noget, men det desværre ikke nok. Og de har alle fået riiiiigeligt med chancer. Men indtil den forstærkning (Mbappe!) kommer, så må vi nøjes. Og der synes jeg Hazard er bedst hvis han kan holde sig skadesfri. Men vi også nødt til at udnytte hans kvaliteter og det kræver nogle taktiske justeringer, men det lader ikke til at taktik er noget vi kører med i Real Madrid mere for at være ærlig. Det lader til at være meget op til spillerne selv ligesom under Zidane.
Personligt ville jeg hellere satse Rodrygo pga alderen og slutproduktet, men vil meget gerne høre dit taktiske bud på hvordan vi får Hazard til at fungere på højrekanten som udgangspunkt.
Han skal ikke have udgangspunkt på højrekanten og det synes jeg trods alt Ancelotti også har forstået efterhånden. Taktisk kunne man stoppe med at spille så direkte som vi gør imod modstandere af den her kaliber. Om det er lange bolde fra nede bagved, eller indlæg og skud hver gang der bare er en lille åbning. Jeg synes det sker såååå tit og det vældig frustrerende at være vidne til. Lad os spille med tålmodighed og korte bolde når vi har spillere som Hazard, Marcelo og Benzema på banen. Vi forhaster os så tit og det så unødvendigt og ødelæggende for vores egen rytme og momentum.
Jeg er ikke helt enig i det med lange bolde og indlæg, men kan godt følge dig.
De behøver da ikke at ændre rollerne. Lad da Benzema og Vini bliver hvor de er og så spil en af midtbanespillerne lidt bredre og lad vores højreback kridte stregen. Og det har vi da også gjort før. Det altså ikke særlig meget at ændre. Det handler da bare om at sætte de spillere man har på banen op på den bedste måde. Ikke om at sætte en taktik efter én spiller.
Jeg læste Ida en kort post om at Miguel har været meget syg i december, så måske en af grundene til han pt ikke er med 1 holdet da han vist har tabt en del muskel masse. Så det kan være forklaring for hvor Ance ikke bruger ham pt...dog ingen undskyldning for at bruge Marcelo ;-)Kiwes post=144577 skrev: Forhåbentlig kan Ancelotti nu se hvorfor Zidane bruge Miguel. Hvad gør vi når Mendy igen bliver skadet - spiller Marcelo? Ha siger jeg bar..
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg gad vide om de snyder med deres alder, så de bliver registreret som 2-3 år yngre end de reelt er. Jeg ved ikke om det er muligt i Brasillien, men det er ikke ukendt fænomen.
Come on, det er jo nogle VIRKELIG dårlige eksempler du kommer med... ja, ronaldinho ville bare feste og dykkede sygt i niveau efter 26, men kaka blev smadret af skader, og Ronaldo blev både smadret af skader og stofskifte sygdom... handler jo ikke en skid om "brasiliensk fænomen"...madrid2000 post=144579 skrev: Det er helt utroligt med de Brasillianske spillere. Man så det med Ronaldinho, Ronaldo, Kaka osv. De falder pludselig i kvalitet når de runder de 32-33 år.
Jeg gad vide om de snyder med deres alder, så de bliver registreret som 2-3 år yngre end de reelt er. Jeg ved ikke om det er muligt i Brasillien, men det er ikke ukendt fænomen.
Og til det sidste, tag et kig på et billede af Ronaldo som 17 årig i psv... man er ikke i tvivl om at han er 17... her et billede af ronaldo under vm 1994, hvor han er 17 - føler du dig i tvivl om hvorvidt alderen passer ?
media.minutemediacdn.com/process?url=htt...resize%5D%5Bh%5D=325