Optakt: Ath. Bilbao - Real Madrid, Copa del Rey, kvartfinale

2 år 2 måneder siden #13 af DeLaRed
Medmindre vi kunne faa dispensation til at bruge Lunin's mor, saa har vi ingen angriber ;D

Og minut for minut har Rodrygo bidraget med mere rent offensivt (maal og assist) end Hazard, er enig i at Hazard godt kunne have spillet i stedet for Vini/Rodrygo i og med de lige er kommet retur med flyveren, men forhaabentlig er der ingen der mener at Hazard i denne season har vaeret bedre end Rodrygo (og dermed ikke sagt at Rodrygo har vaeret besynderligt god).

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #14 af Thomaskjensen
Ikke helt enig med dig Red, og så igen jo du har ret.
Forskellen er at Rodrigo lige mangler at tage det store skridt som Vini har gjort i år, jeg har klaget på ZZ mange gange at han ikke sætter taktikken så den passer Vini, hvilket Carlo gør.
Samtidig kan jeg ikke se hvad Carlo skal gøre anderledes for at fremme egenskaberne fra Hazard og Rodrigo. Taget i betragtning at Vivi ejer venstre kanten.

Google vidste ikke hvad Lunins mor hedder, er således ikke sikker på han har en mor....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #15 af henrikcomn
Jeg havde foretrukket en angriber, Jovic. Hvad skal han ellers i klubben? Han bliver aldrig tilnærmelsesvis en succes når han ikke får chancen i sådan en kamp.

Ud med Vini og Rodrygo, og spil Asensio og Hazard. Hazard et potentiel en game changer. Han er nød til at få spilletid, og syntes han bidrager langt mere end Rodrygo

desuden dybt latterligt han ikke bruger Lunin igen
Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved henrikcomn.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #16 af Al-Andaluzz
Hvor ser I kampen?

Nogen der ligger inde med er godt stream?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #17 af henrikcomn

Al-Andaluzz post=145367 skrev: Hvor ser I kampen?

Nogen der ligger inde med er godt stream?

​bet365

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #18 af DeLaRed

henrikcomn post=145366 skrev: Jeg havde foretrukket en angriber, Jovic. Hvad skal han ellers i klubben? Han bliver aldrig tilnærmelsesvis en succes når han ikke får chancen i sådan en kamp.

Ud med Vini og Rodrygo, og spil Asensio og Hazard. Hazard et potentiel en game changer. Han er nød til at få spilletid, og syntes han bidrager langt mere end Rodrygo

desuden dybt latterligt han ikke bruger Lunin igen

​Men Jovic blir aldrig en succes i Madrid, om han spiller eller ej, så heller gå efter sejren i stedet for at forsøge for gid ved hvilken gang af få noget andet ud af Jovic en det han har budt os i 2.5 år.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #19 af Ramos4
Ahhh, så kender man Militao igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #20 af henrikcomn
Jovic kan jo sagtens . Det viste han i Benz første skadesperiode.
Det er svært når man ingen tillid får, eller spiller 10 min, her og der.

Det samme gælder Hazard. Og i øvrigt resten af truppen, der ikke er blandt Ancelottis foretrukne 12-13 spillere.

Det kommer helt sikkert til at bide os i røven senere på sæsonen. Enten i form af træthed eller skader. Så er ingen af de øvrige spillere i kampform
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #21 af Sebberg
​Jeg er enig. Det er sgu ved at være en kæmpe problem, at vores træner insisterer så voldsomt meget på 11-12 spillere, at selv en fucking Super Cup og overkommelige CdR-kampe bliver spillet med fuld plade.

Ja, det er vores bedste 11'er, men man skal da ikke have fulgt med i moderne fodbold i særlig lang tid, før man fatter, at det virkelig kan bide en i røven. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #22 af Thomaskjensen
Elsker at se Kroos som han spiller i dag, men gerne lidt længere fremme på banen når det er muligt. Satan de får løbe :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #23 af DeLaRed

henrikcomn post=145371 skrev: Jovic kan jo sagtens . Det viste han i Benz første skadesperiode.
Det er svært når man ingen tillid får, eller spiller 10 min, her og der.

Det samme gælder Hazard. Og i øvrigt resten af truppen, der ikke er blandt Ancelottis foretrukne 12-13 spillere.

Det kommer helt sikkert til at bide os i røven senere på sæsonen. Enten i form af træthed eller skader. Så er ingen af de øvrige spillere i kampform

​Hvornår er det præcis Jovic har “kunne”? Og hvor meget spilletid skal der til før man kan kalde det nok tillid?

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #24 af henrikcomn
Det kan du læse efter første punktum.
Han passer ikke specielt godt ind i holdet, da de pludselig skal tilpasse sig en helt anden stil end den Benzema har. Det er dårligt hans skyld . Om ikke andet syntes jeg det pynter på holdet at have en angriber. Det er også en anden trussel.

Pt. Har vi intet skabt i kampen. Intet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum