Optakt: Ath. Bilbao - Real Madrid, Copa del Rey, kvartfinale
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Vi bliver SLAGTET hvis vi møder et engelsk hold i CL.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Ancelotti holder ikke mere end 2 sæsoner. Hans tid er over ligesom Mourinho.
Vi skal have os en moderne træner, der i det mindste har en plan b, tør at rotere, og gerne en der er fortaler for højt pres.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Jeg troede faktisk vi havde en chance mod PSG :DKiwes post=145403 skrev: Jeg frygter allerede kampen hjemme mod Granada. Vi ligner et hold der er HELT færdig for energi.
Jeg troede også at Ancelotti havde lært af sin første periode i klubben.
Gud, hvor kan man være naiv.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Den her trup har traengt til fornyelse i 3-5 aar, men intet er sket.
Alaba har vaeret eneste "rigtige" signing - naar det kommer til direkte forbedringer af truppen. Hazard til dels ogsaa.
Ancelotti har kun de spillere han har. Isco har suttet i 4 aar nu, hvorfor er han her stadig??? Hvorfor har vi aldrig fundet en erstatning/backup til Benz??? Hvem er backup til Casemiro? Hvem skulle tage over for Varane og Ramos??
Alt sammen er lotto kuponer, fordi Perez har vaeret ALT for passiv i fornyelse af truppen.
Hala
- 9eren
- Gæst
-
Jeg har det laaaangt bedre ved at tabe 1-2 til Sheriff med tonsvis af brændte chancer og stolpe ud end at tabe en kamp, hvor man sidder og river sig i håret over trænerens mærkværdige dispositioner
I går var sådan en dag for mig, og jeg vil gå så langt som at sige, at den kamp alene var symbolet på, hvorfor Ancelotti er en midlertidig løsning, og hvorfor han ikke længere er en toptræner.
Prøv at svar mig på disse spørgsmål: Hvis Vinicius kun har 50 minutter i sig - hvorfor smider man ham så ikke ind i anden halvleg og lader ham udnytte de trætte baskere? Hvorfor spiller Rodrygo en HEL kamp, når han har været på landsholdstur og desuden spiller som sæk kartofler? Hvorfor ændrer man intet i pausen, når vi er spillet i bund? Hvor er Hazard? Hvor er Bale? Hvor er Valverde? Hvor er Carvajal?
Jeg er godt klar over, at mandagstrænere er noget, som Fanden har skabt, men her er vi simpelthen på et stadie, hvor det helt objektivt er fuldkomment udueligt trænerarbejde.
Der findes simpelthen ingen argumenter for ikke at forsøge en ændring i går. Alt sejler gennem nærmest hele kampen, og vi har adskillige spillere siddende på bænken, der potentielt har kvaliteterne til at ændre kampen. Hvorfor er det blevet sådan i Real Madrid, at man nærmest er blevet vant til og derved accepterer nølende trænere, der ikke satser, ændrer system i kampene eller bare bruger deres udskiftninger, når lokummet brænder?
Jeg kan da love for, at Tuchel, Klopp, Nagelsmann og resten af de moderne toptrænere havde forsøgt sig med systemændringer eller nye spillere på banen. Det er jo sådan, man vender kampe som et tophold.
zizou21 post=145407 skrev: Det her er Perez skyld mere end noget andet.
Alaba har vaeret eneste "rigtige" signing - naar det kommer til direkte forbedringer af truppen. Hazard til dels ogsaa.
Ancelotti har kun de spillere han har. Isco har suttet i 4 aar nu, hvorfor er han her stadig??? Hvorfor har vi aldrig fundet en erstatning/backup til Benz??? Hvem er backup til Casemiro? Hvem skulle tage over for Varane og Ramos??
Alt sammen er lotto kuponer, fordi Perez har vaeret ALT for passiv i fornyelse af truppen.
Arh kom nu lidt. Vores trup er i den grad blevet fornyet. Ikke som i 2009, men vi har brugt rigelig med penge og vi har vel set 6-7 nye signings over den 3-5 årige periode du taler om. Der har været tons vis af muligheder for, at få et generationsskifte, og det hele hænger ikke på hvorfor Isco er i truppen, men hvorfor man ikke har udnyttet Valverde's momentum for 2 år siden langt bedre f.eks.
Vi har jo netop fundet en backup til Benzema. 2 elendige valg, men husk på, at langt de fleste herinde var enige i, at netop Mariano og Jovic blev hentet til klubben.
Camavinga er netop en backup til Casemiro, hvis man spørger ham selv. Det er den plads han bedst kan lide at spille. Nej han er ikke identisk, men i mine øjne en langt bedre spiller til den plads. Tiden er løbet fra Real Madrid. Vi fastholder de gamle dyder, men mulighederne har været her i Real Madrid. Vi har bare aldrig formået at gribe de muligheder. Valverde ligner jo ikke en spillere længere, som har Real Madrid potentiale. Nu er han en hybrid af en middelmådig Lucas og en stationær computer som skal bruges til at lukke huller på vores højrekant. Ikke en central midtbanespiller som vi anså som en af de bedste midtbane talenter for 2 sæsoner siden.
Ancelotti var det værste valg på trænerposten man overhovedet kunne få i sommers. Så kan vi glædeligt fejre et spansk mesterskab til sommer og glemme, at vores træner igen har kørt vores spillere flade inden vi ramte februar. Hurra for Ancelotti!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Lad os nu se om det overhovedet bliver til et mesterskab.Dios post=145414 skrev:
zizou21 post=145407 skrev: Det her er Perez skyld mere end noget andet.
Arh kom nu lidt. Vores trup er i den grad blevet fornyet. Ikke som i 2009, men vi har brugt rigelig med penge og vi har vel set 6-7 nye signings over den 3-5 årige periode du taler om. Der har været tons vis af muligheder for, at få et generationsskifte, og det hele hænger ikke på hvorfor Isco er i truppen, men hvorfor man ikke har udnyttet Valverde's momentum for 2 år siden langt bedre f.eks.
Vi har jo netop fundet en backup til Benzema. 2 elendige valg, men husk på, at langt de fleste herinde var enige i, at netop Mariano og Jovic blev hentet til klubben.
Camavinga er netop en backup til Casemiro, hvis man spørger ham selv. Det er den plads han bedst kan lide at spille. Nej han er ikke identisk, men i mine øjne en langt bedre spiller til den plads. Tiden er løbet fra Real Madrid. Vi fastholder de gamle dyder, men mulighederne har været her i Real Madrid. Vi har bare aldrig formået at gribe de muligheder. Valverde ligner jo ikke en spillere længere, som har Real Madrid potentiale. Nu er han en hybrid af en middelmådig Lucas og en stationær computer som skal bruges til at lukke huller på vores højrekant. Ikke en central midtbanespiller som vi anså som en af de bedste midtbane talenter for 2 sæsoner siden.
Ancelotti var det værste valg på trænerposten man overhovedet kunne få i sommers. Så kan vi glædeligt fejre et spansk mesterskab til sommer og glemme, at vores træner igen har kørt vores spillere flade inden vi ramte februar. Hurra for Ancelotti!