Optakt: Ath. Bilbao - Real Madrid, Copa del Rey, kvartfinale
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Skal der scores idag, bliver det enten på en kontra eller dødbold
Ps. Så kender vi Militao igen. Fantastisk tackling
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men at vi intet har skabt har imo meget mindre med vores angreb at gøre og langt mere med at vores midtbane slet ikke har fået kontrol over kampen.henrikcomn post=145375 skrev: Det kan du læse efter første punktum.
Han passer ikke specielt godt ind i holdet, da de pludselig skal tilpasse sig en helt anden stil end den Benzema har. Det er dårligt hans skyld . Om ikke andet syntes jeg det pynter på holdet at have en angriber. Det er også en anden trussel.
Pt. Har vi intet skabt i kampen. Intet.
At Jovic pynter er vi pænt uenige om, er dog enig i at jeg hellere vil have en rigtig angriber fremfor Asensio/Rodrygo i front, men det nytter bare ikke at vælge en spiller der er så langt under hans holdkammeraters niveau, det gør intet godt for nogen.
Donde está la biblioteca?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Badeboldt per definition.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Ingen af de forreste har sat en fod rigtig. Midtbanen har ingen kontrol. Kun forsvaret gør det OK.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Vores midtbane har slet ikke haft kontrol. Modric med en sjældent rigtig skidt halvej, Kroos tog 25min om at vågne op, Casemiro skidt på bolden, og Vazquez rammer heller ikke en god dag i offensiven. Alt for nemt bare at lukke ned for vores Venstre side.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Isco, Ceballos, Carmavinga, Hazard, Bale, Valverde og Jovic . Med den rette selvtillid og lidt tillid kunne det skabe en 16/17 sæson igen. Der følte alle sig vigtige, og reserverne vandt direkte mesterskabet