Optakt: Ath. Bilbao - Real Madrid, Copa del Rey, kvartfinale

4 år 5 måneder siden #73 af Fondo_Sur

Dios post=145445 skrev:

Fondo_Sur post=145422 skrev: Lad os alle dog ikke snakke om, at PSG røg ud af deres pokalturnering før Real Madrid.

Man kunne dog håbe på at kritikken og snakken var den samme i begge klubber, for snakken om Psg går på en trænerfyring. Man kan jo kun krydse alt hvad man har for det samme sker i Real Madrid.

​Ja! Fyr Ancelotti! Nu! 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 5 måneder siden #74 af Brylle
​Tænker også at et 3 points forspring med en kamp i hånden i februar måned, en Super Cup, en god CL-præstation indtil videre og et harmonisk omklædningsrum skal belønnes med en fyring. 14 point ned til nærmeste rival, 2 nederlag på 22 kampe i ligaen, flere unge spillere blomstrer og vi har overlevet en kæmpe udskiftning nede bagved. Katastrofe. Hvis ikke det får alle alarmklokker til at ringe, så ved jeg ikke hvad :D 

Ancelotti er ikke perfekt og jeg ønsker mig også noget mere end vi får, men det er helt vildt hvad man læser herinde. Sidste sæson blev b-spillere foretrukket frem for visse spillere, fordi man ikke turde ændre på opstillingen. Inden Ancelotti var der konstant ballade i Bales lejr, Jovic trak nogle negative overskrifter og det var et lille cirkus. Vi har en klub med ro på, og jeg ser faktisk en lys fremtid. Hvis det er en katastrofe at Ancelotti ikke stoler på Jovic, Bale og Hazard, så gad jeg godt se en rigtig katastrofe. 

Nu håber jeg for guds skyld, at Camavinga griber chancen i Casemiros fravær og viser, at han er til at stole på, så det bliver sikkert at lave rotationer fremadrettet. Derudover får en frisk Hazard muligheden for at køre videre på en okay periode. Måske det kan vise sig at være en fordel, at han ikke rørte banen i pokalturneringen. 

4 år 5 måneder siden #75 af DeLaRed

Dios post=145445 skrev:

Fondo_Sur post=145422 skrev: Lad os alle dog ikke snakke om, at PSG røg ud af deres pokalturnering før Real Madrid.

Man kunne dog håbe på at kritikken og snakken var den samme i begge klubber, for snakken om Psg går på en trænerfyring. Man kan jo kun krydse alt hvad man har for det samme sker i Real Madrid.

​Det afhaenger vel alt af hvem der staar klar i kulissen til at tage over, det er vel ikke Pochettino du har udset dig til at tage styring i Real efter hans store success i PSG ;-)

Donde está la biblioteca?

4 år 5 måneder siden #76 af Lars1991
​Jeg sagde fra starten af sæsonen at jeg kun ville være tilfreds med Ancelotti hvis han løste vores problem på midtbanen. I flere sæsoner nu har jeg håbet på at der kom noget nyt til Casemiro - Kroos - Modric konstellationen. De kan ikke måle sig med de bedste i verden mere og det har vi set i Champions League flere gange. De mangler simpelthen, når de alle spiller sammen, alt for meget fysisk og fart til moderne fodbold. Valverde lignede et oplagt bud og har til tider i løbet af de sidste år også været mere eller mindre fast mand, hvilket var rart. Men ham er man gået helt væk fra igen, og alt er det samme - det samme som ikke rigtig har virket (på det aller højeste niveau) i flere år. Og derfor er jeg heller ikke positiv overfor Ancelotti - nej vi skal da ikke fyre ham midt i sæsonen, men der må simpelthen være en anden træner der tænker lidt mere progressivt til næste sæson.

Det så spændende ud i starten af sæsonen, han prøvede nogle nye ideer af, spillede med unge spillere, rykkede rundt på positionerne og det lykkedes sgu alt i alt meget godt. Men det lader til at kampene blev lidt for åbne og målrige for Ancelotti og da de gamle spillere kom tilbage fra diverse skader, valgte han den sikre løsning med rutinen. Ligesom Zidane gjorde. Jeg synes virkelig ikke der er særlig meget forskel på Ancelotti og Zidane mere - den eneste jeg ser er Vini der har taget flere step op. Alaba-Militao synes jeg ikke han skal have kredit for, da Militao allerede var fremragende det sidste halve år under Zidane og Alaba success synes jeg skal tilskrives ham selv og hans klasse.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

4 år 5 måneder siden #77 af Dios

DeLaRed post=145450 skrev:

Dios post=145445 skrev:

​Det afhaenger vel alt af hvem der staar klar i kulissen til at tage over, det er vel ikke Pochettino du har udset dig til at tage styring i Real efter hans store success i PSG ;-)

Det er under et år siden vi debatterede det sidst. Jeg ønsker Isco som spillende træner ;D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Leveret af Kunena Forum