Optakt: Real Madrid – Alavés, LaLiga, 25. spillerunde

4 år 5 måneder siden #49 af Steen

Ramos4 post=146036 skrev: Vi er godt nok ikke kommet en skid videre under Carlo, må jeg bare indrømme.

Men fint mål af Asensio. Yay, vi udskyder problemerne en uge mere :D

​Men forventer I helt ærligt, at en anden træner kan få meget mere ud af denne trup? Det er på tide at folk indser, at problemerne hovedsageligt skyldes truppen, og ikke træneren. Jeg synes selv, at Carlo skal ud hvis man ryger ud til PSG, men uanset hvem man ansætter, så bliver det ikke meget bedre, hvis ikke truppen forbedres. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bogelund

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #50 af Kiwes
​Tid til at tage Benz ud og Bale ind og Kroos måske.

4 år 5 måneder siden #51 af henrikcomn

Steen post=146044 skrev:

Ramos4 post=146036 skrev: Vi er godt nok ikke kommet en skid videre under Carlo, må jeg bare indrømme.

Men fint mål af Asensio. Yay, vi udskyder problemerne en uge mere :D

​Men forventer I helt ærligt, at en anden træner kan få meget mere ud af denne trup? Det er på tide at folk indser, at problemerne hovedsageligt skyldes truppen, og ikke træneren. Jeg synes selv, at Carlo skal ud hvis man ryger ud til PSG, men uanset hvem man ansætter, så bliver det ikke meget bedre, hvis ikke truppen forbedres. 

truppen  er da ganske glimrende. Hvis man bringer reserverne i højere grad og holder dem i ilden, så er truppen  altså ganske god. Når man kun bringer 12-13 mand, og så de øvrige 5-10 minutter hist og her, ja slider man stammen op, og reserverne bringer intet.
det vil en mere moderne træner helt sikkert kunne gøre bedre.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 5 måneder siden #52 af 9eren

henrikcomn post=146043 skrev: Det er det Asensio kan. Og nærmeste det eneste.

Det redder nogle point i hver sæson, men er der nogen herinde der mener han bør være starter på fremtidens Madrid hold ?

​det er dælme også skidt at kunne score mål fra alle distancer

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 5 måneder siden #53 af Brylle

Det redder nogle point i hver sæson, men er der nogen herinde der mener han bør være starter på fremtidens Madrid hold ?

​Naah den er lige på grænsen, men jeg kan egentlig godt lide ideen om Asensio der trækker ind i banen fra højre. han er en elendig kantspiller, men jeg synes at han er god når han kommer ind centralt og deltager i spillet. Jeg gad godt se hvad der skete hvis vi fik en god højreback med noget power. Jeg håber på noget bedre, men jeg synes at backsne og fornyelsen af midtbanen er det vigtigste. 

4 år 5 måneder siden #54 af El Siete
​Skift. Nu. Ud. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Petroleum

4 år 5 måneder siden #55 af Ramos4
Vini er stadig elendig til at afslutte. Holy Moses kineser.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 5 måneder siden #56 af DeLaRed

​Nej, men han fortjener en plads hos reserver foran en 6-7 andre spillere vi har i truppen. Vi har  brug for en spiller der kan true fra distancen, og dem har vi ingen af på hans niveau!

Donde está la biblioteca?

4 år 5 måneder siden #57 af henrikcomn

9eren post=146047 skrev:

​det er dælme også skidt at kunne score mål fra alle distancer

​nej? Men det er skidt ikke at kunne så meget andet, når man spiller i verdens største klub og starter inde. Eller hvad?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 5 måneder siden #58 af Ramos4
Asensio skal aldrig være fast starter. Det er useriøst. Men en fin breddespiller.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 5 måneder siden #59 af Kiwes
​Benzema er godt nok ringe..
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 5 måneder siden #60 af 9eren

Ramos4 post=146053 skrev: Asensio skal aldrig være fast starter. Det er useriøst. Men en fin breddespiller.

​glad for at Ancelotti synes noget andet

Leveret af Kunena Forum