Optakt: Real Madrid – Alavés, LaLiga, 25. spillerunde

4 år 5 måneder siden #73 af Kiwes
​For mig har Valverde gjort forskellen. Han bidrager langt mere til offensiven end de andre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #74 af Ramos4

Kiwes post=146068 skrev: ​For mig har Valverde gjort forskellen. Han bidrager langt mere til offensiven end de andre.

​Han bringer noget som Modric og Kroos ikke gør. De kan styre spillet, men Fede har dynamik, fart og et-to kombinationer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Kiwes

4 år 5 måneder siden #75 af Ramos4
Kan godt være det er flueknep, men efter Camavingas uheldige 1. halvleg seneste hjemmekamp, forstår jeg simpelthen ikke at han ikke må komme ind og tanke selvtillid her til sidst. Ceballos, der er fortid til sommer, skal simpelthen ind for første gang i forever?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 5 måneder siden #76 af El Siete
​Er vi ikke enige om at Benzema var rimelig smadret til kampen mod PSG, men her få dage efter er han bare frisk som en havørn og skal have 90 min.?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 5 måneder siden #77 af henrikcomn
Lige før man håber mesterskabet smides, så Ancelotti kan sparkes ud. Lige før....

4 år 5 måneder siden #78 af Lars1991

Ramos4 post=146069 skrev:

Kiwes post=146068 skrev: ​For mig har Valverde gjort forskellen. Han bidrager langt mere til offensiven end de andre.

​Han bringer noget som Modric og Kroos ikke gør. De kan styre spillet, men Fede har dynamik, fart og et-to kombinationer.

Han har ikke den samme teknik, boldsikkerhed og pasningsevne som de to. Men han har en dynamik og fart der gør ham mere farlig offensivt plus han tager meget bedre tilbageløb og generelt fylder mere defensivt. Så må Kroos-Casemiro eller Modric-Casemiro have hovedansvaret for at styre og dirigere boldbesiddelsen. Det burde de også sagtens kunne.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Ramos4

4 år 5 måneder siden #79 af DeLaRed
Sikkert af Benz - 3-0 og Ancelotti vinder tydeligt 2. halvej!

Donde está la biblioteca?

4 år 5 måneder siden #80 af Ramos4

henrikcomn post=146072 skrev: Lige før man håber mesterskabet smides, så Ancelotti kan sparkes ud. Lige før....

​Slet ikke. Et mesterskab er ikke noget at tage for givet eller spøge med.

Et nederlag mere til PSG burde også kunne føre til at Perez svinger sablen.

4 år 5 måneder siden #81 af DeLaRed

Lars1991 post=146073 skrev:

Ramos4 post=146069 skrev:

Han har ikke den samme teknik, boldsikkerhed og pasningsevne som de to. Men han har en dynamik og fart der gør ham mere farlig offensivt plus han tager meget bedre tilbageløb og generelt fylder mere defensivt. Så må Kroos-Casemiro eller Modric-Casemiro have hovedansvaret for at styre og dirigere boldbesiddelsen. Det burde de også sagtens kunne.

Synes Modric-Casemiro har klaret den opgave fortræffeligt efter pausen, så lad os da endelig fortsætte med de 3 i næste kamp og lad Kroos få lidt tid på bænken indtil der er brug for ham!​

Donde está la biblioteca?

4 år 5 måneder siden #82 af Real HWL
​Tror bare jeg i fremtiden først tænder for fjernsynet når 2. halvleg sparkes igang :) 
Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 5 måneder siden #83 af 9eren

henrikcomn post=146072 skrev: Lige før man håber mesterskabet smides, så Ancelotti kan sparkes ud. Lige før....

​I barcelona fyrede man Valverde da man lå nummer 1. Siden da har man haft trænere der er gode til at passe køer og tabe 8-2. Hvis det er den taber mentalitet vi får i Madrid klubben, så ville vi sejle af ht. Carlo har fået meget ud af en trup som egentlig trænger til fornyelse på flere pladser.

hvad mon det kunne blive til hvis Carlo stod uden problemet med højre backen, eller hvis man havde fået Mbappe sidste sommer. Carlo kan vel ikke gøre for at Mendy offensivt ikke er den nye Roberto Carlos. Han vinder 3-0 hvor holdet viser en indstilling fra start om at vi gerne vil ligge højt presspil. Vi har chancer for at vinde med 5-6-7 mål i går. Vi fortsætter med at vinde over Barcelona i el clasicos om det er ligaen eller supercups. 

så peger folk på en kamp mod PSG hvor vi går efter en 0-0 og spiller en skidt kamp med mange mænd tilbage. Nej det er ikke Madrid spil og underholdningen manglede, men uhhh hvor kan jeg pege på mange CL kampe hvor vi har stået sådan ligeledes. Vi havde stået med et gigantisk godt resultat hvis den var blevet 0-0. Men hey PSG tabte 3-0 ved pausen i går. Mon ikke også vi kan gøre det samme mod dem i returen. Uden Mbappe er PSG jo bare et plejehjems hold!

Sidste redigering: 4 år 5 måneder siden ved 9eren.

4 år 5 måneder siden #84 af Daniel

Ramos4 post=146070 skrev: Kan godt være det er flueknep, men efter Camavingas uheldige 1. halvleg seneste hjemmekamp, forstår jeg simpelthen ikke at han ikke må komme ind og tanke selvtillid her til sidst. Ceballos, der er fortid til sommer, skal simpelthen ind for første gang i forever?

​Det er en hån mod Real Madrids fremtid. Den er ikke så meget længere.

Jeg er helt med på tesen om, at Carlo er ansat til at skabte resultater og det er det, der kommer i første række for ham, men kæft et selvmål at spille Ceballos over Camavinga i sådan en kamp her.

Jeg er også helt med på, at Camavinga er ung og hans tid nok skal komme, men en kamp mod Alavés, hvor de tre point var i hus, havde været perfekt for Camavinga at komme ind i og få rørt stængerne. Og Carlo kunne tilmed have tilsnusket sig noget billigt goodwill, men næh nej…… brug da en ligegyldig afdanket spansk spiller.

Jeg er glad for de tre point, men rasende over rigtig mange andre ting!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum