Optakt: Real Madrid – Alavés, LaLiga, 25. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han bringer noget som Modric og Kroos ikke gør. De kan styre spillet, men Fede har dynamik, fart og et-to kombinationer.Kiwes post=146068 skrev: For mig har Valverde gjort forskellen. Han bidrager langt mere til offensiven end de andre.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Ramos4 post=146069 skrev:
Han bringer noget som Modric og Kroos ikke gør. De kan styre spillet, men Fede har dynamik, fart og et-to kombinationer.Kiwes post=146068 skrev: For mig har Valverde gjort forskellen. Han bidrager langt mere til offensiven end de andre.
Han har ikke den samme teknik, boldsikkerhed og pasningsevne som de to. Men han har en dynamik og fart der gør ham mere farlig offensivt plus han tager meget bedre tilbageløb og generelt fylder mere defensivt. Så må Kroos-Casemiro eller Modric-Casemiro have hovedansvaret for at styre og dirigere boldbesiddelsen. Det burde de også sagtens kunne.
Donde está la biblioteca?
Slet ikke. Et mesterskab er ikke noget at tage for givet eller spøge med.henrikcomn post=146072 skrev: Lige før man håber mesterskabet smides, så Ancelotti kan sparkes ud. Lige før....
Et nederlag mere til PSG burde også kunne føre til at Perez svinger sablen.
Synes Modric-Casemiro har klaret den opgave fortræffeligt efter pausen, så lad os da endelig fortsætte med de 3 i næste kamp og lad Kroos få lidt tid på bænken indtil der er brug for ham!Lars1991 post=146073 skrev:
Ramos4 post=146069 skrev:
Han har ikke den samme teknik, boldsikkerhed og pasningsevne som de to. Men han har en dynamik og fart der gør ham mere farlig offensivt plus han tager meget bedre tilbageløb og generelt fylder mere defensivt. Så må Kroos-Casemiro eller Modric-Casemiro have hovedansvaret for at styre og dirigere boldbesiddelsen. Det burde de også sagtens kunne.
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Gæst
-
I barcelona fyrede man Valverde da man lå nummer 1. Siden da har man haft trænere der er gode til at passe køer og tabe 8-2. Hvis det er den taber mentalitet vi får i Madrid klubben, så ville vi sejle af ht. Carlo har fået meget ud af en trup som egentlig trænger til fornyelse på flere pladser.henrikcomn post=146072 skrev: Lige før man håber mesterskabet smides, så Ancelotti kan sparkes ud. Lige før....
hvad mon det kunne blive til hvis Carlo stod uden problemet med højre backen, eller hvis man havde fået Mbappe sidste sommer. Carlo kan vel ikke gøre for at Mendy offensivt ikke er den nye Roberto Carlos. Han vinder 3-0 hvor holdet viser en indstilling fra start om at vi gerne vil ligge højt presspil. Vi har chancer for at vinde med 5-6-7 mål i går. Vi fortsætter med at vinde over Barcelona i el clasicos om det er ligaen eller supercups.
så peger folk på en kamp mod PSG hvor vi går efter en 0-0 og spiller en skidt kamp med mange mænd tilbage. Nej det er ikke Madrid spil og underholdningen manglede, men uhhh hvor kan jeg pege på mange CL kampe hvor vi har stået sådan ligeledes. Vi havde stået med et gigantisk godt resultat hvis den var blevet 0-0. Men hey PSG tabte 3-0 ved pausen i går. Mon ikke også vi kan gøre det samme mod dem i returen. Uden Mbappe er PSG jo bare et plejehjems hold!
Det er en hån mod Real Madrids fremtid. Den er ikke så meget længere.Ramos4 post=146070 skrev: Kan godt være det er flueknep, men efter Camavingas uheldige 1. halvleg seneste hjemmekamp, forstår jeg simpelthen ikke at han ikke må komme ind og tanke selvtillid her til sidst. Ceballos, der er fortid til sommer, skal simpelthen ind for første gang i forever?
Jeg er helt med på tesen om, at Carlo er ansat til at skabte resultater og det er det, der kommer i første række for ham, men kæft et selvmål at spille Ceballos over Camavinga i sådan en kamp her.
Jeg er også helt med på, at Camavinga er ung og hans tid nok skal komme, men en kamp mod Alavés, hvor de tre point var i hus, havde været perfekt for Camavinga at komme ind i og få rørt stængerne. Og Carlo kunne tilmed have tilsnusket sig noget billigt goodwill, men næh nej…… brug da en ligegyldig afdanket spansk spiller.
Jeg er glad for de tre point, men rasende over rigtig mange andre ting!