Optakt: Real Madrid – Alavés, LaLiga, 25. spillerunde

4 år 5 måneder siden #61 af Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #62 af Steen

henrikcomn post=146046 skrev:

Steen post=146044 skrev:

Ramos4 post=146036 skrev: Vi er godt nok ikke kommet en skid videre under Carlo, må jeg bare indrømme.

Men fint mål af Asensio. Yay, vi udskyder problemerne en uge mere :D

​Men forventer I helt ærligt, at en anden træner kan få meget mere ud af denne trup? Det er på tide at folk indser, at problemerne hovedsageligt skyldes truppen, og ikke træneren. Jeg synes selv, at Carlo skal ud hvis man ryger ud til PSG, men uanset hvem man ansætter, så bliver det ikke meget bedre, hvis ikke truppen forbedres. 

truppen  er da ganske glimrende. Hvis man bringer reserverne i højere grad og holder dem i ilden, så er truppen  altså ganske god. Når man kun bringer 12-13 mand, og så de øvrige 5-10 minutter hist og her, ja slider man stammen op, og reserverne bringer intet.
det vil en mere moderne træner helt sikkert kunne gøre bedre.

Hvordan kan du dog mene, at denne trup er glimrende?

Modric er blevet ydmyget flere år i træk i CL-sammenhæng, Casemiro har været elendig i 2 år nu, Carvajal er konstant skadet og når han ikke er, så laver han ikke meget andet end konstant at træffe forkerte beslutninger offensivt, og defensivt kan han ikke følge med. Vi har ingen højrekanter, som er af top kvalitet. Courtois, Militao, Alaba, Vinicius, Kroos og Benzema har et niveau, der kan følge med i CL, men de øvrige startere har ikke.
Så har vi reserverne. Jovic er uduelig, Bale er uduelig, Isco er uduelig og Hazard er uduelig. Rodrygo er middelmådig. Valverde har da alligevel fået en del chancer i denne sæson, men han har ikke vist, at han fortjener mere spilletid. Camavinga er en mærkelig størrelse. Det kan være, at han kommer til at gennemgå en udvikling som Vinicius, men lige nu fortjener han på ingen måde at få særlig meget spilletid. God til at tackle, men ellers er han undervældende på mange parametre. Simple afleveringer kan han ikke finde ud af, og han træffer ofte nogle helt uforståeligt dumme beslutninger.

Hvordan du kan synes at denne trup er glimrende, er mig en gåde. 

4 år 5 måneder siden #63 af JesperThomsen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 5 måneder siden #64 af 9eren
Også der Asensio lækkerier.

Jeg siger tak

4 år 5 måneder siden #65 af Ramos4
Nu kan vi pludselig spille champagnebold. Flot mål.

Lad det blive starten på bedre tider.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, JesperThomsen

4 år 5 måneder siden #66 af Kiwes
​Ta nu benzema ud plx!

4 år 5 måneder siden #67 af Real HWL
​Tak for kaffe et mål
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, JesperThomsen, DeLaRed

4 år 5 måneder siden #68 af DeLaRed
Fuck et lækkert mål, med involvering fra hele vores angrebs kæde :-)

Donde está la biblioteca?

4 år 5 måneder siden #69 af Ramos4
Vi fører konfortabelt. Vi har 5 skift. Må Camavinga, Hazard og Jovic virkelig ikke få lidt tid? But whyyy.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 5 måneder siden #70 af Brylle
​Det er altså på tide, at det ikke er to pis mål vi vinder på. To virkelig gode mål

4 år 5 måneder siden #71 af Petroleum

El Siete post=146049 skrev: ​Skift. Nu. Ud. 

​i do not get it!!! Jeg fatter det simpelthen ikke. Alaves er jo nærmest ikke på bolden, så hvad kan der ske ved at vi ex bytter Isco med Modric og vini med hazard. Hvor meget skade kan det egentlig gøre. Det er jo ikke fordi vi SKAL jagte en scoring, hvis det er fordi at ancelotti er bange for at bænken ikke kan score mål. 

makes no fucking sense
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete

4 år 5 måneder siden #72 af Lars1991
​Generelt en rigtig god anden halvleg lige fra start - underligt hvorfor vi ikke kan starte på samme måde. De tre oppe foran har sgu reddet sig fra nogle 1-taller fra mig.

Jeg gider næsten ikke gentage mig hver gang, men forstår simpelthen ikke Rodrygo er foran Hazard i køen om spilletid. Hazard spiller sååå meget bedre. :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum