Optakt: Real Madrid - Barcelona, LaLiga, 29. spillerunde
madrid2000 post=147126 skrev: Perez skal går ned og aflevere fyrseddel til Ancelotti på bænken.
Hvis bare Perez fulgte med ham ud...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen post=147122 skrev: Er på ingen måde modstander af, at Ancelotti fyres. Men jeg kan bare ikke lige se, hvem man skal erstatte ham med? Der er ikke mange realistiske bud. Det tætteste jeg kan komme på, det er nok Zidane, hvilket jeg godt gad at se, hvis man henter Mbappe. Hvis ikke, så nej tak. Pochettino har ikke ligefrem imponeret i PSG. Hvem er der ellers? Tuchel tror jeg ikke man kan hente, desværre.
Who cares tbh? Bare det bliver en bedre træner. Og det skal der godt nok ikke meget til, der findes mange derude der kan gøre det markant bedre end Ancelotti.
Nej. De møder bare ikke op med den rette indstilling og det er et tilbagevendende problem at disse kampe tilsyneladende betyder langt mere for Barcelona end de gør for Real Madrid. Det kan du godt spinne et eller andet forherligende, arrogant pis på, men til syvende og sidst er det frusterende som fan at stå model til.JesperThomsen post=147128 skrev:
nono post=147124 skrev: Det her er SÅ typisk Real Madrid. Ligeså meget som La Remontada lå i kortene mod PSG, ligeså åbenlyst var det at Real Madrid ville forære Barcelona en sejr og lidt tiltrængt vind i sejlene.
De pisser på deres fans.
Så de taber med vilje stort?! Okay…
Tuchel virker til at være ret glad for livet i London, og der burde ikke være nogle problemer så snart klubben har fået nye ejere, så ham tror jeg ikke at man kan lokke hertil.Cristiano7 post=147127 skrev:
Der må være nogle trænere der kan købes fri.Steen post=147122 skrev: Er på ingen måde modstander af, at Ancelotti fyres. Men jeg kan bare ikke lige se, hvem man skal erstatte ham med? Der er ikke mange realistiske bud. Det tætteste jeg kan komme på, det er nok Zidane, hvilket jeg godt gad at se, hvis man henter Mbappe. Hvis ikke, så nej tak. Pochettino har ikke ligefrem imponeret i PSG. Hvem er der ellers? Tuchel tror jeg ikke man kan hente, desværre.
Tuchel nu hvor Chelsea har problemer?
Conte? Raul?
Conte skal absolut ikke til Madrid - hans negative fodbold og 3-5-2 formation ville være et helvede.
Raul har jeg ikke set til, men der er vel ingen der kan spå om hvordan han ville klare sig i så stort et job, og det spørgsmålstegn har vi ikke brug for lige nu. Det er der simpelthen ikke tid til. Det er på tide at man er med i kampen om Champions League.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Kroos må gerne sælges.
- 9eren
- Gæst
-
Om der findes bedre trænere end Ancelotti er vel underordnet. Det her projekt var som at pisse i bukserne for at holde varmen. Ingen udvikling hvad angår spillestil eller generationsskifte, så hvad nytter det at beholde Ancelotti?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Steen post=147125 skrev: Tror faktisk at det er en sund oplevelse, det her. Det kan være at det vil få dem til at tage sig sammen mod Chelsea, i stedet for at de svæver på en lyserød sky og tror at de er langt bedre end de egentligt er. Både spillerne og træneren.
Der er jo ingen andre i dag der skal tage sig sammen end Ancelotti. At begynde at pege på spillerne ville være en joke. De spiller uvante pladser, uvant formation, uvant taktik. Og det virker ikke. Og det har det ikke gjort siden det 10. minut. Ændringerne i pausen giver endnu mindre mening. Hvorfor skal Casemiro spille forsvarsspiller for første gang i sæsonen? Det jo absurd! Jeg har seriøst aldrig set noget lignende. Har aldrig set en træner påvirke en kamp så negativt før.
- Brylle
- Gæst
-
Men er man det med Ancelotti og hans flyvske panikhandlinger, få spillere i kampform og stædighed hvad angår midtbanetrioen?Steen post=147132 skrev:
Tuchel virker til at være ret glad for livet i London, og der burde ikke være nogle problemer så snart klubben har fået nye ejere, så ham tror jeg ikke at man kan lokke hertil.Cristiano7 post=147127 skrev:
Der må være nogle trænere der kan købes fri.Steen post=147122 skrev: Er på ingen måde modstander af, at Ancelotti fyres. Men jeg kan bare ikke lige se, hvem man skal erstatte ham med? Der er ikke mange realistiske bud. Det tætteste jeg kan komme på, det er nok Zidane, hvilket jeg godt gad at se, hvis man henter Mbappe. Hvis ikke, så nej tak. Pochettino har ikke ligefrem imponeret i PSG. Hvem er der ellers? Tuchel tror jeg ikke man kan hente, desværre.
Conte? Raul?
Conte skal absolut ikke til Madrid - hans negative fodbold og 3-5-2 formation ville være et helvede.
Raul har jeg ikke set til, men der er vel ingen der kan spå om hvordan han ville klare sig i så stort et job, og det spørgsmålstegn har vi ikke brug for lige nu. Det er der simpelthen ikke tid til. Det er på tide at man er med i kampen om Champions League.
Mourinho må kunne lokkes væk fra Roma. :-PCristiano7 post=147127 skrev:
Conte? Raul?
På det første mål SKAL Militao kunne gøre mere, det er ham der har øjne på manden!Dragam post=147097 skrev:
Vil sige at det primært er Alaba der sejler... hvad fanden laver han ved første mål, istedet for bare at heade den væk...DeLaRed post=147095 skrev:
Præcis! Der er ikke en eneste spiller i vires bagkæde der burde komme på banen i 2. Halvej, nok de værste 45min fra vires CB duo i hele seasonen, de sejler rundt inde i eget felt!Kiwes post=147090 skrev: Det skal så også siges at forsvaret også har været HELT IGENNEM ELENDIG.
Donde está la biblioteca?
Erik ten Hag.
Så skal han selv bestemme hvem som skal hentes.