Optakt: Real Madrid - Barcelona, LaLiga, 29. spillerunde

4 år 4 måneder siden #109 af Kimbo
Min gud jeg gad godt prøve at have en træner med et koncept igen. Det er så længe siden at man næsten ikke kan huske det.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #110 af Real HWL
​Mon ikke Perez får lokket Zidane til at tage en tørn mere. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 4 måneder siden #111 af Cristiano7

Real HWL post=147166 skrev: ​Mon ikke Perez får lokket Zidane til at tage en tørn mere. 

​Nej tak.

4 år 4 måneder siden #112 af madrid2000
Helt ærligt.

Lad os går vores bænk igennem.

Hazard : Kæmpe flop til 120 mio. euro. Ingen har tillid til ham mere. Det ligner mere, at han bliver presset ud af klubben. 
Isco: Har ikke leveret i 2-3 sæsoner på bare nogenlunde niveau. Har aldrig taget skridtet op. Ingen regner med, at han kan gøre en forskel.
Mariano: Deltidsansæt: lige pludselig dukker han op. Dur ikke til en skid.
Bale: Helt utroligt, at han stadigvæk er i klukken.
Marcelo: Voldsomt niveau fald de sidste to sæsoner.
Jovic: Endnu et kæmpe flop.
Vallejo: Hvorfor er han overhovedet en del af truppen? Han får ikke engang en chance. 0 tillid fra træneren.
Lucas, Camavinga og Asensio er de eneste, der kommer ind regelmæssigt. Som kan regnes som en del af holdet.

Det er jo helt utroligt, hvor ringe vores reserver er. Det er også elendig trænerarbejder, hvor lidt reserverne er en del af holdet.

Tror ikke vores problemer bliver løst af en Mbappe.

4 år 4 måneder siden #113 af El Siete

Kimbo post=147165 skrev: Min gud jeg gad godt prøve at have en træner med et koncept igen. Det er så længe siden at man næsten ikke kan huske det.

​Er ikke sket, og kommer ikke til at ske. Jeg tror ikke engang man går ud og køber ind til højrebacken til sommer. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 år 4 måneder siden #114 af Kiwes

Ramos4 post=147164 skrev:

henrikcomn post=147163 skrev:

Zyconith post=147160 skrev: Så længe Perez sidder ved magten er det sgu' ligemeget hvem der sidder ved roret som træner.

​hvad er det Perez skal gøre anderledes syntes du ?

​Han kunne vel ret beset godt hyre en træner, der har et spilkoncept og evt. købe ind til det system. Bare én gang kunne Perez vel godt gøre det. 

​Med de transfervinduer vi har haft de sidste 3 år (efter Hazard indkøbsåret) hvor vi nærmest intet har købt. Så, for mig, kommer dette vindue til at betyde meget ift. hvordan jer ser på Perez. Vi skal simpelthen ud og bruge penge og på de RIGTIGE spillere. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 4 måneder siden #115 af madrid2000

Kimbo post=147165 skrev: Min gud jeg gad godt prøve at have en træner med et koncept igen. Det er så længe siden at man næsten ikke kan huske det.

​Jeg har været fan i mere end 20 år. Jeg har endnu ikke set en træner med en koncept.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Kimbo, JesperThomsen

4 år 4 måneder siden #116 af Real HWL

Cristiano7 post=147167 skrev:

Real HWL post=147166 skrev: ​Mon ikke Perez får lokket Zidane til at tage en tørn mere. 

​Nej tak.

Nu skal du høre Zidane, Mbappe er i hus. Kommer du tilbage?

4 år 4 måneder siden #117 af longwind
Nederlaget i dag er 95% Ancelottis skyld. Han udstiller spillerne totalt, og det er så uacceptabelt, at han, som flere herinde også nævner, lige har skrevet sin egen fyreseddel til sommer. Så på den front måske meget godt. Ellers er der sgu ikke så meget at sige om denne kamp, udover at Vini skal til at tage sig rigtig meget sammen. Han spiller sgu efterhånden som en, der lige har fået at vide, at han har den mindste pik af alle 22 spillere. Hvad fanden skal alt den film og brok til for?
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, madrid2000, Lars1991, JesperThomsen

4 år 4 måneder siden #118 af El Siete

madrid2000 post=147168 skrev: Helt ærligt.

Lad os går vores bænk igennem.

Hazard : Kæmpe flop til 120 mio. euro. Ingen har tillid til ham mere. Det ligner mere, at han bliver presset ud af klubben. 
Isco: Har ikke leveret i 2-3 sæsoner på bare nogenlunde niveau. Har aldrig taget skridtet op. Ingen regner med, at han kan gøre en forskel.
Mariano: Deltidsansæt: lige pludselig dukker han op. Dur ikke til en skid.
Bale: Helt utroligt, at han stadigvæk er i klukken.
Marcelo: Voldsomt niveau fald de sidste to sæsoner.
Jovic: Endnu et kæmpe flop.
Vallejo: Hvorfor er han overhovedet en del af truppen? Han får ikke engang en chance. 0 tillid fra træneren.
Lucas, Camavinga og Asensio er de eneste, der kommer ind regelmæssigt. Som kan regnes som en del af holdet.

Det er jo helt utroligt, hvor ringe vores reserver er. Det er også elendig trænerarbejder, hvor lidt reserverne er en del af holdet.

Tror ikke vores problemer bliver løst af en Mbappe.

Men de sidder stadig derude. Hvorfor? Barcelona formår inden for et par måneder at forny både truppen og trænerposten, efter at have været i dyb, dyb krise. Her er vi alt, alt for konservative og stædige. Fornyelse, nu tak. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

4 år 4 måneder siden #119 af Bogelund
Helst ikke Zidane igen. :(

4 år 4 måneder siden #120 af El Siete
​Kujonagtigt af Ancelotti at være så bange for Barcelona at man tilpasser sig dem, og prøver nye taktikker og opstillinger af. Total kollaps. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

Leveret af Kunena Forum