Optakt: Real Madrid - Barcelona, LaLiga, 29. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Nej tak.Real HWL post=147166 skrev: Mon ikke Perez får lokket Zidane til at tage en tørn mere.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Lad os går vores bænk igennem.
Hazard : Kæmpe flop til 120 mio. euro. Ingen har tillid til ham mere. Det ligner mere, at han bliver presset ud af klubben.
Isco: Har ikke leveret i 2-3 sæsoner på bare nogenlunde niveau. Har aldrig taget skridtet op. Ingen regner med, at han kan gøre en forskel.
Mariano: Deltidsansæt: lige pludselig dukker han op. Dur ikke til en skid.
Bale: Helt utroligt, at han stadigvæk er i klukken.
Marcelo: Voldsomt niveau fald de sidste to sæsoner.
Jovic: Endnu et kæmpe flop.
Vallejo: Hvorfor er han overhovedet en del af truppen? Han får ikke engang en chance. 0 tillid fra træneren.
Lucas, Camavinga og Asensio er de eneste, der kommer ind regelmæssigt. Som kan regnes som en del af holdet.
Det er jo helt utroligt, hvor ringe vores reserver er. Det er også elendig trænerarbejder, hvor lidt reserverne er en del af holdet.
Tror ikke vores problemer bliver løst af en Mbappe.
Er ikke sket, og kommer ikke til at ske. Jeg tror ikke engang man går ud og køber ind til højrebacken til sommer.Kimbo post=147165 skrev: Min gud jeg gad godt prøve at have en træner med et koncept igen. Det er så længe siden at man næsten ikke kan huske det.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Med de transfervinduer vi har haft de sidste 3 år (efter Hazard indkøbsåret) hvor vi nærmest intet har købt. Så, for mig, kommer dette vindue til at betyde meget ift. hvordan jer ser på Perez. Vi skal simpelthen ud og bruge penge og på de RIGTIGE spillere.Ramos4 post=147164 skrev:
Han kunne vel ret beset godt hyre en træner, der har et spilkoncept og evt. købe ind til det system. Bare én gang kunne Perez vel godt gøre det.henrikcomn post=147163 skrev:
hvad er det Perez skal gøre anderledes syntes du ?Zyconith post=147160 skrev: Så længe Perez sidder ved magten er det sgu' ligemeget hvem der sidder ved roret som træner.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg har været fan i mere end 20 år. Jeg har endnu ikke set en træner med en koncept.Kimbo post=147165 skrev: Min gud jeg gad godt prøve at have en træner med et koncept igen. Det er så længe siden at man næsten ikke kan huske det.
Cristiano7 post=147167 skrev:
Nej tak.Real HWL post=147166 skrev: Mon ikke Perez får lokket Zidane til at tage en tørn mere.
Nu skal du høre Zidane, Mbappe er i hus. Kommer du tilbage?
Men de sidder stadig derude. Hvorfor? Barcelona formår inden for et par måneder at forny både truppen og trænerposten, efter at have været i dyb, dyb krise. Her er vi alt, alt for konservative og stædige. Fornyelse, nu tak.madrid2000 post=147168 skrev: Helt ærligt.
Lad os går vores bænk igennem.
Hazard : Kæmpe flop til 120 mio. euro. Ingen har tillid til ham mere. Det ligner mere, at han bliver presset ud af klubben.
Isco: Har ikke leveret i 2-3 sæsoner på bare nogenlunde niveau. Har aldrig taget skridtet op. Ingen regner med, at han kan gøre en forskel.
Mariano: Deltidsansæt: lige pludselig dukker han op. Dur ikke til en skid.
Bale: Helt utroligt, at han stadigvæk er i klukken.
Marcelo: Voldsomt niveau fald de sidste to sæsoner.
Jovic: Endnu et kæmpe flop.
Vallejo: Hvorfor er han overhovedet en del af truppen? Han får ikke engang en chance. 0 tillid fra træneren.
Lucas, Camavinga og Asensio er de eneste, der kommer ind regelmæssigt. Som kan regnes som en del af holdet.
Det er jo helt utroligt, hvor ringe vores reserver er. Det er også elendig trænerarbejder, hvor lidt reserverne er en del af holdet.
Tror ikke vores problemer bliver løst af en Mbappe.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,