Optakt: Real Madrid - Barcelona, LaLiga, 29. spillerunde
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg vil heller have Mourinho end Zidane.Bogelund post=147176 skrev: Helst ikke Zidane igen. :(
Mourinho underholder i det mindske med hans eskapader. Zidane er mindst ligeså kedelig som enhver anden kedelig træner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
: Dani Carvajal can’t be a starter with his performances, Lucas Vazquez should be ahead of him.
Ja det ændrer ikke det store...men...ja Carvajal skal ikke starte resten af sæsonen.
Som jeg ser det skal der skippes 7-9 spillere afsted til sommer men så mange indkøb bliver helt sikker ikke lavet. Så forhåbenligt kan vi give chancen til nogen af talenter samtidig med at sige farvel til en halv trup.
Flere af dem endda flere år for sent :/
Skulle vi blive udstillet, så er det godt at det er sket her og NU, så kan det sætte gang i tankerne hos Ancelotti og hans dispositioner, og eventuelt Perez mht. at have en træner eller sportsdirektør med frie tøjler til at opbygge et robust spillesystem, vi altid kan falde tilbage på.
Godt at der er landskampe-pause.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Jeg er 99% på at han henter Mbappe og Haaland og intet andet.Kiwes post=147170 skrev:
Med de transfervinduer vi har haft de sidste 3 år (efter Hazard indkøbsåret) hvor vi nærmest intet har købt. Så, for mig, kommer dette vindue til at betyde meget ift. hvordan jer ser på Perez. Vi skal simpelthen ud og bruge penge og på de RIGTIGE spillere.Ramos4 post=147164 skrev:
Han kunne vel ret beset godt hyre en træner, der har et spilkoncept og evt. købe ind til det system. Bare én gang kunne Perez vel godt gøre det.henrikcomn post=147163 skrev:
hvad er det Perez skal gøre anderledes syntes du ?Zyconith post=147160 skrev: Så længe Perez sidder ved magten er det sgu' ligemeget hvem der sidder ved roret som træner.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Og sker det - så er jeg med på vognen om at gammel far skal have ansat en GOD sportsdirektør.Ramos4 post=147185 skrev:
Jeg er 99% på at han henter Mbappe og Haaland og intet andet.Kiwes post=147170 skrev:
Med de transfervinduer vi har haft de sidste 3 år (efter Hazard indkøbsåret) hvor vi nærmest intet har købt. Så, for mig, kommer dette vindue til at betyde meget ift. hvordan jer ser på Perez. Vi skal simpelthen ud og bruge penge og på de RIGTIGE spillere.Ramos4 post=147164 skrev:
Han kunne vel ret beset godt hyre en træner, der har et spilkoncept og evt. købe ind til det system. Bare én gang kunne Perez vel godt gøre det.henrikcomn post=147163 skrev:
hvad er det Perez skal gøre anderledes syntes du ?Zyconith post=147160 skrev: Så længe Perez sidder ved magten er det sgu' ligemeget hvem der sidder ved roret som træner.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Ud med
Bale, Isco, Marcelo, Mariano, Jovic, Ceballos, Vallejo Og Hazard.
Ny højreback, Ny venstreback. Ny midtbanespiller. Ny Angriber. Flere spiller til bænken.
Pogba, Mbappe, Touchomani, Reece James/Hakimi, Tieney/Reguillon, Haaland. Gerne Ramos tilbage i en reserve rolle.
Kroos er så færdig. Enten skal han ud af klubben eller ihvert fald ud af start 11.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Modric (36-37år?!) skal også ud. Det gør ondt, men for at starte en ny generationsskifte på midtbanen - så skal vi sige farvel til Modric og Kroos.madrid2000 post=147187 skrev: Det er på tide, at der laves stor udskiftning.
Ud med
Bale, Isco, Marcelo, Mariano, Jovic, Ceballos, Vallejo Og Hazard.
Ny højreback, Ny venstreback. Ny midtbanespiller. Ny Angriber. Flere spiller til bænken.
Pogba, Mbappe, Touchomani, Reece James/Hakimi, Tieney/Reguillon, Haaland. Gerne Ramos tilbage i en reserve rolle.
Kroos er så færdig. Enten skal han ud af klubben eller ihvert fald ud af start 11.
Carvajal er ustyrlig dårlig.
Vi mangler en rigtig centerforsvar mere.
Casemiro bør ikke starte inde længere.
Kroos er færdig. Eller spiller som om han er.
En højre kant siger sig selv.
Og! Få nu en tydelig taktik, som spillerne kan falde tilbage på. Det faldt jo fuldkommen sammen med Ancelottis hjemmelavede setup.
Vi alle er vel enige om disse ting, men det er vigtigt at få det sat op. Som om de tre halvlege mod PSG ikke var sigende. Så kan man snakke om magien ved Bernabeu, men det grundlæggende er bare spillet.
Værre er det sku heller ikke i aften. Det handler om Real Madrid og hvor klubben er på vej hen.
Og vigtigst af alt, at holdet skal spille underholdende.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024