Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL-kvartfinale, 1. kamp

1 år 11 måneder siden #49 af Elto92
øv det havde været perfekt at gå til pause med 2-0....

Okay det fint. vi spiller over evne. jeg røg lige ned fra skyen med havartz mål....

Godkendt indsats

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #50 af Ramos4
Vi skal nok få flere kontra-chancer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #51 af Kiwes
​Kroos ud og Camavinga ind. Vi skal have en der kan spille på venstre kanten i midten. Kroos er alt for centralt. James er fri hele tiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #52 af elle44
Flot indsats. To flotte mål og yderligere to kæmpe chancer. Deres højreside ser god ud, Reece ligger nogle virkelig gode indlæg desværre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #53 af Gray
Tænk sig - Madrid kommer foran 2-0 efter kirurgisk skarphed fra Benzema, og lukket bagefter et mål ind efter sløset opbakning fra Carvajal. Nature is healing. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #54 af Lars1991

Kiwes post=147613 skrev: ​Kroos ud og Camavinga ind. Vi skal have en der kan spille på venstre kanten i midten. Kroos er alt for centralt. James er fri hele tiden.


Tænkte det samme.. Kroos fylder så lidt, har lagt mærke til det flere gange. De trækker ham lidt ud på kanten, og så kører de ind centralt hvor der så er et hul som han aldrig kommer tilbage i.

Generelt en god kamp dog, vi burde jo have ført mere. Kæmpe chancer til Vini, Benze og egentlig også Carvajal. Imens har Chelsea ikke rigtig haft nogle store chancer. Synd han får tid til at lave det indlæg i forbindelse med målet. Jeg vil faktisk _ikke_ give Carvajal skylden for den, det bare et perfekt indlæg og et perfekt løb.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #55 af longwind

Kiwes post=147613 skrev: ​Kroos ud og Camavinga ind. Vi skal have en der kan spille på venstre kanten i midten. Kroos er alt for centralt. James er fri hele tiden.

​Kroos har ellers været fremragende i presset for en gangs skyld

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #56 af Real HWL
​Alt i alt har det jo faktisk været en velspillet 1. halvleg fra Reals side. Eneste kritik punkt er at jeg syntes vi luller os selv lidt i søvn der også føre til deres reducering. Ærgerligt vi ikke holder 0-2 til pausen.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #57 af DeLaRed
Det ville være nemt at finde ting at beklage sig over, men synes det var en af de bedste første halvej vi har set fra Madrid i 2022, kommer frem til klar de største chancer og rent offensivt viser de flere gode momenter, hvor der nok burde have været scoret som minimum 1 mål mere. Synes det var rigtig fint fra Real når man sammenligner med hvad vi har set på det seneste…er dog bange for at luften går af ballonen uden tidlige udskiftninger efter pausen.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, longwind

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #58 af Ramos4
En 1-måls føring med til Bernabéu vil være over al forventning.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #59 af Thomaskjensen
Chelsea får jage rigtig meget bold når vi har den, håber luften går ud i slutningen af kampen.

Masser af kontra chancer ser jeg i anden halvleg, og holder vi i 60 min tror jeg på mindst et mål til for RM.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #60 af Mr.Jensen
​Benzema er verdens bedste! Vil være en fejl at bruge penge på Haaland! Mbappe ja, men de Haaland penge kan og skal investeres hvor der er brug for dem! 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce