Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL-kvartfinale, 1. kamp

4 år 3 måneder siden #109 af Kimbo
Bale hugger sidste søm i

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #110 af henrikcomn
Kan godt lide at se Bale og Ceballos på banen,

De er kvalitet - Og det bliver der brug for i resten af sæsonen. Så endelig giv dem spilletid
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 3 måneder siden #111 af DeLaRed
Nacho har været et defensivt monster siden han er kommet på banen, rydder alt op der kommer i nærheden af ham!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

4 år 3 måneder siden #112 af longwind
Var faktisk optimistisk da jeg så Bale dernede, men han lunter jo bare rundt i stedet for at presse de 5 minutter han er på banen...

4 år 3 måneder siden #113 af henrikcomn
Dårligt indhop af Cama. Konstant fejlplaceret. Svageste mand i dag

4 år 3 måneder siden #114 af elle44
Klasse resultat

4 år 3 måneder siden #115 af Lars1991
​Synes det ærgerligt at vi giver alt initiativ væk i anden halvleg, men vi holder dem jo trods alt fra det store. Lukaku har en kæmpe chance, men det var jo også rent held at den kom frem til ham på den måde.

Og det lader til at Bale har endnu en uge hvor han gider Real Madrid, så han må godt blive skiftet ind. Det fandme for mærkeligt :D

4 år 3 måneder siden #116 af Dragam

longwind post=147674 skrev: Var faktisk optimistisk da jeg så Bale dernede, men han lunter jo bare rundt i stedet for at presse de 5 minutter han er på banen...

​Tror vi så 2 forskellige kampe... 

4 år 3 måneder siden #117 af Ramos4
Det kan godt være Barca spiller god bold i følge nogen - men det er sgu alligevel federe at spille Champions League. Selvom Frankfurt i Europa League også kan noget.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 3 måneder siden #118 af Dragam

longwind post=147670 skrev:

Dragam post=147663 skrev: Fuck hvor er det blindt af carvajal ikke at spille den ind til valverde med det samme...

​Var det ikke Nacho?

​Ikke den situation jeg taler om.

4 år 3 måneder siden #119 af longwind
Der er simpelthen ikke plads til negativitet oven på sådan et resultat! Ingen af os havde turde håbe på sådan en præstation. Fantastisk kamp af næsten alle spillere på holdet!

Som jeg ser det er vores største styrke i dag hvordan vi spillede os ud af Chelseas pres. Vi turde tage de risikable vendinger og afleveringer, og spillerne havde selvtillid. Det var skønt at se. Når vi spiller sådan her behøver vi ikke være bange for nogen.

Der er stadig verdensklasse gemt i den gamle garde. De holder bare kun 60 minutter.

4 år 3 måneder siden #120 af Kiwes
​HVIS man skal finde noget negativt ved sejren...så er det at Kroos, Modric og Casemiro sikkert igen bliver rost til skyerne og får forlænget livet. Jeg synes ikke at de spillede en RIGTIG god kamp, men en fin kamp. Benzema og Valverde var klart vores bedste.

Leveret af Kunena Forum