Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL-kvartfinale, 1. kamp

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 2 uger siden #145 af Madridista02

9eren post=147713 skrev: Prøv at tænk på hvis Carlo får Mbappe, håland Kounde, Thouameni og Castilla spillere. Det bliver jo titler på titler

Får ​Castilla spillere? Er der ikke Castilla spillere tilknyttet klubben i forvejen? 
og Koundé? Ønsket om ham forstår jeg slet ikke! Han er middelmådig og ofte direkte elendig. Virkelig en falliterklæring hvis han kommer.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 uger siden #146 af Matamoro
Courtois, Carvajal, Militão, Alaba, Mendy, Nacho, Modric, Casemiro, Kroos Camavinga, Valverde, Benzema, Vinícius Jr.

Disse 13 spillere er vel de eneste i truppen som har niveauet til Real Madrid. Hvordan kan Real Madrid føre ligaen så komfortabelt og have det ene ben i semifinalen i UCL?

Jeg håber Florentino henter en central forsvarspiller. En højreback, en venstreback. To midtbane soillere og en angriber
Sidste redigering: 3 år 2 uger siden ved Matamoro.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #147 af Brylle
Mendy er vildt undervurderet i min verden og spiller en rigtig flot kamp. Jeg er så glad for at vi har ham når vi ser alt det kaos på modsatte back. Bortset fra en massiv hjerneblødning så kommer han ud af alle situationerne på stærkeste vis og er et monster defensivt. Han er nødt til at lægge på offensivt men jeg tror sagtens han kan gøre det. Der er meget andet end vestre back jeg ville bekymre mig om som træner.

3 år 2 uger siden #148 af BBB

Dios post=147708 skrev: ​Det er kun Ronaldo og Messi som har præsteret det samme som det Benzema viser i denne sæson. Det handler ikke om mål, men om at tage sit hold på ryggen og trække den op af bjerget. 

​Altså Messi og Ronaldo har gjort det tidligere, mener du? For de har sgu ikke gjort det i denne sæson :-D I denne sæson vil jeg hellere have Benzema.

3 år 2 uger siden #149 af Lars1991

Brylle post=147718 skrev: Mendy er vildt undervurderet i min verden og spiller en rigtig flot kamp. Jeg er så glad for at vi har ham når vi ser alt det kaos på modsatte back. Bortset fra en massiv hjerneblødning så kommer han ud af alle situationerne på stærkeste vis og er et monster defensivt. Han er nødt til at lægge på offensivt men jeg tror sagtens han kan gøre det. Der er meget andet end vestre back jeg ville bekymre mig om som træner.

Jeg synes generelt han har haft en svag sæson (men også ramt af skader), har ellers også været fan af ham. Lige igår synes jeg dog ikke han var svag. For nok første gang i sæsonen synes jeg vores backs spillede bedre end vores centerforsvarer (som jeg begge synes havde momenter hvor de var lidt på glatis).

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 uger siden #150 af 9eren

Madridista02 post=147715 skrev:

9eren post=147713 skrev: Prøv at tænk på hvis Carlo får Mbappe, håland Kounde, Thouameni og Castilla spillere. Det bliver jo titler på titler

Får ​Castilla spillere? Er der ikke Castilla spillere tilknyttet klubben i forvejen? 
og Koundé? Ønsket om ham forstår jeg slet ikke! Han er middelmådig og ofte direkte elendig. Virkelig en falliterklæring hvis han kommer.

​ja får Castilla spillere op til 1 holdet. Han skal vel ikke skabe uro og tage dem før nogle af første holds spillerne.

Der er vel en grund til at Sevilla har det bedste forsvar i den spanske liga. 

3 år 2 uger siden #151 af Dios

BBB post=147719 skrev:

Dios post=147708 skrev: ​Det er kun Ronaldo og Messi som har præsteret det samme som det Benzema viser i denne sæson. Det handler ikke om mål, men om at tage sit hold på ryggen og trække den op af bjerget. 

​Altså Messi og Ronaldo har gjort det tidligere, mener du? For de har sgu ikke gjort det i denne sæson :-D I denne sæson vil jeg hellere have Benzema.

Synes du da ikke de begge har gjort det? :D

Jeg taler selfølgelig om tidligere sæsoner :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

3 år 2 uger siden #152 af Mathiaska

Lars1991 post=147720 skrev:

Brylle post=147718 skrev: Mendy er vildt undervurderet i min verden og spiller en rigtig flot kamp. Jeg er så glad for at vi har ham når vi ser alt det kaos på modsatte back. Bortset fra en massiv hjerneblødning så kommer han ud af alle situationerne på stærkeste vis og er et monster defensivt. Han er nødt til at lægge på offensivt men jeg tror sagtens han kan gøre det. Der er meget andet end vestre back jeg ville bekymre mig om som træner.

Jeg synes generelt han har haft en svag sæson (men også ramt af skader), har ellers også været fan af ham. Lige igår synes jeg dog ikke han var svag. For nok første gang i sæsonen synes jeg vores backs spillede bedre end vores centerforsvarer (som jeg begge synes havde momenter hvor de var lidt på glatis).

​Helt enig. Rigtig fin betragtning.

Carvajal spillede vel sin bedste kamp i sæsonen - hvis ikke i 2 sæsoner? Måske overdriver jeg, jeg synes bare han har spillet under niveau i rigtig lang tid. 
Når Mendy spiller på toppen er han blandt de allerbedste i verden - og såfremt han ikke skal lave indlæg. Det kan han af en eller anden grund bare ikke. Men resten er sublimt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

3 år 2 uger siden #153 af Elto92
psg kampen på bernabeu:

vini assister karim
modric assister karim
målmandsfejl resulter i karims sidste mål

chelsea kampen:

vini assister karim
modric assister karim
målmandsfejl resulter i karims mål

:D
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, elle44, Thomaskjensen

3 år 2 uger siden #154 af BBB

Dios post=147724 skrev:

BBB post=147719 skrev:

Synes du da ikke de begge har gjort det? :D

Jeg taler selfølgelig om tidligere sæsoner :)

​Jo, tidligere har de selvfølgelig været kæmpe konger. I øjeblikket er de i hvert fald ikke noget at prale af :-D

Leveret af Kunena Forum