Optakt: Real Madrid – Espanyol, LaLiga, 34. spillerunde

1 måned 3 uger siden #25 af mohbar
​Måske vi skal spille med både vinicius, Rodrygo og mbappe på vestre kant :D
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #26 af DeLaRed
Rodryyyggooooo!

Donde está la biblioteca?

1 måned 3 uger siden #27 af Dragam

Kiwes post=149075 skrev: Rodrygo er virkelig kølig foran mål.

​Præcis ! Rodrygo på venstre, så han trække ind og afslutte, og vini på højre, så han kan lade vær med at (forsøge) at afslutte.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

1 måned 3 uger siden #28 af Fondo_Sur
Fremragende pres fra Mariano ved andet mål.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, DeLaRed

1 måned 3 uger siden #29 af Kiwes
​Kom nu Rodrygo, vær mere selvisk. Du skal ikke spille den...skyd!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 måned 3 uger siden #30 af elle44
Han har massere selvtillid den gode Rodrygo.

1 måned 3 uger siden #31 af -#7-
​Hvor er det dejligt at høre hvordan Marcelo bliver hyldet.

LJ16
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

1 måned 3 uger siden #32 af Kiwes
​Ja det knæet din hat! Self er det Hernandez Hernandez der sidder i VAR og sikkert kalder den.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

1 måned 3 uger siden #33 af Dragam

Kiwes post=149082 skrev: ​Kom nu Rodrygo, vær mere selvisk. Du skal ikke spille den...skyd!

Ihvertfald når det er Mariano der er angriberen... xD

1 måned 3 uger siden #34 af Madrid1998

Dragam post=149073 skrev:

Madrid1998 post=149071 skrev: Rodrygo burde være en 9’er. Så behøver vi ikke kigge efter en Benzema erstatning.
Virkelig god afslutter, og er ret god teknisk, så på det punkt minder de om hinanden. Rodrygo mangler måske en smule styrke ift Benzema, men er til gengæld hurtigere.

​Det synes jeg ikke - det får vi mbappe til, som netop har lidt mere fysik end Rodrygo. Altså 9'er. Tilgengæld synes jeg Rodrygo og vinicius burde bytte kant.

Det kunne også være et godt alternativ. Jeg vil dog foretrække at Mbappe får en af kanterne, hvor han virkelig kan gør brug af sin fart sammen med Vini. Rodrygo synes jeg netop ikke er så hurtig som en typisk traditionel kantspiller, men dog stadig rimelig hurtig, hvorfor jeg synes han burde prøves centralt, hvor jeg tror han kunne være rigtig god taget hans afslutningsevner i betragtning.

1 måned 3 uger siden #35 af Dragam

Madrid1998 post=149087 skrev:

Dragam post=149073 skrev:

Madrid1998 post=149071 skrev: Rodrygo burde være en 9’er. Så behøver vi ikke kigge efter en Benzema erstatning.
Virkelig god afslutter, og er ret god teknisk, så på det punkt minder de om hinanden. Rodrygo mangler måske en smule styrke ift Benzema, men er til gengæld hurtigere.

​Det synes jeg ikke - det får vi mbappe til, som netop har lidt mere fysik end Rodrygo. Altså 9'er. Tilgengæld synes jeg Rodrygo og vinicius burde bytte kant.

Det kunne også være et godt alternativ. Jeg vil dog foretrække at Mbappe får en af kanterne, hvor han virkelig kan gør brug af sin fart sammen med Vini. Rodrygo synes jeg netop ikke er så hurtig som en typisk traditionel kantspiller, men dog stadig rimelig hurtig, hvorfor jeg synes han burde prøves centralt, hvor jeg tror han kunne være rigtig god taget hans afslutningsevner i betragtning.

​Man kunne jo have en flydende front trio, hvor de ligger og bytter lidt plads. Men jeg synes at Rodrygos teknik kommer meget mere til sin ret på venstre, hvor han netop ikke skal bruge helt ligeså meget fart, når han trækker ind i banen, som han skal bruge på højre, når han skal gå uden om modstanderen på ydersiden - det vil Vini meget bedre kunne med hans fart, og han har omvendt ikke ligeså god teknik som Rodrygo. Og selvom mbappe spiller angriber, så kan han jo stadig lave bredde løb, hvor han bliver spillet i dybden, og kan bruge sin fart. Selvom så skal real madrid spillerne begynde at spille flere dybe bolde, som de ikke har været glade for at gøre med bale.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

1 måned 3 uger siden #36 af DeLaRed
Ved sku ikke hvem der er mere fysisk klodset af Mariano, Ceballos eller Vallejo?…men det ser sku bare komisk ud i alt for mange situationer når de alle 3 er på banen på samme tid!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.