Optakt: Real Madrid – Espanyol, LaLiga, 34. spillerunde

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 10 måneder siden #97 af 9eren

Ramos4 post=149148 skrev:

9eren post=149147 skrev: Følg det på Real Madrid.com i stedet

Jeg vil gerne have flødeboller for Ceballos kritikkerne. Forlæng med ham tak

​Jeg har altid realmadrid.tv kørende ved siden af på kampdage. Det giver så meget på stemnings-fronten.

​kunne jeg se kampene der også bare :)

og kan Carlo Ancelotti kritikkerne også lige trække i land :)

Nå men tillykke til alle os Madridistas for dette meget fortjente mesterskab

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #98 af The European Super League

Ramos4 post=149144 skrev: Junker skal vende ALT til noget negativt om Real Madrid. Pinligt at TV2 har en så uprofessionel ekspert ansat.

​Mads Junker?

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #99 af SeQueda

Kiwes post=149105 skrev: ​Ej Marcelo burde få -3 - er du gal han er dårlig. Godt det snart er slut.

​BUUUH.

Kæmpe legende. 
 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #100 af Ramos4

The European Super League post=149151 skrev:

Ramos4 post=149144 skrev: Junker skal vende ALT til noget negativt om Real Madrid. Pinligt at TV2 har en så uprofessionel ekspert ansat.

​Mads Junker?

​Sí
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #101 af Bismo

El Siete post=149142 skrev:

Bismo post=149140 skrev:

Dragam post=149135 skrev:

The European Super League post=149133 skrev: ​Jeg tror Ancelotti vurderede at Bale ikke kunne bruges til dagens startopstilling.
Jeg tror Bale blev fornærmet fordi kampen lå lige til højrebenet at give ham spilletid og derfor bedte han om slet ikke at blive udtaget til kampen.
Jeg tror Bale valgte at blive væk. Han har sikkert ikke engang tændt TV'et.

​Havde jeg været i Bales situation, så havde jeg squ også sygemeldt mig, og blevet hjemme.

​Jep. Han får nul respekt fra fansene desværre. Hvilket han (og i særdeleshed hans agent) bærer en del af skylden for. Synes nu alligevel det er en skam, at de ikke kan give ham en værdig afsked. Han har trods alt været mega afgørende i de største kampe. 

​Undskyld, hvad er det i snakker om. Han står jo til at starte dagens kamp, men melder endnu engang fra med en "rygskade" og så kan han end ikke møde op på stadion og fejre mesterskabet. Patetisk. 
Ancelotti har da vist han ville have brugt ham denne sæson, men Bale ville det anderledes. 

​Du tror måske ikke det hænger sammen med, at fansene sviner ham til uafbrudt, når han er på banen? Det er det vi taler om, og ikke om hvorvidt Ancelotti er klar til at give ham spilletid. Når han alligevel er fortid til sommer, giver det jo fra hans perspektiv ingen mening at udsætte sig selv for flere ydmygelser.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #102 af Elto92
​Tillykke til alle jer herinde og til alle vores madridistas ude i verden.

Dette er velfortjent og sikke en dejlig følelse. 
Det er en skøn følelse af sommer og glæde. 

-Vi startede sæsonen ud eksplosivt og som lyn og torden. Havde en stime hvor vi mødte top 5 holdene i ligaen og vandt dem alle.
-Vandt Super copaen.
-Havde et mindre formdyk i starten af året-Dén underlige aften i elclasicoen-Genfandt rytmen og har haft den ene magiske aften efter den anden
Sæsonen har været en succes uanset hvordan det ender på Onsdag, men jeg begynder at tro, at vi kan gøre det. 



 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #103 af Real HWL
​Stort tillykke med mesterskabet til alle her inde på dette skønne forum :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 10 måneder siden #104 af 9eren
Courtois, Ancelotti, Benzema og Vini er dem som er hovedansvarlig for mesterskabet. Ellers en virkelig fed holdindsats hele vejen rundt hele sæsonen. Vi havde en kamp hvor man kan kritisere nogle ting og det er selvfølgelig hjemmekampen mod Barcelona. Det var virkelig en kikser og her hvor man kan se hvor vigtigt det er at få købt ind så flere kan bære byrden og ikke de samme over en hel sæson.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #105 af DeLaRed

9eren post=149157 skrev: Courtois, Ancelotti, Benzema og Vini er dem som er hovedansvarlig for mesterskabet. Ellers en virkelig fed holdindsats hele vejen rundt hele sæsonen. Vi havde en kamp hvor man kan kritisere nogle ting og det er selvfølgelig hjemmekampen mod Barcelona. Det var virkelig en kikser og her hvor man kan se hvor vigtigt det er at få købt ind så flere kan bære byrden og ikke de samme over en hel sæson.

​Meget enig, synes dog du glemmer Modric paa midtbanen. Vores midtbane har virkleig faaet kritik i denne season, men uden ham havde det godt nok set skidt ud, og han har i denne season skulle baere mere centralt i banen paa baggrund af Casemiro's og Kroos' svingende form. Og selvom han nok overordnet har ramt et hoejere niveau i de andre turneringer (Super Cup'en og CHL) saa har han bl.a. spillet nogle store kampe mod Atletico, Sociedad, Bilbao, Getafe, Alaves og Celta. Uden Luka havde vi ikke staaet med 81 point i Ligaen lige nu.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 10 måneder siden #106 af 9eren
Selvfølgelig har Modric været en vigtig brik. Men det er mest i CL jeg synes han har været den mest afgørende og ik så meget i la liga selvom han også har fyldt meget der!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce