Optakt: Real Madrid – Espanyol, LaLiga, 34. spillerunde
Enig. Især i de kampe hvor vi forventes at have bolden mest. Han var tydeligvis fejl-castet til Arsenal. Som type passer han bare ikke særligt godt til EPL.Kiwes post=149124 skrev: Forhåbentlig starter Ceballos de sidste 4 kampe, så vi for alvor kan få set om vi skal satse på ham. Han har set godt ud på de seneste.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Nr 35. Vild.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Det her er det største sted i verden. De største talenter, de største navne, de største titler.
Vil du ikke være med?
Alaba y nada más
Flot kamp. Dejligt at se Ceballos vise noget. Og Rodrygo.
Tillykke til Carlo også.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
-
- Platin bruger
-
Jeg tænkte præcis det samme. Lad os lige se om han kan holde niveauet.mohbar post=149107 skrev: Hvis Ceballos spiller sådan her hele tiden må han meget gerne blive i klubben.
Men hvis han kan, hold nu kæft mand!
Alaba y nada más
Hvor meget vi end brokker os over Ancelotti, så må vi erkende at han også er her næste sæson. Og jeg synes egentlig også det er for det bedste.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
- JesperThomsen
- Væk
- Platin bruger
-
-
- Platin bruger
-
Jeg tror Bale blev fornærmet fordi kampen lå lige til højrebenet at give ham spilletid og derfor bedte han om slet ikke at blive udtaget til kampen.
Jeg tror Bale valgte at blive væk. Han har sikkert ikke engang tændt TV'et.
Alaba y nada más
Nej, det er der sådan set ikke. Det du taler om er udholdenhed, ikke hurtighed...Jona post=149120 skrev: Kiwes
Tror også mbappe har højest topfart af de to. Men der er jo mange ting der spiller ind når vi snakker hurtigst. Hvor hurtigt når du din topfart. Hvor lang tid kan du holde topfarten. Hvor mange gange under en kamp kan du lave det løb. Hvor hurtig er du med bold. Og jeg må sige jeg mindes ikke at se en spiller som Vini lave så mange vanvittig løb under en kamp og ligne en der selv i det 90' minut ikke har mistet fart.
Havde jeg været i Bales situation, så havde jeg squ også sygemeldt mig, og blevet hjemme.The European Super League post=149133 skrev: Jeg tror Ancelotti vurderede at Bale ikke kunne bruges til dagens startopstilling.
Jeg tror Bale blev fornærmet fordi kampen lå lige til højrebenet at give ham spilletid og derfor bedte han om slet ikke at blive udtaget til kampen.
Jeg tror Bale valgte at blive væk. Han har sikkert ikke engang tændt TV'et.
Jo men udholdenhed spille også ind var jo så min pointe.
Det gør det bestemt - udholdenhed og hurtighed er bare 2 forskellige ting :)Jona post=149136 skrev: Dragam
Jo men udholdenhed spille jo så også ind var min pointe.