Mbappé vil tale om fremtid inden CL-finale: Forhandlingerne er forbi

1 år 4 måneder siden #1 af Nicklas
Kylian Mbappé vandt her til aften...

Kylian Mbappé vandt her til aften prisen som årets spiller i Ligue 1 ved UNFP's årlige prisuddeling.

Efter ceremonien var fokus dog ikke på den overståede sæson, men snarere på næste sæson, hvor alle folk vil vide, om han forlænger med PSG eller kommer til Real Madrid.

- Jeg vil offentliggøre min beslutning om fremtiden inden jeg slutter mig til det franske landshold i juni, lød det fra Mbappé. 

- Vi må respektere alle involverede parter. Det er forbi (forhandlingerne, red.). Der mangler kun få detaljer, men det er forbi.

Det franske landshold samles den 28. maj, hvor Real Madrid spiller Champions League-finale. Vi ved altså inden da, om Mbappé kommer til Real Madrid i næste sæson. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #2 af Elto92
Det begynder så småt at sitre i maven. Nerverne tager til efter sådan en nyhed.

Det lyder egentlig meget mere optimistisk fra hans side, hvis man husker hans udtagelser efter de seneste kampe i ligaen..

Det spidser til og nu er ventetiden snart ovre.

Jeg begynder bare at se det store billed lige nu. altså...

Hvis han gerne vil blive i psg, jamen
hvorfor vente så længe med at skrive under?

Dét scenarie giver ingen mening. Derfor gør han det helt rigtige ved at vente til sæsonen er forbi - af respekt for psg's fans - og så offentliggøre det...

Jeg håber ikke han er et svin, og vender 180 grader og gør noget helt tredje...

1 år 4 måneder siden #3 af Mathiaska
Hvis der er tale om en forlængelse med PSG, så ville de vel ikke vente med at offentliggøre det. Så for mig kan det kun betyde at han har skrevet under med en anden klub. 
Det er ikke City. Barca har ikke råd. Det lugter ikke af en Liverpool handel efter min mening. 

Mon ikke han er på plads i Madrid?

1 år 4 måneder siden #4 af Elto92
​Hvad siger i til det her.

Han bliver interviewet af El chiringuito til award showet da han vandt årets spiller i den franske liga.

Men prøv lige se hvilken mimik han trækker da han får sidste spørgsmål? 

Hvad betyder det?

fb.watch/d1KH6wbK0W/
Jeg fandt linket på deres facebook side, men kan nok ses på youtube
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved Elto92. Begrundelse: stavefejl

1 år 4 måneder siden #5 af madrid2000
​Er så træt af det der Mbappe piss. Det har kørt på alt for længe.

Logikken siger, at han skifter til Madrid. Hvis han forlængede vil det slet ikke give mening at vente så længe med at offentliggøre det. Deres sæson sluttede også efter CL nederlag til os, så det kan det heller ikke være.

Medmindre han laver en Grizmann, så er han vel mere eller mindre på plads i Madrid. Fatter dog ikke, hvorfor han ikke melder det klart ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

1 år 4 måneder siden #6 af nono

madrid2000 post=149882 skrev: ​Er så træt af det der Mbappe piss. Det har kørt på alt for længe.

Logikken siger, at han skifter til Madrid. Hvis han forlængede vil det slet ikke give mening at vente så længe med at offentliggøre det. Deres sæson sluttede også efter CL nederlag til os, så det kan det heller ikke være.

Medmindre han laver en Grizmann, så er han vel mere eller mindre på plads i Madrid. Fatter dog ikke, hvorfor han ikke melder det klart ud.

Fordi advokaterne stadig sidder og piller i de sidste 3-4 detaljer i kontrakten. Man er givetvis enig om de store linjer og der er good-will fra begge parters side, men detaljerne skal også lande og det kan sagtens trække i langdrag. ​
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Elto92

1 år 4 måneder siden #7 af -#7-
​Med Florentinos grandiose tilgang til tingene in mente, så er det vel ikke skudt helt ved siden af, hvis man forestiller sig at Mbappe-lejren har fået besked på at vente med en offentliggørelse, fordi Florentino gerne selv vil melde det ud på hans facon.

DC19

1 år 4 måneder siden #8 af Ramos4

-#7- post=149884 skrev: ​Med Florentinos grandiose tilgang til tingene in mente, så er det vel ikke skudt helt ved siden af, hvis man forestiller sig at Mbappe-lejren har fået besked på at vente med en offentliggørelse, fordi Florentino gerne selv vil melde det ud på hans facon.

​Præcis.

Det havde virket noget fladt, hvis vores årelange jagt på Mbappe var kommet til ende og vi havde signet ham for et par uger siden - kun for at se Haaland blive offentliggjort hos City lige bag efter.

Perez vil have at Mbappe er sommerens store navn.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: lille rettelse
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Elto92

1 år 4 måneder siden #9 af El Siete
​PSG spiller sidste kamp på lørdag hjemme i Paris, så der siger han vel farvel til PSGs fans, og så må vi se med offentliggørelsen fra (forhåbentlig) RM's side. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 4 måneder siden #10 af Fondo_Sur
Hans sidste kamp for PSG er d. 21.

Og han tager afsted med landsholdet d. 28.

Hvis han skifter til Real Madrid, kan vi derfor nok forvente en præsentation af ham på et fyldt Bernabeu mellem de to datoer.

1 år 4 måneder siden #11 af Jbner

Fondo_Sur post=149890 skrev: Hans sidste kamp for PSG er d. 21.

Og han tager afsted med landsholdet d. 28.

Hvis han skifter til Real Madrid, kan vi derfor nok forvente en præsentation af ham på et fyldt Bernabeu mellem de to datoer.

​Real Madrid spiller Champions League-finale den 28.
Jeg kan ikke forestille mig at man vælge at præsentere ham på Bernabeu før den er spillet. Selv hvis handlen skulle være offentlig til den tid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 år 4 måneder siden #12 af Lukita
Kunne man forestille sig at han melder ud, at han forlader PSG inden deres sidste kamp, så han netop kan sige farvel til fansene i den kamp, men uden at sige hvor han skifter hen? Ville imo virke "underligt" hvis han stod og klappede af fansene, uden der var meldt noget ud, selvom de fleste jo godt ved at han nok forlader dem. Bare en tanke.

Leveret af Kunena Forum
Annonce