Mbappé vil tale om fremtid inden CL-finale: Forhandlingerne er forbi

1 måned 6 dage siden #49 af Zamorano

Ramos4 post=150062 skrev: Men omvendt vil hans mangel på ambitioner også virkelig overraske og skuffe mig. Han må kunne se at der aldrig er en spiller, der har fået Ballon d'Or mens han spillede i Ligue 1 - ret mig hvis jeg tager fejl

Papin vandt i 91, da han spillede for Marseille.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 6 dage siden #50 af Ramos4

Zamorano post=150086 skrev:

Ramos4 post=150062 skrev: Men omvendt vil hans mangel på ambitioner også virkelig overraske og skuffe mig. Han må kunne se at der aldrig er en spiller, der har fået Ballon d'Or mens han spillede i Ligue 1 - ret mig hvis jeg tager fejl

Papin vandt i 91, da han spillede for Marseille.

​Imma pretend I didn’t see that.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

1 måned 6 dage siden #51 af Fondo_Sur
Madridistas forguder ikke nogen spiller. Det er klubben, det handler om. Og det kunne Cristiano også mærke i sin tid. Hvis du ikke tjener kongeklubben har man ikke noget at gøre der. Ancelotti udtalte, at det særlige ved Real Madrids trup er, at de holder med Real Madrid og derfor udmærker sig for sin dedikation.

Hvis Mbapé skifter, har han godt nok fået en dårlig start i Real Madrid. Han er blevet opslugt af sin rådgiver, sin mor, og hele hans franske lejr, der bliver ved med at tale om hans unge alder, bedre forhold i PSG, trygge rammer osv.

Et styks glødende Roncero:
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92, Dragam

1 måned 6 dage siden #52 af mohbar
​Hvis alt det passer med Mbappe, bør vi gå efter CR7. Så kan nå at få afsluttet på den rigtige måde. Og Når han om 3 år vælger at stille støvlerne er Endrick og Haaland klar

1 måned 6 dage siden #53 af Dragam

mohbar post=150090 skrev: ​Hvis alt det passer med Mbappe, bør vi gå efter CR7. Så kan nå at få afsluttet på den rigtige måde. Og Når han om 3 år vælger at stille støvlerne er Endrick og Haaland klar

​Nej, nej, og nej.

1 måned 6 dage siden #54 af El Siete
​Skifter han til Real kan han altid vende tilbage til Paris og de ville stå med åbne arme, og han kan slå Cavani af pinden, osv, osv. Bliver han i Paris, lukker Real Madrid døren.
Klubben har jagtet ham i så lang tid og siger han nej til allersidst, så spørger man ikke igen. De fleste fans ville nok heller ikke tage kærligt imod ham. 

Det MÅ vægte højt i hans overvejelser.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 måned 6 dage siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

1 måned 6 dage siden #55 af The European Super League
​Jeg synes folk skal passe på med at dømme den unge franskmand for alt hvad medierne skriver.

Hvis ordene ikke kommer ud af hans egen mund, så bare brug dem som underholdning, fordi det er ikke 'ten pieces of wood' værd.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, JesperThomsen

1 måned 5 dage siden #56 af 9eren

Fondo_Sur post=150089 skrev: Madridistas forguder ikke nogen spiller. Det er klubben, det handler om. Og det kunne Cristiano også mærke i sin tid. Hvis du ikke tjener kongeklubben har man ikke noget at gøre der. Ancelotti udtalte, at det særlige ved Real Madrids trup er, at de holder med Real Madrid og derfor udmærker sig for sin dedikation.

Hvis Mbapé skifter, har han godt nok fået en dårlig start i Real Madrid. Han er blevet opslugt af sin rådgiver, sin mor, og hele hans franske lejr, der bliver ved med at tale om hans unge alder, bedre forhold i PSG, trygge rammer osv.

Et styks glødende Roncero:

​Det er som om de allerede viste det der, at han ikke kom til Madrid. Roncero forsvarer altid Real Madrid og han har stort set altid ret i, hvordan en spiller bør opfører sig. Der er ikke plads til en type som Mbappe, som sætter sig selv over et hold. Man kan håbe det bliver hans "død" i PSG. Endvidere har PSG altså rigtig mange spillere der skal skiftes ud snart. Neymar er 30+, Messi og Ramos lige sådan. Keylor også. Det er en kæmpe stor udskiftning de står med. 

Vi står med mange unge spillere til fremtiden og flere kommer til. Arribas bør få chancen og flere andre. Kan vi dog bare lige få Tchouameni og Rüdiger i hus, så har vi altså et stabilt forsvar og midtbane i flere år frem. Det er kun angrebs posten jeg er bekymret for. Benzema skadet, og så er vi altså ikke lige så farlige.... Vi mister Bale, Isco med sikkerhed og der vil altså være pladser til nye spillere. 

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

1 måned 5 dage siden #57 af Elto92
Puha.... Det har været noget af en mavepuster synes jeg.

Jeg har skrevet en del herinde, men kan altså ikke helt komme over det her.

En anden bruger skrev, at det hele virkede lidt surrealistisk - enig. En anden skriver at hvordan kan mbappe skrive under efter at have haft nogle sløsede år i paris, oplevet en elektrisk aften på bernabeu... altså alt i det her er bare ulogisk. 

en tredje skriver at psg har sørget for at smide lidt grus i tandhjulet op til finalen. Jeg håber dog at det motiver vores spillere endnu mere - Lig Mo salahs "revanche" oven i..... Man kan ikke sige, at vores spillere mangler motivation..

Har det forhelved bare været pengene, paris og prestigen at være blandt venner og familier i trygge rammer? 
​​​​​
Kære mbappe det bliver du desværre ikke nogen legende af.
Du bliver måske en a la Totti type. 

Hele den kærligheds romantik med Benzema?? altså alt pegede bare mod én destination for ham.... Det virkelig underligt og jeg får svært ved at sove på det tror... 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete, JesperThomsen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.