Mbappé vil tale om fremtid inden CL-finale: Forhandlingerne er forbi

1 år 2 uger siden #13 af Elto92
Du har fat i noget af det rigtige her.
Jeg tror vi alle skal holde øje med hans sidste kamp og se hvad han gør.

Ellers skal ElChiringuito nok malke en del klip og tolkninger fra kampem, som de har været gode til :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 uger siden #14 af Fondo_Sur

Jbner post=149891 skrev:

Fondo_Sur post=149890 skrev: Hans sidste kamp for PSG er d. 21.

Og han tager afsted med landsholdet d. 28.

Hvis han skifter til Real Madrid, kan vi derfor nok forvente en præsentation af ham på et fyldt Bernabeu mellem de to datoer.

​Real Madrid spiller Champions League-finale den 28.
Jeg kan ikke forestille mig at man vælge at præsentere ham på Bernabeu før den er spillet. Selv hvis handlen skulle være offentlig til den tid.

Du har nok ret. Man må væbne sig med tålmodighed. Det ville være en kæmpe begivenhed, så det er bare smartest at udskyde den til efter sæsonens vigtigste kamp. ​

1 år 2 uger siden #15 af Real HWL

Lukita post=149895 skrev: Kunne man forestille sig at han melder ud, at han forlader PSG inden deres sidste kamp, så han netop kan sige farvel til fansene i den kamp, men uden at sige hvor han skifter hen? Ville imo virke "underligt" hvis han stod og klappede af fansene, uden der var meldt noget ud, selvom de fleste jo godt ved at han nok forlader dem. Bare en tanke.

Jeg tænker ikke PSGs fans vil tage det særlig pænt hvis Mbappe melder ud at han forlader klubben inden deres sidste kamp :)

1 år 2 uger siden #16 af Elto92
​Skulle han melde en afsked inden sidste kamp ville ikke gøre ham eller fansene godt. 

​Sådan noget bør meldes ud nogle uger før.

Men jeg har et spørgsmål. Hvordan hsr mbappe det med, at han fortsat ikke har overhalet Cavani som den mest scorende psg spiller. Altså det er et eller andet sted en bedrift som vil stå i Psg's ret korte historiebog. 
Det er jo muligt for mbappe indenfor ca. 1-2 sæsoner. Jeg mener han er ret tæt på. 

Det kan også være at han ikke vægter den slags bedrifter, med det han kan skabe med Real Madrid? 

1 år 2 uger siden #17 af schreiber77
Det spørgsmål har han svaret på for et par uger siden, hvis jeg ikke husker helt galt.
Du kan med sikkerhed Google dig frem den en artikel.
Men som jeg husker det svarede han noget i retning af, at han er stolt og tilfreds med at være i top 3.

1 år 2 uger siden #18 af Madrid1998
Man skulle eftersigende ikke længere kunne købe en Mbappe trøje på Psgs officielle hjemmeside. Tjekkede efter, og den er god nok. Det sker meget snart (no jinx)
Sidste redigering: 1 år 2 uger siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Elto92

1 år 2 uger siden #19 af Real HWL
Sidste redigering: 1 år 2 uger siden ved Real HWL.

1 år 2 uger siden #20 af Ramos4

Madrid1998 post=149969 skrev: Man skulle eftersigende ikke længere kunne købe en Mbappe trøje på Psgs officielle hjemmeside. Tjekkede efter, og den er god nok. Det sker meget snart (no jinx)

​Ved ikke hvor du har kigget, men dum som jeg er, gik jeg lige ind og tjekkede. På deres officielle shop reklamerer de stadig med Mbappe-trøjer - og hvis man customizer en trøje kan man stadig vælge hans navn og nummer fra drop-down menuen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Sidste redigering: 1 år 2 uger siden ved Ramos4.

1 år 2 uger siden #21 af El Siete

schreiber77 post=149968 skrev: Det spørgsmål har han svaret på for et par uger siden, hvis jeg ikke husker helt galt.
Du kan med sikkerhed Google dig frem den en artikel.
Men som jeg husker det svarede han noget i retning af, at han er stolt og tilfreds med at være i top 3.

​Det sagde han til prisuddelingen her i weekenden. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 2 uger siden #22 af Madrid1998

Ramos4 post=149971 skrev:

Madrid1998 post=149969 skrev: Man skulle eftersigende ikke længere kunne købe en Mbappe trøje på Psgs officielle hjemmeside. Tjekkede efter, og den er god nok. Det sker meget snart (no jinx)

​Ved ikke hvor du har kigget, men dum som jeg er, gik jeg lige ind og tjekkede. På deres officielle shop reklamerer de stadig med Mbappe-trøjer - og hvis man customizer en trøje kan man stadig vælge hans navn og nummer fra drop-down menuen.

Han er kommet på igen :) Flere medier havde sat nogle billeder op. Tjek eventuelt cadena ser og el chingui et eller andet.

1 år 2 uger siden #23 af Real HWL

Madrid1998 post=149974 skrev:

Ramos4 post=149971 skrev:

Han er kommet på igen :) Flere medier havde sat nogle billeder op. Tjek eventuelt cadena ser og el chingui et eller andet.

Ja han er kommet på igen, for jeg prøvede omkring frokost og der var han fjernet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, The European Super League

1 år 2 uger siden #24 af mohbar
​Vilde rygter om at PSG har tilbudt Mbappe

Leder for PSG sportslige projekt
indflydelse på klubbens transfers ud/ind
indflydelse på hvem der skal være træner

..Udover selvfølgelig en sign on fee på 100 mio Eur og månedsløn på 4 mio Eur...
Hvis det passer : velkommen til oliestaternes fodbold...

Leveret af Kunena Forum
Annonce