Mbappé vil tale om fremtid inden CL-finale: Forhandlingerne er forbi

4 år 2 måneder siden #25 af Elto92
Jeg har personligt ikke mere tilovers for mbappe hvis han bliver i psg.

Nu har der været rygter hver evige eneste dag i flere år og særligt de seneste 24 måneder har det været helt vanvittigt.

Hvis han ikke skifter nu, så var ambitionerne vel ikke til mere og pengene talte mest.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #26 af Fondo_Sur
Det er da ikke så nemt at tage en beslutning, selvom Real Madrid har været hans drømmeklub som barn. PSG lokker med alt, hvad de har, så det kræver cojones at sige nej alligevel - ikke alle ville kunne modstå deres fristelser. 200 mio € for to år mere, ikke dårligt hva?

PSG er i hvert fald lykkes med at gøre det så svært for Real Madrid som muligt, og det er en bi-effekt, som behager de bitre ejere af PSG, der er ved at se deres projekt falde ud i fodboldhistoriens periferi.

Jeg tror personligt, at den er hjemme - Florentino har givet ham, hvad han har bedt om, men spørgsmålet er bare om Mbappé kan ignorere PSGs sidste desperate forsøg, for han har jo ikke skrevet under endnu. Det er en vild saga, og det er bare fedt, hvis man ikke alene er i stand til at slå PSG ud af Champions League, men også tage deres frontmand med hjem fra Paris. 
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Dragam

4 år 2 måneder siden #27 af NadaMás

Fondo_Sur post=149986 skrev: Det er da ikke så nemt at tage en beslutning, selvom Real Madrid har været hans drømmeklub som barn. PSG lokker med alt, hvad de har, så det kræver cojones at sige nej alligevel - ikke alle ville kunne modstå deres fristelser. 200 mio € for to år mere, ikke dårligt hva?

PSG er i hvert fald lykkes med at gøre det så svært for Real Madrid som muligt, og det er en bi-effekt, som behager de bitre ejere af PSG, der er ved at se deres projekt falde ud i fodboldhistoriens periferi.

Man skal helt sikkert respketerer hans situation.
I sommers forstærkede de truppen med Messi, Achraf, Donnarumma, Ramos, Wijnaldum og Nuno. På daværende tidspunkt var det selvfølgelig det der skulle holde Mbappé i klubben, og endelig vinde Chl - Alligevel var han klar til at pakke tasken da Real bød sig til. Nu har PSG ikke længere ´det nye hotte sportsporjekt´ at sælge sig selv på, så de kan kun tilbyde ham astronomiske summer - Og det er sgu svært at sige nej til.

De tilbyder en 23-årig knægt fuld indflydelse på alt hvad der sker omkring holdet, 100% ejerskab over image-rettigheder, samt over 1 mia. kr. for to-års arbejde .. Så er det sgu lige før jeg vil vende den om og sige, at det er helt vildt hvor gerne han vil Real, når han takker nej til sådan et tilbud!

Men mon ikke generationsrigdommen er sikret, om det så hedder Paris eller Madrid. 

4 år 2 måneder siden #28 af El Chino
​Spillende klubejer #nextlevel 

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

4 år 2 måneder siden #29 af Dybbøl
Er Paris’ udkast til Mbappe om alt den magt han ville kunne få i klubben bekræftet?

Hvis det er, er det så ikke en fallit erklæring af PSG?- synes godt nok at deres desperation for at beholde Mbappe begynder at være en smule kvalm og ucharmerende. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 2 måneder siden #30 af Ramos4

Dybbøl post=149994 skrev: Er Paris’ udkast til Mbappe om alt den magt han ville kunne få i klubben bekræftet?

Hvis det er, er det så ikke en fallit erklæring af PSG?- synes godt nok at deres desperation for at beholde Mbappe begynder at være en smule kvalm og ucharmerende. 

​Det er ganske pinligt.

Og et dejligt billede på, at FFP stadig ikke rigtig er en ting. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 2 måneder siden #31 af Real HWL

mohbar post=149984 skrev: ​Vilde rygter om at PSG har tilbudt Mbappe

Leder for PSG sportslige projekt
indflydelse på klubbens transfers ud/ind
indflydelse på hvem der skal være træner

..Udover selvfølgelig en sign on fee på 100 mio Eur og månedsløn på 4 mio Eur...
Hvis det passer : velkommen til oliestaternes fodbold...

Mbappe som spillende sports direktør, aarrhh hva? :D

Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Real HWL.

4 år 2 måneder siden #32 af Dybbøl
Hvis vi leger med tanken om at Mbappe også bare er et menneske og skriver under på en ny kontrakt med PSG (gastronomisk mange penge og en helveds masse at skulle have sagt til spillerindkøb og salg). 

Hvilken dygtig træner vil have lyst til at have jobbet som træner i PSG hvis en knægt på 23 år bestemmer hvilke spillere der skal være på holdet?

Kan slet ikke se at det skulle give mening det PSG har gang i. Hvem gider også at være holdkammerat med en som kan få dig solgt eller smidt på bænken fordi du ikke lide spillede bolden til ham. 

Management by fear siger jeg bare. 

4 år 2 måneder siden #33 af Kimbo
​Jeg tror på ingen måde at PSG har tilbudt ham de rettigheder, det må være en and. Ligesom 90% af alle andre rygter der florerer i nutidens samfund.
Og så må jeg indrømme at jeg på ingen måde kan forstå hvis en spiller, som i forvejen er komplet loadet og på ingen måde kommer til at sulte i Madrid,
pludseligt skulle overveje 2 år mere i PSG. Hvis hans drøm er Madrid så er tidspunktet nu, og det er nu eller aldrig, uanset hvor mange penge PSG smider på bordet.
Bliver han pga. en fed løncheck, igen, kan han for mit vedkommende brænde i helvede og han skal aldrig trække i den hvide trøje efterfølgende.

4 år 2 måneder siden #34 af Bismo
Enig. Er ved at være træt af hele den her saga. For min skyld, har jeg det fint med, at han aldrig spiller i Madrid, hvis han ikke kommer i år.

Hvem kan garantere, at han ikke laver samme nummer igen om to år, og udnytter Madrid til at presse penge ud af PSG?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 2 måneder siden #35 af Ramos4
Jeg tænker måske også at tanken om at Madrid er hans drømmeklub er lidt overdrevne. I virkeligheden var han vel bare Cristiano Ronaldo fan.

Mbappe har også et stort hjerte for Paris og fred være med det.

Men den måde han og hans "lejr" har kørt det her show på er for latterligt. Selv hvis han skulle komme nu, så sidder jeg ikke med den samme gode følelse.
Han virker mere som en helt almindelig spiller, der spiller hvor han synes det sportslige projekt er bedst (og fred være med det) end en spiller der brænder for Real Madrid. Jeg har det mere og mere "meh" med ham.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, El Siete, Kimbo, The European Super League

4 år 2 måneder siden #36 af Dragam

Ramos4 post=150059 skrev: Jeg tænker måske også at tanken om at Madrid er hans drømmeklub er lidt overdrevne. I virkeligheden var han vel bare Cristiano Ronaldo fan.

Mbappe har også et stort hjerte for Paris og fred være med det.

Men den måde han og hans "lejr" har kørt det her show på er for latterligt. Selv hvis han skulle komme nu, så sidder jeg ikke med den samme gode følelse.
Han virker mere som en helt almindelig spiller, der spiller hvor han synes det sportslige projekt er bedst (og fred være med det) end en spiller der brænder for Real Madrid. Jeg har det mere og mere "meh" med ham.

Det er også det indtryk jeg har, at han som så mange andre Real Madrid "fans", egentlig bare er cr7 fanboy.

Paris er hans hjemby, og cr7 er forlængst væk fra Madrid, så giver perfekt mening hvis han bliver i Paris.​

Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Leveret af Kunena Forum