Mbappé vil tale om fremtid inden CL-finale: Forhandlingerne er forbi

2 måneder 4 uger siden #37 af Ramos4
@Dragam

Men omvendt vil hans mangel på ambitioner også virkelig overraske og skuffe mig. Han må kunne se at der aldrig er en spiller, der har fået Ballon d'Or mens han spillede i Ligue 1 - ret mig hvis jeg tager fejl - og at det nok heller ikke kommer til at ske lige foreløbig med den manglende konkurrence taget i betragtning.

Men igen, måske elsker han Paris højere end personlige titler, og igen fred være med det.

Med Ligue 1's niveau taget i betragtning er det ikke synderligt imponerende at Mbappe har scoret færre mål end Benzema. Og at Mbappe aldrig har været i nærheden af 40 mål som Ronaldo og Messi.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 4 uger siden #38 af Ramos4
Haaland ville have lavet 40-50 basser i Ligue 1, easy.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 måneder 4 uger siden #39 af Kiwes
​Mbappé's mother to
@KoraPlusEG
: “The two offers, that of PSG and Real, are almost identical. We will now await his decision.”

Mbappe’s mother: “There are no new meetings in order to negotiate Mbappe's future after, these are over.”
@KoraPlusEG

Kylian will have control of his image rights at Real Madrid.”
@KoraPlusEG

Mbappé's mother to
@KoraPlusEG
: “We have an AGREEMENT with Real Madrid AND PSG. Kylian will DECIDE.”

Konklusion = ingen ved en skid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Ramos4

2 måneder 4 uger siden #40 af henrikcomn
Bryder mig ikke om hans stjernenykker...

Lad ham blive i PSG og spilde sin karriere der imens han tjener ind til de næste 300 generationer. Det er heller ikke helt dumt.

2 måneder 4 uger siden #41 af Dragam

Ramos4 post=150062 skrev: @Dragam

Men omvendt vil hans mangel på ambitioner også virkelig overraske og skuffe mig. Han må kunne se at der aldrig er en spiller, der har fået Ballon d'Or mens han spillede i Ligue 1 - ret mig hvis jeg tager fejl - og at det nok heller ikke kommer til at ske lige foreløbig med den manglende konkurrence taget i betragtning.

Men igen, måske elsker han Paris højere end personlige titler, og igen fred være med det.

Med Ligue 1's niveau taget i betragtning er det ikke synderligt imponerende at Mbappe har scoret færre mål end Benzema. Og at Mbappe aldrig har været i nærheden af 40 mål som Ronaldo og Messi.

​Altså, jeg har før (til stor vrede for det øvrige forum) sagt, at jeg ikke ser Mbappe som så stort et talent, som mange gør ham til. Som jeg ser det er han mere eller mindre en klon af Thierry Henry (både i fysik, spillestil osv), og på nogenlunde samme niveau, eller lidt under - dvs på hylden lige under de allerbedste.

Han er jo ikke en ung Ronaldo Fenomeno, som satte verden i brand allerede som 19 årig.

Ingen tvivl om at han ville kunne bidrage i RM, men jeg synes heller ikke vi skal gå fuldkommen amok over ham... både i jagten på at få ham, og i vreden over potentielt ikke at få ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

2 måneder 4 uger siden #42 af Bismo
Perez skal træde i karakter og forklare ham, at det er nu eller aldrig. Han har tydeligvis en klar forventning om, at vi vil vente i 2-3 år mere, hvorfor det kan være en win-win at forlænge med PSG i år og så komme til Madrid senere i karrieren.

Mbappe er god, men han er ingen Ronaldo eller Messi. Det er for uværdigt at gå med på alle hans krav mht image rettigheder mm uden, at der er nogen afgørelse fra hans side. Han er desværre blevet en besættelse for klubben og det udnytter han maksimalt. 

Det er måske på tide, at slå en tyk streg under det hele og begynde at kigge andre steder.

​​
Sidste redigering: 2 måneder 4 uger siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 4 uger siden #43 af Ramos4

Dragam post=150067 skrev:

​Altså, jeg har før (til stor vrede for det øvrige forum) sagt, at jeg ikke ser Mbappe som så stort et talent, som mange gør ham til. Som jeg ser det er han mere eller mindre en klon af Thierry Henry (både i fysik, spillestil osv), og på nogenlunde samme niveau, eller lidt under - dvs på hylden lige under de allerbedste.

Han er jo ikke en ung Ronaldo Fenomeno, som satte verden i brand allerede som 19 årig.

Ingen tvivl om at han ville kunne bidrage i RM, men jeg synes heller ikke vi skal gå fuldkommen amok over ham... både i jagten på at få ham, og i vreden over potentielt ikke at få ham.

​Jeg synes dog han var sindssyg mod os i de to opgør. Scorer to og kunne have haft 4. Sidste år scorede han hattrick på Camp Nou. Jeg synes ikke han er dårligere end Henry overhovedet. Men det er svært at fornemme Mbappes egentlige niveau, når han har spillet i en segunda liga i 5 år og PSG altid ryger tidligt ud af CL.

2 måneder 4 uger siden #44 af Fondo_Sur
Det har vel hele tiden været planen, at han skulle annoncere det på søndag (dagen efter hans sidste kamp for PSG).
Sidste redigering: 2 måneder 4 uger siden ved Fondo_Sur.

2 måneder 4 uger siden #45 af Siempre fiel

Bismo post=150068 skrev: Perez skal træde i karakter og forklare ham, at det er nu eller aldrig. Han har tydeligvis en klar forventning om, at vi vil vente i 2-3 år mere, hvorfor det kan være en win-win at forlænge med PSG i år og så komme til Madrid senere i karrieren.

Mbappe er god, men han er ingen Ronaldo eller Messi. Det er for uværdigt at gå med på alle hans krav mht image rettigheder mm uden, at der er nogen afgørelse fra hans side. Han er desværre blevet en besættelse for klubben og det udnytter han maksimalt. 

Det er måske på tide, at slå en tyk streg under det hele og begynde at kigge andre steder.

​​

​og nu hvor man tror at vi står foran alle tiders største ydmygelse - og alle æg er lagt i Mbappé-kurven, så tror man måske at alt er tabt!! Men NEJ - nu skal I bare se hvad Florentino hiver op af posen og får os tilbage i toppen af europæisk fodbold. Ikke mere udspillet af Chelsea, PSG og City. Nu sker der noget - nu forlænger vi med ISCO!!! Så skal fodboldeuropa bare se løjer - vores helt egen Haaland og Mbappé i én - Isco, the game changer!!!! Hvabehar 

Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

2 måneder 4 uger siden #46 af The European Super League

Ramos4 post=150059 skrev: Jeg tænker måske også at tanken om at Madrid er hans drømmeklub er lidt overdrevne. I virkeligheden var han vel bare Cristiano Ronaldo fan.

Mbappe har også et stort hjerte for Paris og fred være med det.

Men den måde han og hans "lejr" har kørt det her show på er for latterligt. Selv hvis han skulle komme nu, så sidder jeg ikke med den samme gode følelse.
Han virker mere som en helt almindelig spiller, der spiller hvor han synes det sportslige projekt er bedst (og fred være med det) end en spiller der brænder for Real Madrid. Jeg har det mere og mere "meh" med ham.

​Jeg er som sædvanlig helt enig i det, du skriver.

Jeg vil gerne tilføje at mange Barcelona fans startede ud med at være Messi fans. Og så fulgte klubben ligesom med i købet. Og nu er de Barcelona fans og støtter Barcelona 90 %, PSG 5 % og City 5 %. Jeg tænker det er sådan i alle klubber.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

2 måneder 4 uger siden #47 af Dragam

Ramos4 post=150069 skrev:

Dragam post=150067 skrev:

​Jeg synes dog han var sindssyg mod os i de to opgør. Scorer to og kunne have haft 4. Sidste år scorede han hattrick på Camp Nou. Jeg synes ikke han er dårligere end Henry overhovedet. Men det er svært at fornemme Mbappes egentlige niveau, når han har spillet i en segunda liga i 5 år og PSG altid ryger tidligt ud af CL.

​Han gjorde rigtig ondt på os med hans fart, med hans løb i dybden - og det er jo det der er hans primære force... at han er meget hurtig. Han er også god til at afslutte, men det er jo primært hurtigheden der gør ham farlig. Det er også derfor at vi ikke først skal have ham om nogle år, såfremt at vi skal have ham, for hurtigheden er det første man mister. Man kan blot se på skræk eksemplet Hazard, som jo også i høj grad levede på sit hurtige antrit, som vi købte i en ret sen alder, og nu fuldstændigt har mistet sit antrit, med den konsekvens at han nu slet ikke kan komme forbi sin direkte modstander. Her sidst hvor en Celta spiller hentede 3 meter på ham på en 10 meter distance...

Men trods at jeg synes Mbappe ligner en Thierry Henry klon, så jeg synes alligevel at Henry havde noget mere end Mbappe - synes specielt at han var dygtigere teknisk.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

2 måneder 4 uger siden #48 af El Chino
​Det lugter lidt af en forlængelse. De prøver nu at spinde historien med at han har modtaget næsten identiske kontraktudspil, så hans valg skulle handle om andet end økonomi #joik #shitshow

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.