Optakt: Real Madrid - Frankfurt, Europæisk Super Cup

3 år 11 måneder siden #25 af Cristiano7
Kampen keder mig lidt (pga. den lidt langsomme spil på midtbanen), og ser frem til at se de nye / unge efter pausen.

Valverdes løb er vilde.

Godt med mål, Alaba! Vamos!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, mohbar, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #26 af Brylle

The European Super League post=152856 skrev:

mohbar post=152855 skrev:

The European Super League post=152849 skrev: ​Lidt reflektioner over de første 20 minutter af kampen:

-- Valverde er guld værd
-- Det er en kæmpe fornøjelse at se Vinicius ikke har mistet fart selvom han har bygget så mange muskler på de sidste to år
-- Hold op hvor er det fedt at se Courtois fortsætte
-- Hvorfor ville Mbappé ikke være med på denne rejse? Jeg er stadig klar på ham om 2 år selvom vi brændte nallerne.

​Hvis vi kan få Haaland til den tid så heller ham end Mbanken.

Synes at den centrale midtbane er helt anonym når de andre har bolden. Tror ikke jeg er den eneste der venter på at få Cama og Tchou ind!?

Så vidt jeg har forstået så er der 3 år til vi realistisk kan købe Haaland. Jeg kan huske forkert.
De valgte begge to Real Madrid fra. Så der er lidt ubehag ved handlerne. Men jeg tror vi bliver nødt til at æde den and til den tid.

​Eller også dukker en anden kæmpe maskine op. Hvem ved, måske tager Vinicius endnu flere kæmpe skridt? Han er ikke langt fra de to.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #27 af 9eren
Vaaamoooos

3 år 11 måneder siden #28 af DeLaRed
Vanvittigt at se Kroos helt ovre på højrekanten, det må være flere år siden han har været så langt væk fra midter cirklen :D

Donde está la biblioteca?

3 år 11 måneder siden #29 af Dragam
Fuck mendy er bare et sort hul for alt kreativitet...

Og kroos er ikke just fremragende hvad det angår... jeg kunne virkelig godt tænke mig Camavinga ind istedet for kroos, og rudiger ind istedet for mendy, og så rykke alaba ud på venstre back...
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved Dragam.

3 år 11 måneder siden #30 af Kiwes
​Vi spiller SÅ langsomt. Ind med Rodrygo eller Camavinga. 

3 år 11 måneder siden #31 af Ramos4
Medmindre Bernardo Silva er en kæmpe Barca-fanboy, så forstår jeg ikke vi ikke går efter ham. 50m? Han ville pynte gevaldigt på den højrekant.

Alting skal stadig komme fra Vinicius.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, JesperThomsen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #32 af Brylle
​Personligt er jeg ret tilfreds med første halvleg. Det er en fornøjelse at se en betydningsfuld kamp igen og det ser ret pænt ud. Der er virkelig meget bevægelse i dag og 3/4 i bagkæden spiller rigtig godt. Det får vi brug for! Vi har spillemæssigt været så overlegne, at man sidder lidt ærgerlig over at det kun står 1-0, for der var bestemt mulighed for mere. Vinicius gør det okay på sin chance men skal nok klaske den op i målet for at score. Det er småting og også ret uheldigt efter et klasse opspil. 

3 år 11 måneder siden #33 af JesperThomsen
​Gud forbyde at Vini bliver skadet, alle bolde bliver smidt op til ham.
Valverde på højrekant er kun power, han kommer forhåbentlig ind på midten en dag. 
Tag nu Lindstrøm ud, så træt af at høre om ham

3 år 11 måneder siden #34 af Lars1991
​Ancelotti har ikke løst nogen af vores svagheder eller problemer. Valverde over Rodrygo og Asensio på højre-kant imod et hold af Frankfurts kaliber siger vist også alt om hans tro på dem. Mendy er Mendy, Casemiro er Casemiro. Det ikke meget de bidrager med i en kamp som denne, men det ved alle jo godt.

Jeg sad og var helt imponeret over Kroos hele kampen tilgengæld, men kan så læse herinde at det er en upopulær mening haha. Og generelt synes jeg alle, udover de 3 overnævnte spiller fint. (Valverde er undskyldt med hans position)
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved Lars1991.

3 år 11 måneder siden #35 af madrid2000
Mendy er alt for dårlig offensivt. En Cancelo ville styrke dette hold markant.

Det er fandme ærgeligt, at vores transfervindue har været så intetsigende. Vi har ikke forstærket os på backs.

Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Cristiano7, Dragam

3 år 11 måneder siden #36 af DeLaRed
1. halvej meget som forventet, der er naturligvis lidt rustent pasnings-spil i seasonens foerste kamp (det har vi set foer), men i slutningen af halveje faar man alligevel stykket et par gode angreb sammen.

Enig med den ros Fede faar, han har vaeret staerk i foerste halvej, i begge ender.

Ogsaa enig i rosen til Kroos, sammen med hans seneste kamp i pre-season, saa ser det ud til han starter seasonen staerkt, hvor ville det da vaere fantastisk hvis han kunne haeve sit niveau igen (omend jeg pt tvivler paa det holder).

Til Vini's forsvar saa faar han faktisk sendt 2 rigtige gode afslutninger afsted, uheldigt at der kommer en forsvars spiller paa den foerste, og godt reddet af maalamnden paa den anden.

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum