Optakt: Real Madrid - Frankfurt, Europæisk Super Cup
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Valverdes løb er vilde.
Godt med mål, Alaba! Vamos!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Eller også dukker en anden kæmpe maskine op. Hvem ved, måske tager Vinicius endnu flere kæmpe skridt? Han er ikke langt fra de to.The European Super League post=152856 skrev:
mohbar post=152855 skrev:
Hvis vi kan få Haaland til den tid så heller ham end Mbanken.The European Super League post=152849 skrev: Lidt reflektioner over de første 20 minutter af kampen:
-- Valverde er guld værd
-- Det er en kæmpe fornøjelse at se Vinicius ikke har mistet fart selvom han har bygget så mange muskler på de sidste to år
-- Hold op hvor er det fedt at se Courtois fortsætte
-- Hvorfor ville Mbappé ikke være med på denne rejse? Jeg er stadig klar på ham om 2 år selvom vi brændte nallerne.
Synes at den centrale midtbane er helt anonym når de andre har bolden. Tror ikke jeg er den eneste der venter på at få Cama og Tchou ind!?
Så vidt jeg har forstået så er der 3 år til vi realistisk kan købe Haaland. Jeg kan huske forkert.
De valgte begge to Real Madrid fra. Så der er lidt ubehag ved handlerne. Men jeg tror vi bliver nødt til at æde den and til den tid.
- 9eren
- Gæst
-
Donde está la biblioteca?
Og kroos er ikke just fremragende hvad det angår... jeg kunne virkelig godt tænke mig Camavinga ind istedet for kroos, og rudiger ind istedet for mendy, og så rykke alaba ud på venstre back...
Alting skal stadig komme fra Vinicius.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Brylle
- Gæst
-
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Valverde på højrekant er kun power, han kommer forhåbentlig ind på midten en dag.
Tag nu Lindstrøm ud, så træt af at høre om ham
Jeg sad og var helt imponeret over Kroos hele kampen tilgengæld, men kan så læse herinde at det er en upopulær mening haha. Og generelt synes jeg alle, udover de 3 overnævnte spiller fint. (Valverde er undskyldt med hans position)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det er fandme ærgeligt, at vores transfervindue har været så intetsigende. Vi har ikke forstærket os på backs.
Enig med den ros Fede faar, han har vaeret staerk i foerste halvej, i begge ender.
Ogsaa enig i rosen til Kroos, sammen med hans seneste kamp i pre-season, saa ser det ud til han starter seasonen staerkt, hvor ville det da vaere fantastisk hvis han kunne haeve sit niveau igen (omend jeg pt tvivler paa det holder).
Til Vini's forsvar saa faar han faktisk sendt 2 rigtige gode afslutninger afsted, uheldigt at der kommer en forsvars spiller paa den foerste, og godt reddet af maalamnden paa den anden.
Donde está la biblioteca?