Optakt: Real Madrid - Frankfurt, Europæisk Super Cup

3 år 11 måneder siden #61 af Ramos4

Ramos4 post=152828 skrev: Burde være ren walk-over. Men vi scorer sjældent mange mål.

2-0.

​Sygt buuuud

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #62 af Dragam

DeLaRed post=152895 skrev: Der er nogle der skriger efter udskiftninger hele kampen igennem, men lig nu mærke til hvordan vores offensiv kollapser med spillere som Rodrygo og Ceballos på banen, vores “gamle” midtbane er så vanvittig vigtig for vores opbyggende spil!

​Jeg skreg efter at mendy og kroos blev udskiftet... Camavinga bringer bare meget mere end kroos, og det samme gør alaba på backen.
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved Dragam.

3 år 11 måneder siden #63 af Kiwes
​Fin kamp. Hverken mere eller mindre. Den eneste skuffelse jeg tager med fra kampen er Rodrygo. Jeg har store forventninger til han i denne sæson og i dag skuffer han mig - specielt i situationen hvor han har mulighed for at køre frit mod mål - vis nu noget mod for helvede og tro på dig selv! Han klunder også rundt i bolden.
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved Kiwes.

3 år 11 måneder siden #64 af Cristiano7
Hala Madrid!

Er dog spændt på hvordan vores offensiv ser ud hele sæsonen. Ingen spilletid til Hazard, Asensio og heldigvis Mariano. Rodrygo og Ceballos kom ind på banen og virkede ikke særlig stærk nok.

3 år 11 måneder siden #65 af Ramos4

Kiwes post=152898 skrev: ​Fin kamp. Hverken mere eller mindre. Den eneste skuffelse jeg tager med fra kampen er Rodrygo. Jeg har store forventninger til han i denne sæson og i dag skuffer han mig - specielt i situationen hvor han har mulighed for at køre frit mod mål - hvis nu noget mod for helvede og tro på dig selv! Han klunder også rundt i bolden.

​Rodrygo er slet ikke klar endnu. Hvis han nogensinde bliver det.

Latterligt hvis vi ikke forstærker os på højrekanten.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 år 11 måneder siden #66 af DeLaRed
Foerste titel i hus, SAADAN! Tillykke Madridista's!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Ramos4

3 år 11 måneder siden #67 af Kiwes

Ramos4 post=152900 skrev:

Kiwes post=152898 skrev: ​Fin kamp. Hverken mere eller mindre. Den eneste skuffelse jeg tager med fra kampen er Rodrygo. Jeg har store forventninger til han i denne sæson og i dag skuffer han mig - specielt i situationen hvor han har mulighed for at køre frit mod mål - hvis nu noget mod for helvede og tro på dig selv! Han klunder også rundt i bolden.

​Rodrygo er slet ikke klar endnu. Hvis han nogensinde bliver det.

Latterligt hvis vi ikke forstærker os på højrekanten.

​For mig er det make eller break sæsonen for ham. Vini fik sin tid og det har Rodrygo også. Han sluttede sidste sæson af til perfektion forhåbentlig kan han finde det spil frem - det får vi brug for. Der kommer ikke til at være nogen forstærkninger, det er 100%.

3 år 11 måneder siden #68 af elle44
@delared

Det jo klart når kampen er vundet og midtbanen består af tre spillere der aldrig har spillet sammen som trio.

Cama kunne sagtens komme ind noget før og skabe noget intensitet. Ikke at jeg er utilfreds med dem idag, jeg synes de gjorde det fint, men hvis der skal fornyelse til, må man acceptere en periode hvor spillet er mere rodet, indtil de nye finder deres roller og indbyrdes forståelse.
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved elle44.

3 år 11 måneder siden #69 af Lars1991

Brylle post=152873 skrev:

Lars1991 post=152869 skrev: ​Ancelotti har ikke løst nogen af vores svagheder eller problemer. Valverde over Rodrygo og Asensio på højre-kant imod et hold af Frankfurts kaliber siger vist også alt om hans tro på dem. Mendy er Mendy, Casemiro er Casemiro. Det ikke meget de bidrager med i en kamp som denne, men det ved alle jo godt.

Jeg sad og var helt imponeret over Kroos hele kampen tilgengæld, men kan så læse herinde at det er en upopulær mening haha. Og generelt synes jeg alle, udover de 3 overnævnte spiller fint. (Valverde er undskyldt med hans position)

​Hvad er det som gør at Valverde spiller dårligt? Synes han har været vigtig i presset som altid og han har haft et par gode raids på kanten. Vi skal ikke forvente en venstrebenet Vinicius trods alt, men han har designet højrekanten til at passe til hans type og jeg synes faktisk at han lykkes med sine aktioner. Men kan være at jeg har overset noget?

Altså Valverde er som han er, man får altid et minimumsbidrag, især defensivt, og han havde også et par fine raids der dog rendte ud i ingenting. Han halter teknisk på den kant dog og smider bolden væk et par gange, også et farligt sted. Derudover, fik han intet ud af det når han flyttede sig fra sin position og gik ind over midten.
Fra en højre-kant i Real Madrid forventer jeg en del mere. Og derfor skal Valverde jo også bare ind på midten. Det er bare en offensiv hæmsko når han spiller ude på kanten. Men det kan man også sige når Rodrygo og Asensio spiller der selvfølgelig. Men Valverde er _ikke_ løsningen. Efter min mening :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

3 år 11 måneder siden #70 af DeLaRed

Kiwes post=152898 skrev: ​Fin kamp. Hverken mere eller mindre. Den eneste skuffelse jeg tager med fra kampen er Rodrygo. Jeg har store forventninger til han i denne sæson og i dag skuffer han mig - specielt i situationen hvor han har mulighed for at køre frit mod mål - vis nu noget mod for helvede og tro på dig selv! Han klunder også rundt i bolden.

​Tager man Rodrygo's pre-season med, saa er han uden tvivl den spiller der er startet daarligst til denne season, han er slet ikke i balance naar han spiller, vanvittig usynlig i alle kampe denne sommer. Spoergsmaalet er om han har hvilet paa lauerbaerene efter en fin afslutning paa sidste season? Vi skal for guds skyld beholde Asensio, for ellers har vi ingen bredde i offensiven lige nu.

3 år 11 måneder siden #71 af madrid2000
Jeg synes indskiftninger gav ikke det store mening ud over, at Ancelotti vil give de nye spillere en god oplevelse.

Synes godt han kunne have sparet Benzema og skiftet Hazard ind. 

Smag lige på det faktum at reserven for Benzema er Mariano. Jeg får mareridt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Cristiano7, Ramos4

3 år 11 måneder siden #72 af DeLaRed

elle44 post=152903 skrev: @delared

Det jo klart når kampen er vundet og midtbanen består af tre spillere der aldrig har spillet sammen som trio.

Cama kunne sagtens komme ind noget før og skabe noget intensitet. Ikke at jeg er utilfreds med dem idag, jeg synes de gjorde det fint, men hvis der skal fornyelse til, må man acceptere en periode hvor spillet er mere rodet, indtil de nye finder deres roller og indbyrdes forståelse.

​Er enig i at Cama sagtens kunne have kommet paa banen tidligere, men ogsaa bare vitgigt at forstaa hvor god vores "gamle" trio er, og saa forstaar jeg ogsaa godt at man ikke smider en Tchou ind i en finale naar Case spiller saa vanvittigt godt (og det er offensiven man gerne vil have mere gang i), og Kroos jo ogsaa spiller en god kamp overall, ja og Ceballos, ham gider jeg slet ikke naevne, der er bare en stor niveau forskel fra ham og op til de andre. Og rent offensivt der har vi Asensio der har haft en god pre-season, men Eden og Rodrygo er jo ikke nogen der kommer ind og skaber mere offensivt som tingene ligger lige nu. (...jag og saa er der Mariano)

Er slet ikke i tvivl om at baade Cama og Tchou faar masser af spilletid denne season, men har heller intet imod at de stadig tager bagsaede for spillere der er et niveau over dem.

Leveret af Kunena Forum