Optakt: Real Madrid - Frankfurt, Europæisk Super Cup
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Hvad er det som gør at Valverde spiller dårligt? Synes han har været vigtig i presset som altid og han har haft et par gode raids på kanten. Vi skal ikke forvente en venstrebenet Vinicius trods alt, men han har designet højrekanten til at passe til hans type og jeg synes faktisk at han lykkes med sine aktioner. Men kan være at jeg har overset noget?Lars1991 post=152869 skrev: Ancelotti har ikke løst nogen af vores svagheder eller problemer. Valverde over Rodrygo og Asensio på højre-kant imod et hold af Frankfurts kaliber siger vist også alt om hans tro på dem. Mendy er Mendy, Casemiro er Casemiro. Det ikke meget de bidrager med i en kamp som denne, men det ved alle jo godt.
Jeg sad og var helt imponeret over Kroos hele kampen tilgengæld, men kan så læse herinde at det er en upopulær mening haha. Og generelt synes jeg alle, udover de 3 overnævnte spiller fint. (Valverde er undskyldt med hans position)
Præcis... der kommer ikke noget, hvis ikke modric laver en genialitet, eller vini får lavet noget.Real HWL post=152874 skrev: Ja der er ikke så meget nyt under solen indtil videre. Hold op en ørken vandring. Vi spiller jo bolden tilbage konstant, jeg er ved at blive sindssyg. Spil nu frem af og skab nogen chancer. De sidste 5 min af halvlegen skete der dog lidt. Men ellers gaaaaab!
Omvendt dræber mendy alt opspil, kroos ligeså... og så bringer valverde bare ikke noget på kanten, andet end hårdt arbejde.
Vi mangler desperat en ordentlig højrekant, samt at bruge de kreative spillere vi har (Camavinga).
Donde está la biblioteca?
God bold fra Mendy og fra Vini!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
2-0 og endnu et trofæ til vores legendariske klub.