Stort Manchester United-bud på Casemiro
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Manchester United forsøger i disse timer at finde en vej ud af middelmådigheden og derfor har man taget den store tegnebog med til Madrid, hvor man er på spillerjagt.
Tidligere i dag forlød det, at den engelske klub havde fået afvist et bud på 135 millioner € for Atlético Madrids Joao Félix, men man jagter fortsat Casemiro, som man lokker med et gigantisk bud.
Real Madrid er blevet tilbudt 80 millioner € for Casemiro, som selv kan se frem til en kontrakt af fem års varighed og en årsløn på 11 millioner €.
Udover Joao Félix og Casemiro er også Marco Asensio på blokken hos Europa League-deltagerne.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dog er Man Utd desperate og bliver nød til at tænke på en lidt kortere bane og samtidig prøver de at købe en spiller som har vundet 5 chl trofæer. Casemiro er en vinder og som man hører en stor leder i omklædningsrummet. Hvis Madrid skal opgive det sent i transfervinduet så skal der min 100 mil euro til.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- Brylle
- Gæst
-
Personligt håber jeg på en offensiv geninvestering. Så synes jeg egentlig at det hele giver fin mening.DarioGomez post=153272 skrev: Rygtet om, at man ikke vil hente en erstatning bekymrer mig mere end rygter om Casemiros afgang.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men igen - tvivler på, vi sælger ham.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Camavinga og tchoume.... ham den nye;).. burde kunne tage over på sigt. Casemiro skal jo sammen med kroos og modric videre på et tidspunkt, måske er det nu.
Så en god angriber ind, så er det fint.
- Brylle
- Gæst
-
Beklager, det har jeg overset. Jeg ville også mest frygte, at der ikke blev købt noget. Men lige på midten er vi både numerisk og typemæssigt dækket fint ind. Jeg vil endda også sige at kvaliteten er der til at håndtere det selvom Casemiro er rigtig god.DarioGomez post=153275 skrev: Som jeg skrev i den anden tråd, så kan vi købe en højre kant og smide Valverde ned på midten, men jeg er bange for, at vi ikke gør noget. Overhovedet.
Men igen - tvivler på, vi sælger ham.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024