Stort Manchester United-bud på Casemiro

3 år 11 måneder siden #61 af RGBlanco
Jeg synes Bernardo Silva er det oplagte valg at hente ind. Også til en pris på EUR 100m. 

Han kan forbedre start XI på højrekanten i kommende sæson, på trods af han ikke er en rendyrket wing - og på længere sigt er han en oplagt Modric/Kroos afløser på midten til at tage temperaturen på kampen og diktere spillet. 

Så kan vi godt nøjes med Rodrygo/Hazard som back-up til Benz når han skal have pause. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, JesperThomsen, Ramos4, Mas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #62 af JesperThomsen
​Romano skriver Here We Go nu..
Tak for denne gang Casemiro :) 

Perez, wakey wakey!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete, The European Super League

3 år 11 måneder siden #63 af The European Super League
​Det virker fornuftigt nok. Vi er ikke ejet af en Arabic så vi har brug for at sælge vores gamle spillere til overpris. Især når vi har brugt 3 år på at tale om hvor ukoncentreret Casemiro har spillet. Det har endnu engang været et super ansvarligt vindue.

Forhåbentlig bliver vi en økonomisk super power igen når Bernabeu står klar.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 år 11 måneder siden #64 af El Siete
​Vildt nok, prisen for Casemiro kan ende helt oppe på 85M euro! 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

3 år 11 måneder siden #65 af Kiwes

El Siete post=153409 skrev: ​Vildt nok, prisen for Casemiro kan ende helt oppe på 85M euro! 

​€72m guaranteed. • €13m in variables. • 4 year + 1 optional deal. Okay - det en god aftale for os!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete

3 år 11 måneder siden #66 af madrid2000
Vi er til grin. 
​Dette transfervindue er til grin.

Vi vinder ikke mesterskabet. Vi ryger tidligt ud af CL.
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved madrid2000.

3 år 11 måneder siden #67 af Ramos4
Fin pris. Fin alder at sælge ham.

MEN, lad os nu ikke hvile på laurbærene. Det er desværre typisk os. Efter en god sæson tror vi at vi kan gøre det igen med samme trup.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, JesperThomsen

3 år 11 måneder siden #68 af Petroleum
​Er der ikke nogen som har en linje til butragueno eller perez, eller som har 100M følgere på twitter som kan trende #CaseOutBernadoIn??? Vil satme gerne have Bernardo Silva. Nu har vi en undskyldning for det! 
Valverde ned på midten og så er højrekanten fri til portugiseren! 
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, El Siete, JesperThomsen, SeQueda, Ramos4

3 år 11 måneder siden #69 af El Siete

Petroleum post=153414 skrev: ​Er der ikke nogen som har en linje til butragueno eller perez, eller som har 100M følgere på twitter som kan trende #CaseOutBernadoIn??? Vil satme gerne have Bernardo Silva. Nu har vi en undskyldning for det! 
Valverde ned på midten og så er højrekanten fri til portugiseren! 

​Jo længere frem i transfervinduet vi kommer, jo mere åbenlyst bliver det, specielt efter Casemiros afgang, men ak, tror ikke på det. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 11 måneder siden #70 af Kasillas
Det er vel først når sæsonen er afsluttet, at vi i bagklogskabens klare lys kan konkludere om salg af Casemiro var værd eller ej.

Bare mine tanker:

​Jeg er spændt og føler ikke frustration over Casemiros bortgang taget i betragtning af salgsprisen og de midtbanespillere vi allerede har i truppen. Husk nu at vi mestendels har klaget over at KCM-trio var blevet statisk. Nu har vi tre offensive midtbanespillere i form af Modric, Kroos og Ceballos krydret med løbestærke (og dels defensive) spillere som Tchouameni-Valverde-Camavinga. - Det ser lovende ud fra min synsvinkel.

Jeg har aldrig delt opfattelsen af, at vi skulle have en reserve for defensiv-midtbanen, da Valverde, Camavinga og til dels Kroos i mindre grad sagtens kan dække pladsen for nogle kampe.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

3 år 11 måneder siden #71 af Bismo
Der er omkring 2 måneders klubfodbold inden VM, og derefter kan vi handle i vinter transfervinduet, hvis det viser sig nødvendigt. Synes det virker fornuftigt at vente med at foretage køb indtil da.

3 år 11 måneder siden #72 af Ramos4

Bismo post=153436 skrev: Der er omkring 2 måneders klubfodbold inden VM, og derefter kan vi handle i vinter transfervinduet, hvis det viser sig nødvendigt. Synes det virker fornuftigt at vente med at foretage køb indtil da.

​Jajaaaa morfar :(

Jeg tror Perez tænker fuldstændig på samme måde. Vi har jo en ganske habil trup og VM viser altid nye spillere frem. Vinduet åbner snart igen og så dypper vi formentlig tæerne i vandet der.

Jeg tror mest af alt jeg savner noget at blive begejstret over. Sidste sæson var fed de sidste par måneder pga. Champions League dramaerne, men derudover var resten af sæsonen endnu en ekstremt...kalkuleret affære. Monotont spil, hvor det hele handler om at sætte Benz og Vini i scene.
Vi er ekstremt afhængige af enkelte spillere og vi ser stadig alt for sjældent en 4-0'er eller 6-1'er.

Mest af alt tror jeg mange hungrer efter den der højrekant, der ligesom kan sætte lidt fut i tingene, så det ikke bare er en bold op til Vinicius hele tiden. Et navn. En ny stjerne ind. Noget der sælger trøjer.

Jeg synes vi hviler på laurbærene. Håber pengene blot bliver sparet op - for så at blive brugt efter VM. Men lige pt. sidder jeg sgu ikke på kanten af stolen for at se vores kampe må jeg sige.

Måske det bare er mig den er gal med? Måske burde Vini Jr. og Benz excite mig nok ;)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, El Siete

Leveret af Kunena Forum