Stort Manchester United-bud på Casemiro

1 måned 2 uger siden #37 af Brylle

Ramos4 post=153324 skrev:

Brylle post=153317 skrev:

Ramos4 post=153312 skrev:

Brylle post=153305 skrev:

Madridista02 post=153304 skrev: Værd at huske på, at vi går en virkelig tætpakket sæson i møde, hvilket er endnu en grund til, at et salg af verdens bedste DM, ikke giver mening. Endnu mere værd at huske på, at Casemiro, er fucking god!!! Holdet står og falder med ham, og har gjort det siden han blev fast mand.

​Men det er jo ikke rigtigt, at holdet "står og falder med ham".

Han var ikke på banen i et eneste af de tre store comebacks i Champions League i den seneste sæson. Derimod var han med til at komme bagud. Og det er virkelig ikke for at negligere hans betydning, men det er bare ikke sandt, at han er så altafgørende, og hvis vi ikke kan finde en vej uden en type som Casemiro så er den helt gal. 

​I mange af comebacksene var flere af starterne skiftet ud. Det er jo bare udskiftninger.

Da vi tabte 4-3 til City på Etihad - og kunne have lukket 10 ind - der manglede Casemiro.

Han er vigtigere end Modric og Kroos på det hold her.

Selvom han dykker i form fra tid til anden, så er hans vigtighed stadig enorm.

​Og da det gik helt galt i nogle af de andre kampe, var han også på holdet. Det var udelukkende for at anfægte ideen om at vi er færdige uden Casemiro, for det tror jeg bestemt ikke er tilfældet. Det er ikke fordi jeg vil af med Casemiro, men jeg synes at 70-80 mio for en 30-årig Brasilianer er en god handel, og det er penge som enten nu eller senere kan geninvesteres i spillere, som kan forstærke holdet på andre pladser eller give os en yngre stjerne på midtbanen. Jeg hælder dog til at pengene bruges på andre pladser. 

Jeg synes, at vi både på antal og kvalitet er godt dækket ind på midtbanen og kan vende og dreje den på rigtig mange forskellige måder. Man kan vende trekanten om, satse på Tchouameni eller måske endda kigge på løsninger med Alaba derinde. 

Og så synes jeg at Modric er vigtigere end Casemiro. Han var virkelig afgørende sidste år. Jeg tror på at vi kan klare os uden Casemiro. Jeg synes endda, at det er et godt tidspunkt. 

​Jeg synes timingen er off. Det er alt for sent i vinduet, til at hente en erstatning eller hente en ny højrefløj. Det bliver til kæmpe overpris i såfald. 

​Jeg er enig i at det er for sent i vinduet. Jeg mente også mere, at denne sommer er fint for mig. Men vi er rigtig godt dækket ind heldigvis.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #38 af Real HWL
Hvis jeg siger fax maskine, hvad siger i så? Nu har Perez endelig muligheden for at få sin hævn ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

1 måned 2 uger siden #39 af Kiwes
​Lyder til at den er ved at være lukket med Casemiro - rigtig mange der melder det nu. Vi får mellem 70-80 mil euro som vel er en fin sum. Forhåbentlig kan Perez hive en kanin op af hatten til angrebet for den sum. 

1 måned 2 uger siden #40 af elle44
Det skulle jo ske før eller siden. Jeg føler dog at Casemiro skulle være den sidste til at smutte af vores trio, den her kommer et år eller to for tidligt imo. Det jo en fin sum penge, men penge har vi jo rigeligt af, og vi får ikke noget ind der kan give den samme vindermentalitet i de vigtige øjeblikke. Men måske vi kan finde noget interessant på den offensive hylde der kan give noget andet end det vi mister.

Jeg savner United på toppen, men jeg tror dog ikke at Casemiro kan løfte det hold nok til at de bliver til noget interessant. Han har vundet alt, han får en fed løn, hvis det ikke kører på skinner fra start i United, er det nemt at læne sig tilbage og være mæt og få en fed hyre.

1 måned 2 uger siden #41 af El_Juan
​Ifølge Fabrizio Romano rykker en handel tættere og tættere på. United ønsker at lukke den i morgen.
Bruno Guimarães er blevet nævnt som en mulig erstatning, men Newcastle vil næppe slippe deres store vinterindkøb nu.
​​​​​

1 måned 2 uger siden #42 af DarioGomez
Mig bekendt har Bruno heller ikke​ status som EU-borger. 

Men det sker sgu… øv. Kommer til at savne vores lille Ninjaturtle, men bliver først træt af det, hvis vi ikke foretager et indkøb!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 måned 2 uger siden #43 af El_Juan

DarioGomez post=153336 skrev: Mig bekendt har Bruno heller ikke​ status som EU-borger. 

Men det sker sgu… øv. Kommer til at savne vores lille Ninjaturtle, men bliver først træt af det, hvis vi ikke foretager et indkøb!

​Han har dobbelt statsborgerskab, så det er ikke korrekt.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

1 måned 2 uger siden #44 af Real HWL
​Fabrizo Romano meddeler at United vil indsende et forslag på €60mill plus €10mill tillæg. Lidt skuffende pris hvis det er rigtigt. Havde håbet vi var over de €80mill.

1 måned 2 uger siden #45 af Matamoro
Håber fandme at det også handler om at på træningsbanen har set at Tchou er en verdensklassespiller, så derfor rykker han videre

1 måned 2 uger siden #46 af El Siete
Æv, ser ud til at han er United-spiller i løbet af weekenden.
Marca melder at der ikke bliver flere indkøb, selvom Casemiro bliver solgt.  De må altså lige komme i omdrejninger i ledelsen, i hvilken verden har vi en bred nok trup til den ekstremt krævende sæson de går i møde? 

Fra Mbappe og Haaland til at vi sælger en masse talenter og lader Casemiro gå. Vildt et skuffende transfervindue. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 måned 2 uger siden #47 af El Siete
​Nu hiver i fanme Bernardo Silva op af hatten her i weekenden!

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, Kimbo, JesperThomsen

1 måned 2 uger siden #48 af DarioGomez

El Siete post=153341 skrev: ​Nu hiver i fanme Bernardo Silva op af hatten her i weekenden!

​Marca mener, vi er færdige med at handle uanset hvad.

Hvis Odriozola også smutter, så har vi 20 markspillere tilbage, hvor en MEGET stor portion skal til VM - det er simpelthen ikke nok i en så tætpakket sæson. 

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum