Stort Manchester United-bud på Casemiro

1 måned 1 uge siden #13 af JesperA
Jeg synes heller ikke Tchouameni er klar, men har stor tiltro til at Valverde kunne udfylde rollen. Kræver dog der bliver købt en løbestærk højrekant, og så sent i markedet virker det svært uden at skulle geninvestere alle pengene. Så kan man lige så godt lade være.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #14 af Salix7
Det er helt sikkert en svær situation, da Casemiro har betydet utrolig meget for klubben og vores succes! Men samtidig er det en fantastisk mulighed for at få en rigtig god pose penge, og samtidig blive tvunget til at komme op med noget nyt på vores midtbane - jeg ser gerne, at man giver Blanco en fair chance på første holdet sammen med de andre unge.

Umiddelbart har jeg ikke svært ved at se KMC blive brudt op nu, da det var ganske tydeligt at vores spil særligt sidste år i CL var for nemt at læse, og vores midtbane blev løbet over ende i ca. alle kampe efter gruppespillet.

Tag pengene Pappa Perez og lad os komme i gang med et nyt, ungt og spændende Real Madrid

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

1 måned 1 uge siden #15 af Ramos4

JesperA post=153281 skrev: Jeg synes heller ikke Tchouameni er klar, men har stor tiltro til at Valverde kunne udfylde rollen. Kræver dog der bliver købt en løbestærk højrekant, og så sent i markedet virker det svært uden at skulle geninvestere alle pengene. Så kan man lige så godt lade være.

​At Valverde kan udfylde rollen som 6'er eller hvad mener du? For det kan han da overhovedet ikke. Kroos er heller ikke god der. Camavinga ej heller. Tchouaméni er en ubekendt, som vi blev enige om.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 måned 1 uge siden #16 af Lars1991
Valverde skal bare ikke spille 6'er. Er helt med på han skal ned på midten, men med hans drive og fart skal han ikke låses fast dernede. Så hvem skal? Så er det jo kun Tcouhameni tilbage. Kroos kan også i nogle kampe (og nej, det ved jeg godt du ikke synes delared :D). Så ja, det der med at sælge Casemiro og rykke Valverde ned på midten synes jeg er en dårlig ide. Og nu har vi også endeliiiig en backup til Casemiro som mange har skreget på, når vi så endelig får den skal vi da ikke komme af med ham. Nej tak, herfra! 

1 måned 6 dage siden #17 af Sebberg
​Jeg bliver lige nødt til nuancere snakken om Casemiros væsentlighed i de store kampe. 

Den har været enorm - det medgiver jeg. Ingen tvivl om det. Men den har særligt været enorm, fordi de to makkere på midtbanen har heddet Kroos og Modric, der efterhånden er fuldkommen ligegyldige, når det kommer til de defensive kompetencer. 

Så ja, Tchouameni er ikke en helt lige så stor oprydder, men hvis han enten har Valverde eller Camavinga med sig, er der altså mere defensiv ballast på den midtbane.

Der er ikke så mange dikkedarer for mig: Hvis Casemiro har det fint med et nyt eventyr, og Manchester Unietd byder 80+ mio. for vores 30-årige brasilianer, så er det en nobrainer for mig.

Vi har for mange dygtige midtbanespillere i truppen, og det har unægteligt den konsekvens, at vi bremser udviklingen med manglende spilletid eller latterlige positioner (host, Valverde, host..). Naturligvis så Tchouameni ikke klar ud i sin første kamp, men det bliver han da også kun med spilletid. 

Så må vi hive Blanco op som reserve, og hvis den er helt gal, kan vi vel også i enkelte kampe rykke Alaba op som en boldspillende 6'er?
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, KWE

1 måned 6 dage siden #18 af Brylle
​Og så er der jo ingen der siger, at vi SKAL spille med en decideret 6'er. Vi har før vendt trekanten om og fået rigtig meget ud af det, eksempelvis mod PSG hvor det var uden Casemiro på banen. Vi gjorde det også mod Almeria i søndags, hvor Hazard gik ind på 10'eren mens Valverde hjalp ekstra til på midtbanen fra sin kant. Så hvis ikke Tchouameni kan løfte opgaven, handler det om at ændre lidt på systemet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 måned 6 dage siden #19 af Ramos4
Vi skal ikke længere end to kampe tilbage før Casemiro var Man of the match. Faktisk i hans seneste kamp fra start.

Mig bekendt har vi ikke brug for pengene, så der er ingen grund til at sælge.

MEN hvis han selv absolut vil væk, står vi jo selvf. ikke i vejen for det.

Bliver spændende hvor mange pladser Valverde skal dække denne sæson.

Forestiller mig ingenlunde at et salg skulle åbne for et køb af en højrefløj. Hvem skulle vi dog kunne hente så sent i vinduet - og til hvilken pris?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 måned 6 dage siden #20 af El Siete
​Kan godt forstå han overvejer tilbuddet. Sportsligt giver det ingen mening, men som jeg så en journalist beskrive det, så tjener han 10M/årligt i RM, så 30M de sidste 3 år af hans kontrakt. United vil fordoble den løn, sådan ca., og udstyre ham med en kontrakt på 5 år, så han står altså med et tilbud på 100M euro, eller 70M (en halv milliard danske kroner) mere end i RM. Det er voldsomt mange penge, som kan brødføde et par generationer, så det er selvfølgelig fuldt forståeligt at han overvejer en ny udfordring og en kæmpe pose penge. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith, DeLaRed

1 måned 6 dage siden #21 af Ramos4

El Siete post=153299 skrev: ​Kan godt forstå han overvejer tilbuddet. Sportsligt giver det ingen mening, men som jeg så en journalist beskrive det, så tjener han 10M/årligt i RM, så 30M de sidste 3 år af hans kontrakt. United vil fordoble den løn, sådan ca., og udstyre ham med en kontrakt på 5 år, så han står altså med et tilbud på 100M euro, eller 70M (en halv milliard danske kroner) mere end i RM. Det er voldsomt mange penge, som kan brødføde et par generationer, så det er selvfølgelig fuldt forståeligt at han overvejer en ny udfordring og en kæmpe pose penge. 

​1) De kommer ikke til at fordoble hans løn. 

2) Han kan nok også godt brødføde sine børn og deres børn med et par hundrede millioner kroner. Ja, det er ikke mange penge :/ men de kan da få mad på bordet.

1 måned 6 dage siden #22 af DeLaRed
HEY, United, i kan faa Ceballos for en slik istedet, han passer perfekt ind i Europa League!

Donde está la biblioteca?

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 6 dage siden #23 af Madridista02
Værd at huske på, at vi går en virkelig tætpakket sæson i møde, hvilket er endnu en grund til, at et salg af verdens bedste DM, ikke giver mening. Endnu mere værd at huske på, at Casemiro, er fucking god!!! Holdet står og falder med ham, og har gjort det siden han blev fast mand.

1 måned 6 dage siden #24 af Brylle

Madridista02 post=153304 skrev: Værd at huske på, at vi går en virkelig tætpakket sæson i møde, hvilket er endnu en grund til, at et salg af verdens bedste DM, ikke giver mening. Endnu mere værd at huske på, at Casemiro, er fucking god!!! Holdet står og falder med ham, og har gjort det siden han blev fast mand.

​Men det er jo ikke rigtigt, at holdet "står og falder med ham".

Han var ikke på banen i et eneste af de tre store comebacks i Champions League i den seneste sæson. Derimod var han med til at komme bagud. Og det er virkelig ikke for at negligere hans betydning, men det er bare ikke sandt, at han er så altafgørende, og hvis vi ikke kan finde en vej uden en type som Casemiro så er den helt gal. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith, Madrid1998, Kimbo, Kialpe, The European Super League

Leveret af Kunena Forum