Stort Manchester United-bud på Casemiro

3 år 11 måneder siden #49 af Kiwes
​Jeg mener helt bestemt at vi bør gå på markedet efter noget til angrebet. Vi må dog ikke glemme at der er VM-pause om mindre end 3 måneder og derefter åbner transfervinduet igen. Måske man bare har valgt at sige, vi venter til efter VM. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #50 af El Siete

Kiwes post=153345 skrev: ​Jeg mener helt bestemt at vi bør gå på markedet efter noget til angrebet. Vi må dog ikke glemme at der er VM-pause om mindre end 3 måneder og derefter åbner transfervinduet igen. Måske man bare har valgt at sige, vi venter til efter VM. 

​Men så er en række spillere vel låste til CL? 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 11 måneder siden #51 af Kiwes

El Siete post=153346 skrev:

Kiwes post=153345 skrev: ​Jeg mener helt bestemt at vi bør gå på markedet efter noget til angrebet. Vi må dog ikke glemme at der er VM-pause om mindre end 3 måneder og derefter åbner transfervinduet igen. Måske man bare har valgt at sige, vi venter til efter VM. 

​Men så er en række spillere vel låste til CL? 

​Nop. Den regel blev fjernet for nogle år siden. Og til den tid har vi forhåbentlig også fået EU pas til Vini og dermed en ekstra plads til Ikke EU.
Edit: Luis Díaz det seneste eksempel på en god signing i januar som spillede CL i Porto og senere hen Liverpool. 

Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 11 måneder siden #52 af El Siete
​Så har Ancelotti bekræftet at han er på vej væk og ikke spiller i morgen, samt at man ikke køber ind til den position. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 11 måneder siden #53 af Vinícius
Jeg læste et sted, at Casemiro deltog til træningen i dag i RM. Kan nogen be/afkræfte dette?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

3 år 11 måneder siden #54 af Ramos4
Så nu står vi med samme situation som altid; ingen backup på 6'eren. Men nu med en 18-årig i stedet for Casemiro.

Og heller ingen indkøb til højrekanten.

Sikke et vindue!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 år 11 måneder siden #55 af El Siete

Kratmus post=153358 skrev: Jeg læste et sted, at Casemiro deltog til træningen i dag i RM. Kan nogen be/afkræfte dette?

​Det gjorde / gør han også, der var nogle billeder af det. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

3 år 11 måneder siden #56 af Ramos4
Min glæde frem mod en ny sæson røg godt nok et nøk nedad.

Ingen Mbappe. Ingen ny offensivspiller overhovedet faktisk. Ingen Casemiro.

Jamen så håber vi på enkeltmandspræstationer fra Courtois, Vini og Benz igen-igen. Og at en 40-årig Modric kan trylle lidt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, JesperThomsen

3 år 11 måneder siden #57 af PMO
Jeg er sjældent aktiv herinde, men læser en gang imellem nyheder og følger generelt godt med på transferfronten i de 5 store ligaer. 
Må ærligt indrømme at det var Galacticos konceptet som for +20 år siden fik mig til at følge RM, men de sidste mange år har det ikke været videre spændende at følge holdets ageren på transfermarkedet. Ja ja, økonomisk ansvarlighed og alt det der, men jeg savner en Beckham, en Figo, en Zidane. Tiderne har selvfølgelig også ændrer sig, men derfor kan man stadig godt være nostalgisk. 
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

3 år 11 måneder siden #58 af JesperThomsen
​Carlo:
- Der er forhandlinger i gang, men der er intet, som er officielt endnu. Han er stadig vores spiller, men han vil gerne forlade os. Hvis det sker, så har vi ressourcer til at erstatte ham.

.... jaja okay men det sker jo ikke!

3 år 11 måneder siden #59 af Cristiano7

JesperThomsen post=153368 skrev: ​Carlo:
- Der er forhandlinger i gang, men der er intet, som er officielt endnu. Han er stadig vores spiller, men han vil gerne forlade os. Hvis det sker, så har vi ressourcer til at erstatte ham.

.... jaja okay men det sker jo ikke!

​Han mener at de allerede i forvejen har ressourcer til at erstatte Casemiro i Tchou, Camavinga og Kroos.

3 år 11 måneder siden #60 af mohbar
​man kan kun håbe at det er en slags røgslør for at holde konkurrenterne og pris nede...Forhåbdntlig kommer der nogle planlagte sidste sekunds handler inden september. Mindst 1 angriber tak!

Leveret af Kunena Forum