Optakt: Villarreal - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Han er længre fremme enf vores 9'er...
Donde está la biblioteca?
Jeg mener nærmest ikke at man kan sige tydeligt nok hvor stor en hæmsko Mendy er for vores spil. Han er middelmådig defensivt, en joke offensivt og vigtigt af alt, ekstremt ringe under pres. Modstanderne ved at de kan presse ham, og så smider han bolden væk. Camavinga vil forbedre 2 ud af 3 aspekter.
Iøvrigt er det fedt at opleve Camavinga ikke blev flænset ud i halvlegen!
DeLaRed post=157501 skrev: @Lars1991, en nem bold lige over hovedet på Militao, han står og snork sover, Rudi må rydde op. Det er fandme et stretch at kalde dette en god præstation fra Mili.
Nu også med mål! Man of the match!
Når man allerede nu åbenbart har besluttet ikke at forlænge med Mendy og allerede i sommers ville man lytte til tilbud - jamen hvorfor har vi så ikke gjort noget for at købe en ny back? Det er for dumt.longwind post=157500 skrev: Jeg gad virkelig godt se Camavinga på venstrebacken som under VM. Ville også give Vini et boost.
Jeg mener nærmest ikke at man kan sige tydeligt nok hvor stor en hæmsko Mendy er for vores spil. Han er middelmådig defensivt, en joke offensivt og vigtigt af alt, ekstremt ringe under pres. Modstanderne ved at de kan presse ham, og så smider han bolden væk. Camavinga vil forbedre 2 ud af 3 aspekter.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Vi skal bruge en ny angriber. Hvordan kan Benzema dog brænde den - han satte de samme bolde ind på samlebånd sidste sæson.mohbar post=157502 skrev: Sådan!!!! Vi har en komplet trup vi behøver ingen nye spillere!!!
Jeg kunne have en fidus til Lautaro Martinez. Minder lidt om Benz i type og er også god på hovedet
hahaha ;-)Lars1991 post=157503 skrev:
DeLaRed post=157501 skrev: @Lars1991, en nem bold lige over hovedet på Militao, han står og snork sover, Rudi må rydde op. Det er fandme et stretch at kalde dette en god præstation fra Mili.
Nu også med mål! Man of the match!
Klubben har jo flere gange vist at den nægter at køre en ny venstreback i stilling, selvom vi har haft så mange gode fra egne rækker. Reguilon, Miguel Gutierrez og Fran Garcia. Sgu utroligt at man stadig skal glo på Mendy stå og koge på sidelinjen.Ramos4 post=157504 skrev:
Når man allerede nu åbenbart har besluttet ikke at forlænge med Mendy og allerede i sommers ville man lytte til tilbud - jamen hvorfor har vi så ikke gjort noget for at købe en ny back? Det er for dumt.longwind post=157500 skrev: Jeg gad virkelig godt se Camavinga på venstrebacken som under VM. Ville også give Vini et boost.
Edit: i samme øjeblik jeg sender beskeden afleverer Mendy direkte til en Villarreal-spiller med to gode afleveringsmuligheder foran sig :)