Optakt: Villarreal - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale

3 år 5 måneder siden #85 af DeLaRed
Fantastisk Assist af Marco, vanvittigt overblik! Som jeg helt rigtigt kaldte, Ceballos ændre kampen ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #86 af longwind

DeLaRed post=157518 skrev:

longwind post=157511 skrev: Jeg er ked af at sige det gutter, men Ceballos har sgu leveret et godt indhop. Cheeky plads i startopstillingen næste ligakamp?

​Nogle dage skinner solen også på en hundelort, det betyder ikke at man kam bruge den som solcreme!

​Argh hva? Han har sgu leveret flere gode indhop denne sæson. Ser ingen grund til at man ikke kan belønne gode præstationer med spilletid.

Jeg bruger det, der beskytter mod solen - uafhængigt af hvordan det lugter ;)

3 år 5 måneder siden #87 af DeLaRed
Det vilde er at det er Ance’s indskiftninger der ændre kampen :-)

3 år 5 måneder siden #88 af DeLaRed

longwind post=157521 skrev:

DeLaRed post=157518 skrev:

longwind post=157511 skrev: Jeg er ked af at sige det gutter, men Ceballos har sgu leveret et godt indhop. Cheeky plads i startopstillingen næste ligakamp?

​Nogle dage skinner solen også på en hundelort, det betyder ikke at man kam bruge den som solcreme!

​Argh hva? Han har sgu leveret flere gode indhop denne sæson. Ser ingen grund til at man ikke kan belønne gode præstationer med spilletid.

Jeg bruger det, der beskytter mod solen - uafhængigt af hvordan det lugter ;)

​Dette er med afstand hans bedste kamp i seasonen, han har haft en overvægt af horrible præstationer, og det er den ræse tråd der trækkes hele vejen igennem hans tid i Real, han har til tider en kamp hvor alt spiller, men mere end ofte er han det med afstand svageste led på vores midtbane!

Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

3 år 5 måneder siden #89 af Ramos4

DeLaRed post=157522 skrev: Det vilde er at det er Ance’s indskiftninger der ændre kampen :-)

​Jojo, men han sætter jo bare dem ind vi har. På præcis de samme pladser som altid. Så er han heller ikke mere snu ;)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 5 måneder siden #90 af DeLaRed

Ramos4 post=157524 skrev:

DeLaRed post=157522 skrev: Det vilde er at det er Ance’s indskiftninger der ændre kampen :-)

​Jojo, men han sætter jo bare dem ind vi har. På præcis de samme pladser som altid. Så er han heller ikke mere snu ;)

​Ja, det var min pointe ;-), men dit indlæg var en del tydeligere ;D

Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #91 af 9eren
Ceballos skal i start 11eren

3 år 5 måneder siden #92 af Lars1991
​Vi er nok lidt heldige med at Villareal blev nødt til at tage Albiol og Foyth ud. Men fuck det, godt comeback og vi viser at vi stadig kan spille fodbold. 

Nu siger jeg lige noget.. er Ceballos vores Gavi? :D Jeg synes faktisk de minder en del om hinanden på mange punkter.

3 år 5 måneder siden #93 af longwind

Lars1991 post=157527 skrev: ​Vi er nok lidt heldige med at Villareal blev nødt til at tage Albiol og Foyth ud. Men fuck det, godt comeback og vi viser at vi stadig kan spille fodbold. 

Nu siger jeg lige noget.. er Ceballos vores Gavi? :D Jeg synes faktisk de minder en del om hinanden på mange punkter.

​Især på middelmådigheden
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 5 måneder siden #94 af Ramos4
Og så bliver Ceballos 27 til sommer. Late bloomer ;)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 5 måneder siden #95 af Lars1991

longwind post=157528 skrev:

Lars1991 post=157527 skrev: ​Vi er nok lidt heldige med at Villareal blev nødt til at tage Albiol og Foyth ud. Men fuck det, godt comeback og vi viser at vi stadig kan spille fodbold. 

​Især på middelmådigheden

Det er lidt det jeg mener, selvom det lidt hårdt sagt haha. De fine spillere der arbejder hårdt på banen. Gavi er jo så lidt mere spændende da han er 18 og ikke 26, men alligevel :D

3 år 5 måneder siden #96 af DeLaRed
Nu blir der snakket meget om hvem der er til raadighed ifht vores hoejre back, og ifht hvad klubben er villig til at betale, jeg siger ikke han skal vaere et foerste valg og ikke noedvendigvis et oenske fra min side, men altsaa Foyth er betydeligt bedre defesivt end baade Dani og Vazquez, nu ved jeg ikke hvad hans frikoebs klausul er, men det skal altsaa ikke hedde sig at der ikke er Hoejre Back's til raadighed i den spanske liga der ville kunne haeve niveauet i Real.

Leveret af Kunena Forum