Optakt: Villarreal - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Endnu en spiller der er bedre som indhopper. Dem har vi efterhånden mange af. Rodrygo, Asensio, Camavinga, Ceballos.DeLaRed post=157532 skrev: Hukommelse er en underlig stoerrelse, kun dage efter at Ceballos spiller horrible 30min mod Barca og uger efter han falder helt igennem mod Valladolid, saa bliver han nu udnaevnt til starter i Madrid, hahaha crazy :-)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Eller som transfer ;-)Ramos4 post=157533 skrev:
Endnu en spiller der er bedre som indhopper. Dem har vi efterhånden mange af. Rodrygo, Asensio, Camavinga, Ceballos.DeLaRed post=157532 skrev: Hukommelse er en underlig stoerrelse, kun dage efter at Ceballos spiller horrible 30min mod Barca og uger efter han falder helt igennem mod Valladolid, saa bliver han nu udnaevnt til starter i Madrid, hahaha crazy :-)
- Brylle
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Gavi middelmådig? Er det fordi han spiller for Barcelona, at du ikke anerkender hans talent og præstationer? Spiller fast for Spanien som 17/18årig og splitter Real ad i flere el Classicos. Er Pedri også middelmådig?longwind post=157528 skrev:
Især på middelmådighedenLars1991 post=157527 skrev: Vi er nok lidt heldige med at Villareal blev nødt til at tage Albiol og Foyth ud. Men fuck det, godt comeback og vi viser at vi stadig kan spille fodbold.
Nu siger jeg lige noget.. er Ceballos vores Gavi? :D Jeg synes faktisk de minder en del om hinanden på mange punkter.
Jeg savner Pepe :(
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Pedri er vild. Gavi er overhypet imo.Madridista02 post=157537 skrev:
Gavi middelmådig? Er det fordi han spiller for Barcelona, at du ikke anerkender hans talent og præstationer? Spiller fast for Spanien som 17/18årig og splitter Real ad i flere el Classicos. Er Pedri også middelmådig?longwind post=157528 skrev:
Især på middelmådighedenLars1991 post=157527 skrev: Vi er nok lidt heldige med at Villareal blev nødt til at tage Albiol og Foyth ud. Men fuck det, godt comeback og vi viser at vi stadig kan spille fodbold.
Nu siger jeg lige noget.. er Ceballos vores Gavi? :D Jeg synes faktisk de minder en del om hinanden på mange punkter.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Fair nok. Spændende ihvertfald at se hvad det hele ender med og hvordan Gavi og mange af de andre talenter de har, udvikler sig.Madrid1998 post=157538 skrev:
Pedri er vild. Gavi er overhypet imo.Madridista02 post=157537 skrev:
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
DeLaRed post=157532 skrev: Hukommelse er en underlig stoerrelse, kun dage efter at Ceballos spiller horrible 30min mod Barca og uger efter han falder helt igennem mod Valladolid, saa bliver han nu udnaevnt til starter i Madrid, hahaha crazy :-)
Spot on. Fuldstændig vanvittigt reaktionært som altid.
Helt igennem fantastisk indhop af Ceballos og Asensio dog. Højst overraskende og yderst kærkomment.
Jeg ser ingen sige at han nu er god nok til Real Madrid og skal være starter på sigt. Jeg ser ikke engang nogen sige at man skal forlænge med ham. Jeg kan ikke se hvad det har gøre med dårlig hukommelse eller at være reaktionær. Mærkelige kommentarer :D
Er 30min fodbold (som jo er hvad vi snakker om her) nok til at kalde en spiller form stærk? Især en spiller der i over 300min i denne season har været form svag (eller bare svag når det nu engang er hans reelle niveau).Lars1991 post=157545 skrev: Hvad er der reaktionært ved det? Folk siger at han godt kunne starte næste kamp.. det vel ikke så underligt efter en man of the match præstation? Man skal vel spille sin formstærke spillere, især når holdet er i dårlig form?
Jeg ser ingen sige at han nu er god nok til Real Madrid og skal være starter på sigt. Jeg ser ikke engang nogen sige at man skal forlænge med ham. Jeg kan ikke se hvad det har gøre med dårlig hukommelse eller at være reaktionær. Mærkelige kommentarer :D
Intet mærkeligt i de kommentarer ;-)
Men jo, lad os da bare starte ham i næste kamp for at se ham falde fuldstændig igennem igen, vi kan kalde det Jovic-taktikken ;D