Optakt: Real Madrid - Valencia, LaLiga, 17. spillerunde

3 år 5 måneder siden #13 af Kiwes
​Og nu Militao skadet. Der bar lort på lort. Lort bane, lort motivation, lort at man skal se foldbold hver 3 dag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 5 måneder siden #14 af Madridista02
Vi er presset maks! Frygter en rigtig trist halv sæson. Lidt ala Ancelottis sidste sæson, sidst han var træner for os. Hvor vi smed det hele, lidt efter lidt...

Jeg savner Pepe :(

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 5 måneder siden #15 af Madridista02
Camavinga er fed tilgengæld. Dejligt at se ham spille fornuftigt igen. Godt for hans udvikling også tænker jeg.

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
3 år 5 måneder siden #16 af Madridista02

DeLaRed post=158019 skrev:

Madridista02 post=158018 skrev: Nacho spiller sgu under niveau. Ligner ikke ham. Vi skal seriøst bare have to fuldblods backs. Det kan simpelthen ikke passe vores to backs er to spillere der ikke er naturligt backs. Jeg fatter det ikke.

​De er vel ikke kommet forbi ham en eneste gang i defensiven indtil videre, han har haft et par dårlige afleveringer de seneste 10 min,  men defensivt er han sten sikker som altid.

​Snakkede hans pasninger. Og så lavede han det gule kort, som kan diskuteres om var nødvendigt. 

3 år 5 måneder siden #17 af Ramos4
Vi kan ikke score. Om det er banen ved jeg ikke.

Vi tager en 0-0'er mere!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 5 måneder siden #18 af Dragam
Er du vimmer en dårlig dødbold fra kroos...

3 år 5 måneder siden #19 af DeLaRed

Madridista02 post=158023 skrev:

Madridista02 post=158018 skrev: Nacho spiller sgu under niveau. Ligner ikke ham. Vi skal seriøst bare have to fuldblods backs. Det kan simpelthen ikke passe vores to backs er to spillere der ikke er naturligt backs. Jeg fatter det ikke.

​De er vel ikke kommet forbi ham en eneste gang i defensiven indtil videre, han har haft et par dårlige afleveringer de seneste 10 min,  men defensivt er han sten sikker som altid.

​Snakkede hans pasninger. Og så lavede han det gule kort, som kan diskuteres om var nødvendigt. 

​Det gule kort er tydeligt bevist og vel fair nok ikke at tage nogen chancer i den situation, han ved han trækker kortet og ved også at han ikke er sidste mand. Fair nok med pasningerne, men altså Ceballos har listet bolden flere gange end Nacho på dårlige pasninger og dårlig timing, så synes det er svært at hænge vires offensive problemer på ham.

EDIT: Vanvittig tæmning på en 5øre af Nacho :-)

Donde está la biblioteca?

3 år 5 måneder siden #20 af Kiwes
​SÅDAN RUDIGER!

3 år 5 måneder siden #21 af Kiwes
​EJ NU STOPPER VAR GODT NOK! AHAHAH OMG JEG ER FÆRDIG!
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved Kiwes.

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
3 år 5 måneder siden #22 af Madridista02

DeLaRed post=158026 skrev:

Madridista02 post=158023 skrev:

​Det gule kort er tydeligt bevist og vel fair nok ikke at tage nogen chancer i den situation, han ved han trækker kortet og ved også at han ikke er sidste mand. Fair nok med pasningerne, men altså Ceballos har listet bolden flere gange end Nacho på dårlige pasninger og dårlig timing, så synes det er svært at hænge vires offensive problemer på ham.

EDIT: Vanvittig tæmning på en 5øre af Nacho :-)

​Jeg ved godt det var bevidst, jeg skriver at det kan diskuteres om det var nødvendigt, da Militao nok havde løbet Musah op, og at Musahs løb ikke var direkte mod mål. Jeg ved godt at nu bliver det i de små detaljer vi snakker om. Nacho har lavet dumme og mærkelig fejl afleveringer han ikke plejer. Og selvfølgelig nævner du Ceballos. Du har tydeligvis dine favoritter, og det ville klæde dig at dømme ALLE spillere ens synes jeg. Havde Ceballos eller Militao lavet de fejl, så var du gået helt amok.

Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

3 år 5 måneder siden #23 af -#7-
​Jeg hader sgu VAR.. 

DC19

3 år 5 måneder siden #24 af DeLaRed
Fuck en svag dom, han er jo allerede midt i sit fald da Benz rammer ham i hovedet.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Madridista02

Leveret af Kunena Forum