Optakt: Real Madrid - Valencia, LaLiga, 17. spillerunde

3 år 5 måneder siden #85 af Kiwes
​Jeg kan respektere en mand der kæmper for sit liv i den hvide trøje. Bliv ved og så skal du nok få din forlængelse - Ceballos.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #86 af Real HWL
​Super 2. halvleg med fint spil og flotte mål. Ceballos vokser på mig, og så er jeg vild med Camavinga på backen, hold kæft en fed spiller han er. 

3 år 5 måneder siden #87 af Matamoro
Hvad skal vi med Bellingham når vi har Ceballos.

3 år 5 måneder siden #88 af Fondo_Sur

Matamoro post=158097 skrev: Hvad skal vi med Bellingham når vi har Ceballos.

​Det har jeg også tænkt over, men mere fordi Camavinga nu ser ud som fremtidens mand. På 8’er og 6’er positionen vil vi derfor have Ceballos, Camavinga, Tchouameni, Valverde og Modric (tror at Kroos stopper til sommer). Kan ikke se nødvendigheden i at hente Bellingham. Der er brug for noget på højre kant, angriber-positionen og muligvis 10’eren! 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #89 af Brylle

Fondo_Sur post=158098 skrev:

Matamoro post=158097 skrev: Hvad skal vi med Bellingham når vi har Ceballos.

​Det har jeg også tænkt over, men mere fordi Camavinga nu ser ud som fremtidens mand. På 8’er og 6’er positionen vil vi derfor have Ceballos, Camavinga, Tchouameni, Valverde og Modric (tror at Kroos stopper til sommer). Kan ikke se nødvendigheden i at hente Bellingham. Der er brug for noget på højre kant, angriber-positionen og muligvis 10’eren! 

​Spot on. Brug pengene på at få et bedre hold. Vi har en crazy midtbane alligevel. Jeg er mest på backs, højre kant og angriberen. Når vi spiller med en 10'er (og det er nice plus det sænker behovet for en midtbane mere), så kan jeg godt lide ideen om Rodrygo og evt arbejde med Asensio i en fri rolle. 

3 år 5 måneder siden #90 af Ramos4
Man har Camavinga ikke primært spillet godt som back? Og ellers kun som indskifter på 8'eren.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 5 måneder siden #91 af elle44

Ramos4 post=158100 skrev: Man har Camavinga ikke primært spillet godt som back? Og ellers kun som indskifter på 8'eren.

​Synes han havde nogle gode kampe på midten inden han blev benyttet på backen. Det vendte da han endelig fik lov at spille en hel kamp trods gult kort i første halvleg. 

3 år 5 måneder siden #92 af Fondo_Sur
Det er sandt nok, at han har været bedst som back, men han er stadig midtbanespiller og derfor i hvert fald en del af bredden på midten. Han spillede fint på midten i sejrene mod Villarreal og Athletic.
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.

3 år 5 måneder siden #93 af DeLaRed

Ramos4 post=158100 skrev: Man har Camavinga ikke primært spillet godt som back? Og ellers kun som indskifter på 8'eren.

​I kampene mod Bilbao og ATM (Copa) var Cama en klar MOTM paa 6eren. Enig i at det er for tidligt at bedoemme ham som 6er, men det han viste i de 2 kampe var intet andet end verdensklasse, og det er saa vidt jeg husker foerste gang man for alvor har provet ham af som decideret 6er (ellers har han spiller den mere som double pivote eller som hybrid spiller der ogsaa gik med frem) saa maaske han kan blive ne habil back-up til den plads.

Er dog ikke enig i at vi kun skal have 5 midtbane spillere naeste season, det er ikke bredt nok, isaer ikke naar en spiller som Modric skal bruge flere pauser end det han har faaet i denne season.

Donde está la biblioteca?

3 år 5 måneder siden #94 af Fondo_Sur
Husk dog lige, at det først blev godt mod Atletico efter Mendys skade, hvor Camavinga kom ud på backen og Ceballos ind på midten.

3 år 5 måneder siden #95 af DeLaRed

Fondo_Sur post=158104 skrev: Husk dog lige, at det først blev godt mod Atletico efter Mendys skade, hvor Camavinga kom ud på backen og Ceballos ind på midten.

100% uenig, han er uden tvivl Reals bedste midtbane spiller i 1 halvej (baseret på den rolle fordeling der var).​

Donde está la biblioteca?

3 år 5 måneder siden #96 af Matamoro
Uanset hvordan vi vender og drejer den, så har Rodrygo, Ceballos og Camavinga fået deres gennembrud i denne sæson. Det er meget positivt.

Nu mangler vi bare en højreback og en højrewing og en angriber.

Jeg så gerne at vi hentede Goncalo Ramos som angriber.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum