Optakt: Real Madrid - Valencia, LaLiga, 17. spillerunde

3 år 5 måneder siden #97 af Mathiaska
​Hvis nogen missede Bernabeus hyldest til Ceballos, kan i se det her .

Næsten rørende og fed historie med Ceballos. Man kan kun beundre hans målrettethed. Synes han har været decideret verdensklasse et par kampe nu. 
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real HWL, Fondo_Sur, Kimbo, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #98 af -#7-
​Det er lige præcis det som folk "udefra" ikke forstår med Bernabeu. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har læst og hørt at folk har undret sig, og næsten gjort grin med at Bernabeu har piftet af f.eks. Cristiano Ronaldo, men folk pifter jo ikke fordi han er en dårlig fodboldspiller eller fordi de ikke kan lide ham, men publikum kræver at man yder en indsats, ellers er der kontant afregning.

Jeg vil vove at påstå at det næsten er ligegyldigt hvor ringe en fodboldspiller du er, hvis du løber og du kæmper, så vil Bernabeu belønne dig, ligesom de gjorde med Ceballos igår, som ved gud også har fortjent den hyldest efter en virkelig god periode.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 5 måneder siden #99 af Ramos4

-#7- post=158108 skrev: ​Det er lige præcis det som folk "udefra" ikke forstår med Bernabeu. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har læst og hørt at folk har undret sig, og næsten gjort grin med at Bernabeu har piftet af f.eks. Cristiano Ronaldo, men folk pifter jo ikke fordi han er en dårlig fodboldspiller eller fordi de ikke kan lide ham, men publikum kræver at man yder en indsats, ellers er der kontant afregning.

Jeg vil vove at påstå at det næsten er ligegyldigt hvor ringe en fodboldspiller du er, hvis du løber og du kæmper, så vil Bernabeu belønne dig, ligesom de gjorde med Ceballos igår, som ved gud også har fortjent den hyldest efter en virkelig god periode.

​1000% det her.

Jeg respekterer den engelske og tyske fan-stil med nærmest ubetinget opbakning i medgang og modgang, MEN det gør ikke den spanske/sydeuropæiske stil dårligere. Der er ikke kun én rigtig måde at være fan på. At tage på Bernabéu er som at tage i verdens største teater. Man kan også sammenligne det med gladiator-arenaen. Vender publikum tomlen op eller ned?
Det ville klæde mange uden-for-stående, at respektere andre fankulturer - som vores - lidt mere. 

Ja, Bernabéu pifter nogen gange af deres egne. Men folk glemmer hvor generøse tilskuerne også er. Der bliver også jublet over Del Piero, Ronaldinho og hvad de ellers hedder. Der findes vel ikke et mere fair publikum i verden end det på Santiago Bernabéu. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

3 år 5 måneder siden #100 af Kimbo
Er stor tilhænger af et hjemme publikum der hylder en stor indstats af en konkurrerende spiller, selvom man har tabt.

Ligesom Juve gjorde ved Ronaldo og vi selv har gjort ved bl.a. Ronaldinho

Leveret af Kunena Forum