Optakt: Real Madrid - Valencia, LaLiga, 17. spillerunde

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #37 af 9eren
Men der kan ikke dømmes straffe til RM på at ligge folk ned eller mod Barcelona for samme

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #38 af Jona
Skandale. Intet mindre. Det er sådan et mål man kan forstå bliver underkendt i første omgang og så bagefter anerkendt af VAR.
Men at man kan stå og se den igennem igen og igen i langsom gengivelse og hele molevitten og dernæst konstatere at Benz laver frispark er da fuldstændig vanvittigt

3 år 5 måneder siden #39 af mohbar

Lars1991 post=158038 skrev: Absurd dom.. hvad er der i vejen med VAR? Hvordan kan den dømmes? Er det fordi de ser den i langsomme gengivelser og så ligner alt lige pludselig frispark? Så dumme er dommerne vel ikke?

​Præcis. Sådanne ting sker hver gang der er hjørne og indirekte frispark.

Lidt ligesom Argentinas 6 straffespark til VM. De kan dømmes men hvis de skal, så skal man også dømme 6-7 straffespark i hver eneste kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 5 måneder siden #40 af DeLaRed

Madridista02 post=158029 skrev:

DeLaRed post=158026 skrev:

Madridista02 post=158023 skrev:

DeLaRed post=158019 skrev:

Madridista02 post=158018 skrev: Nacho spiller sgu under niveau. Ligner ikke ham. Vi skal seriøst bare have to fuldblods backs. Det kan simpelthen ikke passe vores to backs er to spillere der ikke er naturligt backs. Jeg fatter det ikke.

​De er vel ikke kommet forbi ham en eneste gang i defensiven indtil videre, han har haft et par dårlige afleveringer de seneste 10 min,  men defensivt er han sten sikker som altid.

​Snakkede hans pasninger. Og så lavede han det gule kort, som kan diskuteres om var nødvendigt. 

​Det gule kort er tydeligt bevist og vel fair nok ikke at tage nogen chancer i den situation, han ved han trækker kortet og ved også at han ikke er sidste mand. Fair nok med pasningerne, men altså Ceballos har listet bolden flere gange end Nacho på dårlige pasninger og dårlig timing, så synes det er svært at hænge vires offensive problemer på ham.

EDIT: Vanvittig tæmning på en 5øre af Nacho :-)

​Jeg ved godt det var bevidst, jeg skriver at det kan diskuteres om det var nødvendigt, da Militao nok havde løbet Musah op, og at Musahs løb ikke var direkte mod mål. Jeg ved godt at nu bliver det i de små detaljer vi snakker om. Nacho har lavet dumme og mærkelig fejl afleveringer han ikke plejer. Og selvfølgelig nævner du Ceballos. Du har tydeligvis dine favoritter, og det ville klæde dig at dømme ALLE spillere ens synes jeg. Havde Ceballos eller Militao lavet de fejl, så var du gået helt amok.

​Modric og Benz har heller ikke spillet fantastisk (2 spillere jeg er pænt glade for) er du så tilfreds? ;-)

Faktum er bare at Nacho har været 100% i alle hans defensive aktioner (det gule kort kan vi diskutere, men synes ikke det er så slemt efter 33 minutter, det ser man i stort ser hver kamp) og enig i han har spillet bedre offensive kampe, men nu er det bare ikke ham jeg ser som vores store problem rent offensivt idag, og da du selv henviser til pasnings spillet, så nævner jeg andre spillere der har været dårligere end ham på den front idag.

Donde está la biblioteca?

3 år 5 måneder siden #41 af Thomaskjensen
Shit, kan man bare skifte 4 spillere i pausen, det er bestemt ikke nok.

Asensio, Benz, Modric og..... Ja det er bare at vælge.... Så ud med Vini.

Ind med Fede, Rodrigo, Tchouaméni og Lunin som angriber.

3 år 5 måneder siden #42 af Real HWL

Thomaskjensen post=158048 skrev: Shit, kan man bare skifte 4 spillere i pausen, det er bestemt ikke nok.

Asensio, Benz, Modric og..... Ja det er bare at vælge.... Så ud med Vini.

Ind med Fede, Rodrigo, Tchouaméni og Lunin som angriber.

Ja det er helt vildt så mange der spiller under niveau. Benzemas hælaflevering var klasse, ellers føler jeg bare man sidder og ser en superliga kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 år 5 måneder siden #43 af mohbar
​De kan kun bebrejde sig selv for ikke at have skaffet nogle der kan finde ud af at score mål. Vlahovic tilbød sig til Real, men han er åbenbart ikke bedre end Mariano og Hazard at have siddende på bænken.. 
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 5 måneder siden #44 af Ramos4
Banen gør det fandme heller ikke nemmere. Skandale at se på.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 5 måneder siden #45 af Vinícius
Vini har skiftet støvler, forhåbentlig med mål i

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

3 år 5 måneder siden #46 af Bismo
Jeg har givet op på sæsonen. Vi hiver måske et par mirakler op af hatten i CL, men er indstillet på en trofæløs sæson. Det er ledelsen åbenbart også.

Det er skandaløst at truppen ikke er blevet forstærket.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 5 måneder siden #47 af Brylle
​Det er næsten fedt at miste bolden for tiden når Camavinga og Ceballos bare tæsker direkte i hovedet på modstanderen :D 

3 år 5 måneder siden #48 af Ramos4

Bismo post=158053 skrev: Jeg har givet op på sæsonen. Vi hiver måske et par mirakler op af hatten i CL, men er indstillet på en trofæløs sæson. Det er ledelsen åbenbart også.

Det er skandaløst at truppen ikke er blevet forstærket.

​Vi skal nok slå Liverpool som altid, men efter det...puuuh

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Leveret af Kunena Forum