Optakt: Mallorca – Real Madrid, LaLiga, 20. spillerunde

3 år 5 måneder siden #85 af Ramos4

Dragam post=158222 skrev: Jeg synes ærligt at vini bærer en del af skylden... han får suverænt flest bolde at arbejde med, men vælger nærmest altid den forkerte og / eller sværeste løsning...

​Der følger et stort ansvar med at være den spiller vi bygger op omkring. Det ansvar er han ikke voksen særlig tit. 

Jeg har jo kaldt den før. Han ender mere som Neymar/Robinho end som en spiller vi gider bygge fremtiden op omkring. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, JesperThomsen, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #86 af JesperThomsen

Dragam post=158222 skrev: Jeg synes ærligt at vini bærer en del af skylden... han får suverænt flest bolde at arbejde med, men vælger nærmest altid den forkerte og / eller sværeste løsning...

​helt fint han har karantæne næste kamp, så har han lidt ekstra tid til at lægge attituden på hylden og kæmpe for klubben 

3 år 5 måneder siden #87 af DeLaRed
Ved ikke om der går lidt for meget curling i forholdet mellem Ance og Vini. Vini skaber sig i hver kamp og blir tirret af modstanderne, og Ance går ud og beskytter ham offentligt. Måske Vini ville lære mere af at blive sendt på bænken et par kampen…bare en tanke!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Cristiano7

3 år 5 måneder siden #88 af Lars1991
​Det Vini der får straffesparket i dag...

3 år 5 måneder siden #89 af Ramos4
Vini er en rigtig god spiller, men gider vi det her de næste 10 år? Polemik, brok, afbrændere.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 år 5 måneder siden #90 af Hamid8210
Sang Mallorca fansene lige Reals slagsang?! :D

3 år 5 måneder siden #91 af Kiwes
​Er det ikke bedre vi snakker Asensio en dag som i dag? Spiller helt elendigt og brænder et straffe. Det er ikke i dag at Vini skal have skylden.
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, El Siete

3 år 5 måneder siden #92 af Dragam

Ramos4 post=158223 skrev:

​Der følger et stort ansvar med at være den spiller vi bygger op omkring. Det ansvar er han ikke voksen særlig tit. 

Jeg har jo kaldt den før. Han ender mere som Neymar/Robinho end som en spiller vi gider bygge fremtiden op omkring. 

​Havde han bare været så dygtig som dem... de har / havde en guddommelig teknik, og det har vini ikke - han misser rigtig ofte første berøringer og misser driblinger.

Ærligt kan jeg ikke erindrer at vi har haft nogen dårligere primær offensiv profil end vini. Cristiano, arjen, robinho, o fenomeno, osv osv osv... helt anden caliber...

3 år 5 måneder siden #93 af Cristiano7
Det største ville være at Ancelotti er ikke Real træner længere efter sæsonen.

Men hvem vil træne Real, hvis det er Papa Perez som styrer transfers?

3 år 5 måneder siden #94 af Ramos4

Kiwes post=158229 skrev: ​Er det ikke bedre vi snakker Asensio en dag som i dag? Spiller helt elendigt og brænder et straffe. Det er ikke i dag at Vini skal have skylden.

​Det falder tilbage på ledelsen. Vi har valgt at bygge vores hold og fremtid op omkring Vini og Rodrygo. Og Endrick :D
Der er sgu for meget Ajax over det for min smag.

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, JesperThomsen, Cristiano7

3 år 5 måneder siden #95 af Aesir
Det er jo tydeligt st det er alle modstandernes plan at ødelægge ham i hver kamp.

Det er mere et problem fra den vinkel st man lader det være lovligt konstant at sparke en spiller ned.

Og nu går dommerne ind og dømmer imod Vini hvergang der er en 50:50 beslutning.

Det er rigtigt at vi i burde prøve at ignorere det, men kan godt forstå det er svært når alle fans får lov til at være direkte racistiske, lave direkte dødstrusler imod ham og alle spillere vare kan sparke ham ned og sige.. jamen han var provokerende når ham driblede uden om mig…

Det er jo ingen andre spillere det bliver behandlet på den måde i hele ligaen. Pg det er for dårligt at det ikke bliver straffet

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real HWL, Lars1991, Vinícius

3 år 5 måneder siden #96 af Kiwes

Cristiano7 post=158231 skrev: Det største ville være at Ancelotti er ikke Real træner længere efter sæsonen.

Men hvem vil træne Real, hvis det er Papa Perez som styrer transfers?

​Skulle lige til at sige det samme. Der godt nok heller ikke fair over for Ancelotti det her. Der kommer flere og flere historier frem i aviserne i spanien om at Ancelotti har bedt om forstærkninger men intet får! Heldigvis overlever Perez ikke RMD fans hvis han ikke snart gør noget.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Dragam

Leveret af Kunena Forum