Optakt: Mallorca – Real Madrid, LaLiga, 20. spillerunde
Hvad ville det hjælpe ? Det er jo stadig samme hold...Cristiano7 post=158231 skrev: Det største ville være at Ancelotti er ikke Real træner længere efter sæsonen.
Men hvem vil træne Real, hvis det er Papa Perez som styrer transfers?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Mht Endrick så spiller han vist hver kamp for Palmeiras men hvordan gør han det? Er der potentiale? Han har ihvertfald ikke scoret eller assisteret mennhanner selvfølgelig kun 16..Ramos4 post=158232 skrev:
Det falder tilbage på ledelsen. Vi har valgt at bygge vores hold og fremtid op omkring Vini og Rodrygo. Og Endrick :DKiwes post=158229 skrev: Er det ikke bedre vi snakker Asensio en dag som i dag? Spiller helt elendigt og brænder et straffe. Det er ikke i dag at Vini skal have skylden.
Der er sgu for meget Ajax over det for min smag.
Mon ikke rekorden er blevet sat i en atletico madrid kamp... men grelt var det helt sikkert...Lars1991 post=158238 skrev: Det må vel også være en La Liga rekord med 30 frispark? De begynder først at få gule kort efter det tyvende. Svære betingelser i dag, men selvfølgelig også mange dårlige præstationer.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Jeg læser lige at hvis Ancelotti faktisk har bedt om spillere så ja det er ikke fair for ham.Dragam post=158235 skrev:
Hvad ville det hjælpe ? Det er jo stadig samme hold...Cristiano7 post=158231 skrev: Det største ville være at Ancelotti er ikke Real træner længere efter sæsonen.
Håbede bare på en træner som kan sige tingene som det er - i stedet for at sige at de ikke har brug for nye spillere / truppen er stærk osv ude i pressemøderne..
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Det siger han jo for at beskytte spillerneCristiano7 post=158240 skrev:
Jeg læser lige at hvis Ancelotti faktisk har bedt om spillere så ja det er ikke fair for ham.Dragam post=158235 skrev:
Håbede bare på en træner som kan sige tingene som det er - i stedet for at sige at de ikke har brug for nye spillere / truppen er stærk osv ude i pressemøderne..
inderst inde må han være rasende
Men Vini og Rodrygo spiller ogsaa elendigt, og paa ingen maade hjulpet af en af seasonens svageste midtbane praestationer. Marco SKAL score paa det straffe, MEN ud over at vinde et straffe, saa smider Vini udelukkende det ene angreb efter det andet ud med badevandet, han spiller helt horribelt idag og traeffer saa latterligt mange daarlige beslutninger, bare se hen mod slutningen af kampen hvor han indenfor fa minutter sender 2 latterligt ringe indlaeg ind i fletet uden adresse, med en fri Alaba der staar 5 meter fra ham, klar til at ligge en kvalitets indlaeg ind i panden paa Diaz...Og det var bare et af utallige eksempler idag, Vini er ikke en skid bedre end nogen afvvores andre offensiv spillere...Faktum er jo at Mariano ender med at vaere vores farligste angriber med 2 afslutninger, og det siger meget om niveauet fra resten af banden idag!...Naar det saa er sgat, saa er det midtbanen der de forste 60-70min falder helt igennem, hold nu kaeft en omgang lort!Kiwes post=158229 skrev: Er det ikke bedre vi snakker Asensio en dag som i dag? Spiller helt elendigt og brænder et straffe. Det er ikke i dag at Vini skal have skylden.
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Gæst
-
Dragam post=158239 skrev:
Mon ikke rekorden er blevet sat i en atletico madrid kamp... men grelt var det helt sikkert...Lars1991 post=158238 skrev: Det må vel også være en La Liga rekord med 30 frispark? De begynder først at få gule kort efter det tyvende. Svære betingelser i dag, men selvfølgelig også mange dårlige præstationer.
Jeg prøvede lige at google det - det eneste jeg fandt var at Getafe lavede rekorden imod Barcelona i 2020 med 30 begået frispark. Så medmindre den er blevet slået siden, så har Mallorca lige tangeret den. En tredjedel af frisparkene på Vini.. det tænker jeg også er en rekord. 10 frispark begået af et hold i en hel kamp er ikke unormalt. I dag bliver der begået 10 imod en enkelt spiller..
- JesperThomsen
- Platin bruger
-