Optakt: Barcelona-Real Madrid, LaLiga, 26. spillerunde
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Tillykke til Barca med et velfortjent mesterskab (som jeg forudsagde før sæsonstart)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- EmilStenholt
-
- Junior bruger
-
Jeg har sagt det siden 2018 føler jeg, Kroos og Modric på samme tid burde være et overstået kapitel. Især nu, hvor vi har tre fremragende alternativer i Camavinga, Tchouameni og Ceballos.. ja og Valverde kan også, selvom han ikke har været særlig formstærk i 2023.
Man kan give alle mulige individuelle spillere kritik for svage præstationer, og ja Carvajal og Benzema har været forfærdelige i dag. Men vi kan jo se, at vi har spillere der kan kompensere for det, hvis vi faktisk tror på vores offensive spil. Det falder tilbage på Ancelotti igen, igen, igen.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
sjovt, det sagde alle fans sidste sommer, men du blev ved med at vi bare skulle stole på klubben. Hvordan er det gået i ligaen efterfølgende??9eren post=160262 skrev: Vi mangler helt klar en 9er i dag
Det her nederlag er ikke carlos skyld... han har bedt om forstærkninger, men har ikke fået dem. At fyre carlo vil ikke ændre noget som helst.EmilStenholt post=160272 skrev: Ancelotti kan simpelthen ikke får lov at fortsætte sæsonen ud. Vi kan sagtens vinde Champions League uden ham
- 9eren
- Gæst
-
- Brylle
- Gæst
-
Det er stadig en ærgerlig fornemmelse efter denne kamp, for det var ikke særlig godt. Der var klare lyspunkter som Rudiger, Militao, Camavinga og Rodrygo, men det er så usammenhængende og halvhjertet.