Optakt: Barcelona-Real Madrid, LaLiga, 26. spillerunde

3 år 3 måneder siden #181 af Raul7-2880
Får seriøst ondt i øjnene hver eneste gang Carvajal har bolden. 

Tillykke til Barca med et velfortjent mesterskab (som jeg forudsagde før sæsonstart)  
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #182 af Vinícius
Så det nu Rodrygo - 2 mål, og så vinder vi 2-3. Du har gjort det før.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

3 år 3 måneder siden #183 af Kiwes
​Hvis der ikke hentes en højre back til sommer så har klubben ingen ambitioner!!!!!! Kæft jeg er tiltet!

3 år 3 måneder siden #184 af Ramos4
Det havde været så nemt at vinde i dag, hvis vi havde en ordentlig trup.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 3 måneder siden #185 af Kiwes
​Og barca er jo også kamp elendige...der intet at frygte..vi er bare endnu dårligere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 3 måneder siden #186 af EmilStenholt
Ancelotti kan simpelthen ikke får lov at fortsætte sæsonen ud. Vi kan sagtens vinde Champions League uden ham

3 år 3 måneder siden #187 af Lars1991
​Jeg elsker Ancelotti lige indtil jeg tænder fjernsynet og ser vores kampe :) 

Jeg har sagt det siden 2018 føler jeg, Kroos og Modric på samme tid burde være et overstået kapitel. Især nu, hvor vi har tre fremragende alternativer i Camavinga, Tchouameni og Ceballos.. ja og Valverde kan også, selvom han ikke har været særlig formstærk i 2023. 

Man kan give alle mulige individuelle spillere kritik for svage præstationer, og ja Carvajal og Benzema har været forfærdelige i dag. Men vi kan jo se, at vi har spillere der kan kompensere for det, hvis vi faktisk tror på vores offensive spil. Det falder tilbage på Ancelotti igen, igen, igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

3 år 3 måneder siden #188 af elle44
Jeg synes vi skal smide hele vores transferbudget på Gavi, det er virkelig værdifuldt at have en spiller der ikke kan få gult.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, NadaMás, Dragam, longwind, The European Super League

3 år 3 måneder siden #189 af JesperThomsen

9eren post=160262 skrev: Vi mangler helt klar en 9er i dag

​sjovt, det sagde alle fans sidste sommer, men du blev ved med at vi bare skulle stole på klubben. Hvordan er det gået i ligaen efterfølgende??
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

3 år 3 måneder siden #190 af Dragam

EmilStenholt post=160272 skrev: Ancelotti kan simpelthen ikke får lov at fortsætte sæsonen ud. Vi kan sagtens vinde Champions League uden ham

​Det her nederlag er ikke carlos skyld... han har bedt om forstærkninger, men har ikke fået dem. At fyre carlo vil ikke ændre noget som helst.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #191 af 9eren
Okay. Vi skal give den en chance i pokalen 100

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #192 af Brylle
​Det er jo ligegyldigt om de scorer eller ej her til sidst. Heldigvis gav vi det et skud og forsøgte at jagte bolden og en scoring. Det lykkedes ikke, men vi forsøgte ikke at fedte uafgjort hjem. 

Det er stadig en ærgerlig fornemmelse efter denne kamp, for det var ikke særlig godt. Der var klare lyspunkter som Rudiger, Militao, Camavinga og Rodrygo, men det er så usammenhængende og halvhjertet. 

Leveret af Kunena Forum