Optakt: Barcelona-Real Madrid, LaLiga, 26. spillerunde

3 år 3 måneder siden #217 af El Siete
​Hvad sker der også for at Gavi efterfølgende ikke får gult for den svinestreg på Ceballos? 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #218 af Ramos4
Tror Ancelotti er færdig til sommer lige meget hvad. Ah okay, en CL-titel kan redde ham. Intet andet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 3 måneder siden #219 af Ramos4
En ordentlig sejr 5. april kan redde lidt af sæsonen. Meget lidt.

CL vinder vi sgu nok ikke.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 3 måneder siden #220 af El Siete
​Om det er Ancelotti, Raul eller Tuchel efter sommeren er lige meget hvis ikke vi investerer i truppen. Barcelona, på renden af konkurs, kan , men ikke os åbenbart.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Dragam, The European Super League

3 år 3 måneder siden #221 af Ramos4
Vi har overhovedet ikke brug for Bellingham. Hvis Perez splasher alle pengene på ham...

Vi har sparet i årevis, så jeg forventer store ting til sommer.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, The European Super League

3 år 3 måneder siden #222 af Kiwes
​Jeg håber at Benz nyder godt af 2 ugers ferie. Hans form er godt nok bekymrende..han ser totalt flad ud..kan intet teknisk, langsom og hans skud er helt hen i vejret. Vini er jo som han er - dag og nat. Og det har jeg lært at leve med. Jeg kan heller ikke lade være med at tænke om Vini også er begyndt at give op på Benz og det er derfor han prøver meget mere selv i år end sidste.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 3 måneder siden #223 af asp3200
Vi vinder intet med det her hold i år, de er trætte og ancelotti skal videre. Ned til Brasilien med dig.

Ud med de gamle spillere og ind med nyt. Bliver en dejlig sommer med mange indkøb. 

Flov indsats igen af primadonnaerne og igen taktisk af sølvræven. Kom med Raul og nye stjerner. Der skal ske noget. Man håber jo næsten de taber CDR og CHL så man kan gå tidligt på ferie. Skandaløst ringe indsats igen igen...

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #224 af 9eren
Asensio eller Rodrygo skal bare spille på den kant. Valverde skal jo spille centralt. Og så kan vi sgu ikke blive ved med at tro at Carvajal trækker noget op af hatten.

Benzema var virkelig en fodlænke om benet på resten af holdet i dag. Der var få gode ting.

Jeg er bare ikke in the mood for at komme med mere kritik. Vi skal nok komme tilbage i ligaen næste sæson medmindre man ikke vil erkende at holdet trænger til de unge kræfter. Its time to let go.

Jeg vil have vi slår Barcelona ud af pokalen. Og så håber jeg vi kan gøre noget i Cl.

3 år 3 måneder siden #225 af Fondo_Sur
Ancelotti er den der gamle lærer tæt på pensionen, der underviser i det samme pensum som han har gjort i 30 år, selvom fagområdet har udviklet sig markant.​
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

3 år 3 måneder siden #226 af Kiwes
​Carlo Ancelotti: "We deserved to win today."

We are sad but proud of the way we played. We will win something if we keep playing like this."

We didn't win because of a doubtful offside."

We didn't deserve to lose."

Av, av....det der lyder ikke godt i mine øre. Jeg havde godt nok ønsket at høre noget alla.....vi skal til at tage os sammen og vise gejst osv..

3 år 3 måneder siden #227 af elle44

Kiwes post=160314 skrev: ​Carlo Ancelotti: "We deserved to win today."

We are sad but proud of the way we played. We will win something if we keep playing like this."

Av, av....det der lyder ikke godt i mine øre. Jeg havde godt nok ønsket at høre noget alla.....vi skal til at tage os sammen og vise gejst osv..

​Det er skuffende. Se nu indad. Barca var bedst set på hele kampen. 

3 år 3 måneder siden #228 af Madrid777

Kiwes post=160314 skrev: ​Carlo Ancelotti: "We deserved to win today."

​Han er simpelthen for passiv. Det er på grænsen til en arrogant udtalelse det der. Som fans har vi selvfølgelig lyst til at råbe og skrige at de skal tage sig sammen, men hold op hvor er man ja, fyldt op og træt af at høre den samme deroute hver evig eneste gang. Jo, det er sku fortjent at vi taber i dag når vi ikke kender vores besøgstid og samtidig spiller en fuldkommen taktisk idéløs El Clasico for femte gang i streg! Tchouameni, Cama, Alvaro og Ceballos skal simpelthen spilles noget mere, da ligaen er tabt nu. Ser også gerne Valverde rykker ind centralt igen, hvor han tydeligvis befinder sig bedst. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum