Optakt: Barcelona-Real Madrid, LaLiga, 26. spillerunde
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
CL vinder vi sgu nok ikke.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Vi har sparet i årevis, så jeg forventer store ting til sommer.
Ud med de gamle spillere og ind med nyt. Bliver en dejlig sommer med mange indkøb.
Flov indsats igen af primadonnaerne og igen taktisk af sølvræven. Kom med Raul og nye stjerner. Der skal ske noget. Man håber jo næsten de taber CDR og CHL så man kan gå tidligt på ferie. Skandaløst ringe indsats igen igen...
- 9eren
- Gæst
-
Benzema var virkelig en fodlænke om benet på resten af holdet i dag. Der var få gode ting.
Jeg er bare ikke in the mood for at komme med mere kritik. Vi skal nok komme tilbage i ligaen næste sæson medmindre man ikke vil erkende at holdet trænger til de unge kræfter. Its time to let go.
Jeg vil have vi slår Barcelona ud af pokalen. Og så håber jeg vi kan gøre noget i Cl.
We are sad but proud of the way we played. We will win something if we keep playing like this."
We didn't win because of a doubtful offside."
We didn't deserve to lose."
Av, av....det der lyder ikke godt i mine øre. Jeg havde godt nok ønsket at høre noget alla.....vi skal til at tage os sammen og vise gejst osv..
Det er skuffende. Se nu indad. Barca var bedst set på hele kampen.Kiwes post=160314 skrev: Carlo Ancelotti: "We deserved to win today."
We are sad but proud of the way we played. We will win something if we keep playing like this."
Av, av....det der lyder ikke godt i mine øre. Jeg havde godt nok ønsket at høre noget alla.....vi skal til at tage os sammen og vise gejst osv..
Han er simpelthen for passiv. Det er på grænsen til en arrogant udtalelse det der. Som fans har vi selvfølgelig lyst til at råbe og skrige at de skal tage sig sammen, men hold op hvor er man ja, fyldt op og træt af at høre den samme deroute hver evig eneste gang. Jo, det er sku fortjent at vi taber i dag når vi ikke kender vores besøgstid og samtidig spiller en fuldkommen taktisk idéløs El Clasico for femte gang i streg! Tchouameni, Cama, Alvaro og Ceballos skal simpelthen spilles noget mere, da ligaen er tabt nu. Ser også gerne Valverde rykker ind centralt igen, hvor han tydeligvis befinder sig bedst.Kiwes post=160314 skrev: Carlo Ancelotti: "We deserved to win today."