Optakt: Barcelona-Real Madrid, LaLiga, 26. spillerunde

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #229 af 9eren
Hey fair nok at man er eftrr Carlo. Men prøv lige at check hvad den træner har skaffet os.

2 CL titler 1 Liga og 1 Copa del Rey, 1 Supercup og 2 europæisk supercups hvis ikke jeg har glemt noget.

Vil aldrig nogensinde klandre ham for noget på trods af uenigheden som er opstået mere denne sæson. Jeg er skuffet over vi har givet Barcelona ligaen på den måde. Det er jo ikke i dag vi har tabt den men inden VM hvor vi smed dumme points.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #230 af Fondo_Sur

elle44 post=160315 skrev:

Kiwes post=160314 skrev: ​Carlo Ancelotti: "We deserved to win today."

We are sad but proud of the way we played. We will win something if we keep playing like this."

We didn't win because of a doubtful offside."

We didn't deserve to lose."

Av, av....det der lyder ikke godt i mine øre. Jeg havde godt nok ønsket at høre noget alla.....vi skal til at tage os sammen og vise gejst osv..

​Det er skuffende. Se nu indad. Barca var bedst set på hele kampen. 

​Det skyldes jo, at han selv er problemet i disse kampe, og derfor ævler han. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

3 år 3 måneder siden #231 af Kiwes

9eren post=160317 skrev: Hey fair nok at man er eftrr Carlo. Men prøv lige at check hvad den træner har skaffet os.

2 CL titler 1 Liga og 1 Copa del Rey, 1 Supercup og 2 europæisk supercups hvis ikke jeg har glemt noget.

Vil aldrig nogensinde klandre ham for noget på trods af uenigheden som er opstået mere denne sæson. Jeg er skuffet over vi har givet Barcelona ligaen på den måde. Det er jo ikke i dag vi har tabt den men inden VM hvor vi smed dumme points.

​Jeg giver ikke 2 potter pis for historik...ja det er måske hårdt men sådan er jeg. Han får sæsonen ud og hvis han ikke på mirakuløsvis får forbedret spillet, så det ud. Valverde skal tilbage på midten og så skal man finde ud af hvad man gør med den højre side. Hvis vi ikke kan forsvare os uden at skulle spille med 4 midtbane spillere, så det sku konceptet den er galt med.

3 år 3 måneder siden #232 af Fondo_Sur
Synes ærligt talt ikke, at Valverde bør starte inde lige nu. Vi har bedre midtbanespillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Dragam

3 år 3 måneder siden #233 af Raul7-2880
​Hvis det er korrekt, at ledelsen ikke har lyttet til Ancelotti ang. forstærkninger, så forstår jeg simpelthen ikke hvorfor man er utilfreds med ham. 
Tjek seriøst vores backs og manglende kompetent erstatning til Benzema samt højre kant. 
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Raul7-2880.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 år 3 måneder siden #234 af Dragam

Fondo_Sur post=160320 skrev: Synes ærligt talt ikke, at Valverde bør starte inde lige nu. Vi har bedre midtbanespillere.

​Enig, synes ikke Valverde bidrager med alverden.

Men vores problem er at vi ikke har en rigtig højrekant.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #235 af Brylle

Fondo_Sur post=160320 skrev: Synes ærligt talt ikke, at Valverde bør starte inde lige nu. Vi har bedre midtbanespillere.

​Valverde - Camavinga - Modric

Det ser jeg mere som vores bedste bud. Valverde skal selvfølgelig ikke være urørlig men det er ikke ham selv der har placeret sig derude. Vi har brug for Valverdes dynamik og han skal komme endnu mere i og omkring boksen. Det er ærgerligt at han er gået lidt i stå, men det kan være løsningen at få ham i gang på sin naturlige plads. Camavingas præstationer er crazy pt og jeg ville være ked af at rykke ham væk fra 6'eren faktisk. Også selvom vi før har kritiseret ham der, men han er bare for godt kørende derinde pt til at ændre på det. 

3 år 3 måneder siden #236 af Fondo_Sur
Valverde virker som en dynamisk type, men han forsvinder ud af kampene. Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har set ham spille sig ud af et pres. Tværtimod gav han bolden flere gange væk i dag. Indskifterne viste, at enten Ceballos eller Tchouameni er bedre valg. Men generelt er midtbanen virkelig ikke holdets problem, da der er mange muligheder. 
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 år 3 måneder siden #237 af Kiwes
​For mig handler det om at finde en bagkæde der funker uden Carvajal/Lucas. De er begge elendige i offensiven og koster i den grad i defensiven. 

3 år 3 måneder siden #238 af Riofrio

Kiwes post=160325 skrev: ​For mig handler det om at finde en bagkæde der funker uden Carvajal/Lucas. De er begge elendige i offensiven og koster i den grad i defensiven. 

Jeg siger Nacho som HB sæsonen ud. Cama kan så tage VB, Alaba CB ved siden af Militao. Tchouameni, Ceballos og så Valverde/Kroos/Modric. 

3 år 3 måneder siden #239 af Dragam

Fondo_Sur post=160324 skrev: Valverde virker som en dynamisk type, men han forsvinder ud af kampene. Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har set ham spille sig ud af et pres. Tværtimod gav han bolden flere gange væk i dag. Indskifterne viste, at enten Ceballos eller Tchouameni er bedre valg. Men generelt er midtbanen virkelig ikke holdets problem, da der er mange muligheder. 

​Præcis, han kan sjældent spille sig igennem situationer - han lader simpelthen til at mangle overblikket, og være for langsomt tænkende i spillet i de små rum. Han kan være god når der er plads til at han kan løbe med bolden, men det er der sjældent i Real Madrids kampe. Jeg vil personligt langt hellere have Ceballos på midten end valverde...

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #240 af Brylle

Fondo_Sur post=160324 skrev: Valverde virker som en dynamisk type, men han forsvinder ud af kampene. Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har set ham spille sig ud af et pres. Tværtimod gav han bolden flere gange væk i dag. Indskifterne viste, at enten Ceballos eller Tchouameni er bedre valg. Men generelt er midtbanen virkelig ikke holdets problem, da der er mange muligheder. 

​Hmm det er helt klart ikke hans spidskompetence, men det handler jo om hvad man vil have. Husk at de to kommer friske ind i en meget åben kamp. Det er nemmere end at starte ude af position og bruge al sin energi med at hjælpe backen. Hvis nu vi også havde en højre kant så ville det måske hjælpe Valverde i hvad der ligner en svaghed. 

Jeg synes midtbane er alt for stationær. Valverde er for mig nøglen til at skabe flere chancer og lave flere mål derfra. I dag er vores kontra helt væk fordi der maks kommer 3 løbende mod deres gode returløb og ingen truer dybden centralt på noget tidspunkt i kampe så de kan bare træde op. Hans drive og genpres kan gøre en kæmpe forskel. Det er lidt det jeg eftersøger. Men han skal klart præstere bedre end han gør nu.

Leveret af Kunena Forum