Optakt: Barcelona-Real Madrid, LaLiga, 26. spillerunde

3 år 3 måneder siden #205 af firkant
​farvel
kross
mordic
Men navnligt Benzema hold nu kæft hvor manden færdig 
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #206 af Fondo_Sur
Jeg kan ikke mere med Ancelotti. Det er cool nok at være bedste far og skabe god stemning, men det er simpelthen så lavt trænerniveau.

Ikke nok med at taktikken slet ikke fungerer, han vælger dårligere spillere end dem der til rådighed.

Real Madrid er en førende fodboldklub på så mange områder, men lige på det her punkt må der altså gøres noget. Allerede fra sommer. Spillerne er MEGET bedre end det ser ud i denne kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 3 måneder siden #207 af Kiwes
​Her er hvad der skal ske i ligaen fra nu af. 

Rodrygo, Asensio, Ceballos, Tchoumendi og Camavinga skal have fuld spilletid. Vi skal have testet hvem vi skal satse på næste sæson. 

3 år 3 måneder siden #208 af Ramos4
Xabi Alonso kunne være spændende. Altså til midtbanen i stedet for Kroos.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

3 år 3 måneder siden #209 af JesperThomsen
​Real Madrid har været til grin lige siden det miserable sommer transfervindue!
2 point foran i efteråret men nu 12 efter.. hurra for forstærkninger - hurra for at stole på klubben! De 12 point op er til ære for Perez og andre der mente at denne gamle slidte trup var fint nok.. suk mand! 3 nederlag til Barcelona i træk nu. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Cristiano7

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #210 af 9eren
Kan vi ikke blive enige om at vi med en ordentlig frisk 9er og en højre back kunne ha vundet denne kamp og ligaen?

Jeg ser ikke at det er Carlo som er problemet men at Kroos, Carvajal, Benzema hiver for meget ned

3 år 3 måneder siden #211 af El Siete
​Ancelotti stiller for konservativt op, men han har de spillere han nu engang har. I min optik falder det altid tilbage til ledelsen, der er passive/arrogante og ikke giver Ancelotti de spillere han beder ham. Han kan vel også selv se at vi mangler en HB, angriber, osv. Der skal pres på Perez til sommer, han skal levere noget. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Dragam

3 år 3 måneder siden #212 af Ramos4

9eren post=160298 skrev: Kan vi ikke blive enige om at vi med en ordentlig frisk 9er og en højre back kunne ha vundet denne kamp og ligaen?

Jeg ser ikke at det er Carlo som er problemet men at Kroos, Carvajal, Benzema hiver for meget ned

​Perez har siddet på hænderne som altid. Men det er håbløst af Carlo at starte med Kroos. Ceballos var jo så meget bedre da han kom ind. 

Valverde på kanten har ikke fungeret i 10 kampe i træk nu.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Cristiano7

3 år 3 måneder siden #213 af Ramos4
Jeg forstår simpelthen ikke hvordan Ancelotti ikke kan se det. Kroos er ikke god mod Barca. Barca presser højt - og der har man brug for spillere der kan vende hurtigt og drive bolden frem. Det modsatte af Kroos' evner.

Jeg kan slet ikke fatte det. Det må udelukkende være for at holde på hierakiet i truppen og gøre den gamle garde glade.

3 år 3 måneder siden #214 af Fondo_Sur

Ramos4 post=160300 skrev:

9eren post=160298 skrev: Kan vi ikke blive enige om at vi med en ordentlig frisk 9er og en højre back kunne ha vundet denne kamp og ligaen?

​Perez har siddet på hænderne som altid. Men det er håbløst af Carlo at starte med Kroos. Ceballos var jo så meget bedre da han kom ind. 

Valverde på kanten har ikke fungeret i 10 kampe i træk nu.

​Tænkte helt det samme med Valverde. Han får alt for meget spilletid ude på den kant, hvor han stadig ikke ved, hvad han skal. 

Det er bare os fans, der må sidde at glo på det der lade setup, mens han har hænderne i jakkesættet og står fast på sin startopstilling. 

Det må være SÅ mentalt trættende at være ude på bænken og have ham som træner. Jeg er decideret imponeret over mange af spillerne positive indstilling, når de bliver skiftet ind med 10 til 1 minutters spilletid tilbage, og hvordan de tydeligvis udvikler sig ved at træne godt på træningsbanen selvom det ikke betyder noget som helst.
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

3 år 3 måneder siden #215 af Cristiano7
Det er også ikke så smart af Ancelotti at nævne at visse spillere er urørlige.

Ancelotti har engang sagt at Benzema kun bliver skiftet ud når han beder om det.

Drop særbehandlinger.

3 år 3 måneder siden #216 af Kiwes

Ramos4 post=160301 skrev: Jeg forstår simpelthen ikke hvordan Ancelotti ikke kan se det. Kroos er ikke god mod Barca. Barca presser højt - og der har man brug for spillere der kan vende hurtigt og drive bolden frem. Det modsatte af Kroos' evner.

Jeg kan slet ikke fatte det. Det må udelukkende være for at holde på hierakiet i truppen og gøre den gamle garde glade.

​En ting er i hvert fald helt sikkert. Han har én chance for at rede sit liv..taber han igen i cuppen så er 100% ude. 

Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum