Optakt: Barcelona - Real Madrid, Copa del Rey, semifinale, 2. kamp
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Han et fandme god lige nu.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
saved by the bell...i begge halvlegeAesir post=160853 skrev: 3 min ekstra tid er da en joke
Hvad skulle vi dog gøre uden magiske Modric. han MÅ IKKE STOPPE nogensinde. kør nu op til 40 år.
Og så var det vist første hattrick mod Barcelona i næsten 30 år.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jeg føler vi kunne have gjort det her mod Barca flere gang denne sæson!El Siete post=160868 skrev: Kan godt være vi klager lidt over spillet til tider, men 10 mål, 2 hattricks af Benzema og en storsejr over Barcelona på udebane, på blot 5 dage - det er sgu godkendt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Man skal heller ikke kimse af Militao, der rydder alt op i 1. halvej imens Alaba ser lidt forvirret ud og vores midtbane er totlat overspillet....Men 3 maal og 1 assist paa Camp Spotify, den kan kun gaa til Benzema :-)Kiwes post=160858 skrev: Det sku lige før jeg vil give MOTM til Camavinga...hold da helt kæft han spillede godt, og det er på trods af at Benz scorer hattrick.
Donde está la biblioteca?
Ja, helt enig. Vi virker ofte bare for intimiderede og tilbageholdene mod Barcelona.Ramos4 post=160869 skrev:
Jeg føler vi kunne have gjort det her mod Barca flere gang denne sæson!El Siete post=160868 skrev: Kan godt være vi klager lidt over spillet til tider, men 10 mål, 2 hattricks af Benzema og en storsejr over Barcelona på udebane, på blot 5 dage - det er sgu godkendt.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Han er først lige gået i gang.Real HWL post=160871 skrev: Nogen der stadigvæk mener Benzema er færdig?
- 9eren
- Gæst
-