Optakt: Barcelona - Real Madrid, Copa del Rey, semifinale, 2. kamp
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Ja og jeg havde jo ret om resultatet, 4-0... hmm, 0-4 blev det jo.
Elsker at have fejl!
Ja ja, nu overlever jeg nok 4 dage med svigerfamilien ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Daniel post=160873 skrev:
Han er først lige gået i gang.Real HWL post=160871 skrev: Nogen der stadigvæk mener Benzema er færdig?
Præcis... Men lyder det her ikke bekendt. Benzema er for dårlig, Benzema er færdig, vi skal købe en erstatning til sommer, bla bla bla.
• 33/33 passes completed
• 8/8 tackles
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Real HWL post=160877 skrev:
Han er først lige gået i gang.Real HWL post=160871 skrev: Nogen der stadigvæk mener Benzema er færdig?
Præcis... Men lyder det her ikke bekendt. Benzema er for dårlig, Benzema er færdig, vi skal købe en erstatning til sommer, bla bla bla.
Jeg har også holdt fanen højt for Benzema, har hele tiden troet på ham, også til næste sæson. Han skal bare blive 100% fit, og så få lidt tur i den på banen igen.
Men har efterhånden må erkende at det har været en dårlig sæson for ham, tænkte han ville komme igang lidt tidligere i foråret, men VM var nok også hårdt for ham mentalt. Han skal nok også lige finde sig selv og sin motivation igen efter det - men altså, hvis han kan holde niveauet fra nu af, så kan det jo blive en god sæson alligevel :D
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Nu kræver det mere end ét æg at lave en omelet, men troen er tilbage efter 6 mål i 2 kampe.
Om jeg ikke mindes fejl har jeg forudset at Benz skal have en lang pause for at komme i form efter hans seneste skade og forudså at han er tilbage på 110% i marts...
April er det nu, og jeg elsker at have fejl.
Lars1991 post=160881 skrev:
Real HWL post=160877 skrev:
Jeg har også holdt fanen højt for Benzema, har hele tiden troet på ham, også til næste sæson. Han skal bare blive 100% fit, og så få lidt tur i den på banen igen.
Men har efterhånden må erkende at det har været en dårlig sæson for ham, tænkte han ville komme igang lidt tidligere i foråret, men VM var nok også hårdt for ham mentalt. Han skal nok også lige finde sig selv og sin motivation igen efter det - men altså, hvis han kan holde niveauet fra nu af, så kan det jo blive en god sæson alligevel :D
Jeg er helt enig i at han har haft en skidt sæson, præget af alt for mange skader. Men altså, det er forår, det er nu tingene skal afgøres. Benzema skal nok være der :)
Kunne være fedt at se Valverde som højreback i stedet for Carvajal. Så kunne Tchouameni eller Ceballos komme ind på midtbanen.
Hvilken placering fik Modric på all time listen over de bedste spillere? Den mand skal helt sikkert i top 3
- 9eren
- Gæst
-
Benzema har været for meget ude og det handlede ikke om en erstatning men om et supplement. Men der kommer jo et tidspunkt hvor vi har brug for en der kan erstatte ham og give noget andet til holdet. Vi får aldrig en ny CR7 eller en ny BenzemaReal HWL post=160877 skrev: