Optakt: Barcelona - Real Madrid, Copa del Rey, semifinale, 2. kamp
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Rüdiger har jo egentlig gjort det rigtig fint, men Alaba er også bare klasse, og har nogle andre spidskompetencer. Og så endte han med at spille en fin kamp, selvom han så lidt rusten ud i begyndelsen af kampen.
Jeg savner Pepe :(
- Brylle
- Gæst
-
Det er altså nogle imponerende aktioner han står bag. Vanvittig assist!
Generelt godt Twitter-arbejde I fik lavet! Dejligt provokerende :D
- Brylle
- Gæst
-
Det var en fornøjelse! Jeg synes det er svært med Alaba vs Rudiger men det afhænger jo af hvad man vil. Synes Alaba er en kæmpe leder men jeg har også en våd drøm om at Rudiger og Militao med ordentlige backs kan åbne op for et dødspres af en anden verden fordi de altid spiser op. Men der er holdets opbygning slet ikke. Håber man holdet alle 3 i gang for Rudigers forår har været virkelig godt!Madridista02 post=160890 skrev: Andre end mig der syntes det var rart at se Alaba tilbage i startopstillingen?
Rüdiger har jo egentlig gjort det rigtig fint, men Alaba er også bare klasse, og har nogle andre spidskompetencer. Og så endte han med at spille en fin kamp, selvom han så lidt rusten ud i begyndelsen af kampen.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ja god pointe faktisk. Rudiger og Militao er jo nogle ekstremt stærke CBs, hvor Alaba teknisk er ekstremt god. Så han er god i det spilopbyggende. Og som du skriver, så er det vigtigt for sæsonen, at holde alle tre igang, fordi det giver os en alsidighed og flere strenge at spille på.Brylle post=160892 skrev:
Det var en fornøjelse! Jeg synes det er svært med Alaba vs Rudiger men det afhænger jo af hvad man vil. Synes Alaba er en kæmpe leder men jeg har også en våd drøm om at Rudiger og Militao med ordentlige backs kan åbne op for et dødspres af en anden verden fordi de altid spiser op. Men der er holdets opbygning slet ikke. Håber man holdet alle 3 i gang for Rudigers forår har været virkelig godt!Madridista02 post=160890 skrev: Andre end mig der syntes det var rart at se Alaba tilbage i startopstillingen?
i øvrigt dejligt med to kampe hvor vi har scoret mange mål. Håber det fortsætter i weekenden, det gode offensive fodbold. Det har jeg savnet.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Du skal åbne B365 på Ipad, zoome ind så meget du kan og undgå at se opdateringer på odds ved at scrolle ned i baggrunden. Så kan det altså godt fungere på B365.Brylle post=160891 skrev: Nu fik jeg kun set kampen på Bets forfærdelige format der virker bedst på mobil, så det var vildt at se de forskellige klip med Vinicius på Madridista-twitteren i går!
Det er altså nogle imponerende aktioner han står bag. Vanvittig assist!
Generelt godt Twitter-arbejde I fik lavet! Dejligt provokerende :D
jeg var så heldig at La1 viste den i går. Selv i Zoo er der RM stemning efter kampen. Mod Villarreal skal der bare nydes bold!
Alaba er en kæmpe leder. Og så er det rart at have minimum 1 CB, der er god på bolden. Det mangler vi når han ikke er med.Madridista02 post=160890 skrev: Andre end mig der syntes det var rart at se Alaba tilbage i startopstillingen?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
€31m!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
På en måde synes jeg bare det er synd, hvis Camavinga skal spille back for evigt. Og er han overhovedet indstillet på det?El Siete post=160904 skrev: Allerede bedre venstreback end Mendy nogensinde bliver. Han må gerne skippes afsted denne sommer. Med Camavinga, Fran Garcia og Alaba der alle kan spille der, er vi fint besat.
Tænk hvis man havde gemt Redondo væk på venstrebacken.
Mendy er en fin backup til Fran Garcia. Men får vi et godt bud, så sælg endelig.
Edit: Alaba har ikke været god på backen overhovedet - og skal vel også spille fast i midten.
- 9eren
- Gæst
-