Optakt: Barcelona - Real Madrid, Copa del Rey, semifinale, 2. kamp

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #169 af 9eren
Han er jo vores nye Seedorf. Bortset fra at han mangler lidt mål så er han jo stærk på flere vigtige områder og fedt at han kan bruges på backpladsen. Modric og Kroos må gerne blive en sæson mere begge to for at oplære Tchouameni og Camavinga. Tchouameni må gerne spille noget mere ved siden af Camavinga i ligaen. Glæder mig til at klappe af spillerne på lørdag!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 3 måneder siden #170 af Madridista02
Andre end mig der syntes det var rart at se Alaba tilbage i startopstillingen?
Rüdiger har jo egentlig gjort det rigtig fint, men Alaba er også bare klasse, og har nogle andre spidskompetencer. Og så endte han med at spille en fin kamp, selvom han så lidt rusten ud i begyndelsen af kampen.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #171 af Brylle
​Nu fik jeg kun set kampen på Bets forfærdelige format der virker bedst på mobil, så det var vildt at se de forskellige klip med Vinicius på Madridista-twitteren i går! 

Det er altså nogle imponerende aktioner han står bag. Vanvittig assist! 
Generelt godt Twitter-arbejde I fik lavet! Dejligt provokerende :D

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #172 af Brylle

Madridista02 post=160890 skrev: Andre end mig der syntes det var rart at se Alaba tilbage i startopstillingen?
Rüdiger har jo egentlig gjort det rigtig fint, men Alaba er også bare klasse, og har nogle andre spidskompetencer. Og så endte han med at spille en fin kamp, selvom han så lidt rusten ud i begyndelsen af kampen.

​Det var en fornøjelse! Jeg synes det er svært med Alaba vs Rudiger men det afhænger jo af hvad man vil. Synes Alaba er en kæmpe leder men jeg har også en våd drøm om at Rudiger og Militao med ordentlige backs kan åbne op for et dødspres af en anden verden fordi de altid spiser op. Men der er holdets opbygning slet ikke. Håber man holdet alle 3 i gang for Rudigers forår har været virkelig godt!

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 3 måneder siden #173 af Madridista02

Brylle post=160892 skrev:

Madridista02 post=160890 skrev: Andre end mig der syntes det var rart at se Alaba tilbage i startopstillingen?

​Det var en fornøjelse! Jeg synes det er svært med Alaba vs Rudiger men det afhænger jo af hvad man vil. Synes Alaba er en kæmpe leder men jeg har også en våd drøm om at Rudiger og Militao med ordentlige backs kan åbne op for et dødspres af en anden verden fordi de altid spiser op. Men der er holdets opbygning slet ikke. Håber man holdet alle 3 i gang for Rudigers forår har været virkelig godt!

​Ja god pointe faktisk. Rudiger og Militao er jo nogle ekstremt stærke CBs, hvor Alaba teknisk er ekstremt god. Så han er god i det spilopbyggende. Og som du skriver, så er det vigtigt for sæsonen, at holde alle tre igang, fordi det giver os en alsidighed og flere strenge at spille på. 
i øvrigt dejligt med to kampe hvor vi har scoret mange mål. Håber det fortsætter i weekenden, det gode offensive fodbold. Det har jeg savnet.
​​​​​

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #174 af 9eren

Brylle post=160891 skrev: ​Nu fik jeg kun set kampen på Bets forfærdelige format der virker bedst på mobil, så det var vildt at se de forskellige klip med Vinicius på Madridista-twitteren i går! 

Det er altså nogle imponerende aktioner han står bag. Vanvittig assist! 
Generelt godt Twitter-arbejde I fik lavet! Dejligt provokerende :D

​Du skal åbne B365 på Ipad, zoome ind så meget du kan og undgå at se opdateringer på odds ved at scrolle ned i baggrunden. Så kan det altså godt fungere på B365.

jeg var så heldig at La1 viste den i går. Selv i Zoo er der RM stemning efter kampen. Mod Villarreal skal der bare nydes bold! 

3 år 3 måneder siden #175 af Ramos4

​Alaba er en kæmpe leder. Og så er det rart at have minimum 1 CB, der er god på bolden. Det mangler vi når han ikke er med.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 3 måneder siden #176 af Madrid777
Det kan godt være at det allerede er blevet nævnt herinde og jeg har overset det i kommentarsporet, men den detalje som Vini laver med fodskifte fra højre til venstre og så videre til Benzema til 4-0 er jo intet mindre end genial. Hans evne til at holde hovedet koldt i de afgørende momenter er markant forbedret. Nu er næste step at kunne holde hovedet koldt når han gang på gang udsættes for unfair behandling af modstanderne. Men stadig fedt at se at han ikke tager pis fra nogen og lader sig træde på. Der har generelt været en alt for venlig stemning mellem de to hold i de seneste clasicos, så det var dejligt at se at der blevet mundhugget og gået til stålet denne gang!
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Madrid777.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Ramos4

3 år 3 måneder siden #177 af Ramos4
Vi købte Camavinga for €31m! Hvilket endda var under hans markedsværdi ifølge Transfermarkt.

€31m!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

3 år 3 måneder siden #178 af El Siete
Allerede bedre venstreback end Mendy nogensinde bliver. Han må gerne skippes afsted denne sommer. Med Camavinga, Fran Garcia og Alaba der alle kan spille der, er vi fint besat. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 3 måneder siden #179 af Ramos4

El Siete post=160904 skrev: Allerede bedre venstreback end Mendy nogensinde bliver. Han må gerne skippes afsted denne sommer. Med Camavinga, Fran Garcia og Alaba der alle kan spille der, er vi fint besat. 

​På en måde synes jeg bare det er synd, hvis Camavinga skal spille back for evigt. Og er han overhovedet indstillet på det?
Tænk hvis man havde gemt Redondo væk på venstrebacken.

Mendy er en fin backup til Fran Garcia. Men får vi et godt bud, så sælg endelig. 

Edit: Alaba har ikke været god på backen overhovedet - og skal vel også spille fast i midten.

Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Ramos4.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #180 af 9eren
Real Madrid arbejder på at få fat i Alphonso Davies og jeg er helt fin med at man har Fran Garcia, Mendy, Camavinha, Nacho og evt Alaba til den position indtil Alphonso Davies potentielt vil skifte. Han kan lave en Alaba

Leveret af Kunena Forum