Optakt: Celta - Real Madrid, LaLiga EA Sports, 3. spillerunde

2 år 11 måneder siden #121 af Kiwes
​Det her overtid halløj det holder altså ikke.......spillerne falder som fluer.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #122 af DeLaRed

mohbar post=166704 skrev: ​Rudigers indsats i denne kamp bør absolut ikke overses. Han har være ret solid og god oprydder

​Synes det er ved st være standard fra hans side!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

2 år 11 måneder siden #123 af Dragam

DeLaRed post=166707 skrev: Nacho stadig vildt hurtig i spurt!

​Nogle få har stadig størstedelen af deres hurtighed i deres slut 30'ere - javier zanetti er vel det bedste eksempel på det. Men det er godt nok få det er tilfældet for.

2 år 11 måneder siden #124 af elle44
Puha, det var sgu tilfældigt vi vandt idag. Bekymrende med Vini og bekymrende indskiftninger af Kroos og Modric på én gang for vores, på det tidspunkt, bedste midtbanespillere.

Joselu spiller sig heldigvis op og ender med at gøre det ganske hæderligt.

2 år 11 måneder siden #125 af Dragam

DeLaRed post=166684 skrev: Når Rodrygo ikke kan scorer mål, hvad kan han så…skære grønsager?

​Du så ikke de utallige driblinger han lykkedes med og de åbninger han skabte? Nej ok...
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Madridista02

2 år 11 måneder siden #126 af madrid2000
​Ancelotti bliver reddet af Bellingham idag.

Hans indskiftninger af Modric og Kroos var slet ikke nødvendige og gjorde holdet svagere.

Kepa er usikker. Kan ikke vente til Belgieren er tilbage.

Rodrygo er dobbelt så god når han spiller i venstre side. Han havde været en stor stjerne i en anden klub.

Vi har ingen angreb. Det er kun et spørgsmål om tid før det går galt. Måske kan vi vinde ligaen, men CL kan vi godt glemme.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 11 måneder siden #127 af Lars1991
​Det blev svært uden Vini. Rodrygo spiller egentlig en fin kamp og har mange gode aktioner (han forsvinder dog helt efter det brændte straffe), men det bare ikke ligeså tit og insisterende som Vini. Og så har han selvfølgelig heller ikke samme fart, hvilket gør at modstanderen kan spille anderledes.

Fint nok at skifte formation til anden halvleg, synes egentlig det fungerede ret godt med dobbelt pivot med Tchouameni og Cama og det gjorde også Joselu bedre som ene angriber.
Det så til gengæld godt nok hullet ud lige efter Kroos og Modric kom ind, men så kom der så småt mere styr på det igen. Synes dog Modric havde et ret ringe indhop.

Alt i alt, fortjent nok vi vinder baseret på spil og chancer, men det var ikke særlig overbevisende. Godt vi har Bellingham!

2 år 11 måneder siden #128 af Kiwes
​For mig må Ancelotti tage badebolden. Først at sætte Rodrygo til at sparke straffe når man har Modric og Joselu på banen. Og at skifte Tchou og Camavinga ud for Kroos og Modric var også en hjerneblødning af dimensioner. Carlo har slet ikke opgivet drømmen om at Kroos og Modric kan gøre forskellen. 

2 år 11 måneder siden #129 af Lars1991

Kiwes post=166715 skrev: ​For mig må Ancelotti tage badebolden. Først at sætte Rodrygo til at sparke straffe når man har Modric og Joselu på banen. Og at skifte Tchou og Camavinga ud for Kroos og Modric var også en hjerneblødning af dimensioner. Carlo har slet ikke opgivet drømmen om at Kroos og Modric kan gøre forskellen. 

Det også nemt nok, at fokusere på de negative ting. Han laver også nogle ændringer til anden halvleg, som jeg synes gjorde en stor forskel. Og kritikken af Joselus indskiftning blev jo også lidt forstummet efter han egentlig gjorde det ret godt i anden halvleg og også ender med en assist.

Det er dog mærkeligt at Rodrygo tog.. var det ikke i preseason han sagde at det var Modric der var den primære? Og grunden til Vini sparkede var at Modric ikke var på banen?

2 år 11 måneder siden #130 af Real HWL
Det var ikke nogen køn kamp, og langt hen ad vejen lignede det en point deler. Men hvor er jeg dog glad for vi hiver alle 3 point i hus. Det er fandme vigtigt. Så må Villereal meget gerne tage point fra Barca på søndag.

2 år 11 måneder siden #131 af Kiwes

Lars1991 post=166716 skrev:

Kiwes post=166715 skrev: ​For mig må Ancelotti tage badebolden. Først at sætte Rodrygo til at sparke straffe når man har Modric og Joselu på banen. Og at skifte Tchou og Camavinga ud for Kroos og Modric var også en hjerneblødning af dimensioner. Carlo har slet ikke opgivet drømmen om at Kroos og Modric kan gøre forskellen. 

Det også nemt nok, at fokusere på de negative ting. Han laver også nogle ændringer til anden halvleg, som jeg synes gjorde en stor forskel. Og kritikken af Joselus indskiftning blev jo også lidt forstummet efter han egentlig gjorde det ret godt i anden halvleg og også ender med en assist.

Det er dog mærkeligt at Rodrygo tog.. var det ikke i preseason han sagde at det var Modric der var den primære? Og grunden til Vini sparkede var at Modric ikke var på banen?

​Jo det gjorde han. I dag synes jeg det negative overskygger det positive, derfor ligger mit fokus der. Jeg var meget uenig i Carlo's beslutninger i dag og faktisk bekymrer det mig hvordan han ser Modric og Kroos. Joselu spillede en horribel 1 halvleg og helt fair at han bliver kritiseret. 2 var ganske fin, helt enig - eller i hvert fald mod slutningen.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Kiwes.

2 år 11 måneder siden #132 af Kiwes
​Carlo Ancelotti: "I was angry at the penalty because I said Modric should take it.”

Okay den tager jeg tilbage så :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000, elle44, Madridista02

Leveret af Kunena Forum