Optakt: Celta - Real Madrid, LaLiga EA Sports, 3. spillerunde
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvad er alternativet? Hans lejeaftale med Milan med er udløbet, så kommer han selvfølgelig retur til den klub hvor han er på kontrakt.Bismo post=166641 skrev: Carlo har tydeligvis nul tillid til Brahim. Hvorfor f har man så hentet ham tilbage???
Jeg havde i øvrigt gjort det samme, jeg synes helt klart det er den rigtige løsning at sætte Joselu på banen så vi har en spiller udover Bellingham der kommer i feltet.
Donde está la biblioteca?
tror det handlede om at Diaz gerne ville blive i Milan pga spilletid, men real ville have ham tilbage så han kunne sælges. Så skiftede Asensio og så ville vi ikke af med ham.doven post=166650 skrev:
Hvad er alternativet? Hans lejeaftale med Milan med er udløbet, så kommer han selvfølgelig retur til den klub hvor han er på kontrakt.Bismo post=166641 skrev: Carlo har tydeligvis nul tillid til Brahim. Hvorfor f har man så hentet ham tilbage???
Jeg havde i øvrigt gjort det samme, jeg synes helt klart det er den rigtige løsning at sætte Joselu på banen så vi har en spiller udover Bellingham der kommer i feltet.
Når det er sagt, så blir der læbet utrolig mange hårde meter hos Velta, så mon ikke luften for af ballonen når vi rammer 70-75 minut, og Real så kan få åbnet mere op i front, evt med indskiftning af en hurtig Brahim og en Kroos/Modric der kan diktere spillet så resten af midtbanen kan komme længere frem.
Ud over det er der heller ikke en eneste Real spiller der har som sådanne har ramt dagen.
Donde está la biblioteca?
- madrid2000
-
- Væk
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
Hans far har jeg været bolddreng for i 90erne