Optakt: Celta - Real Madrid, LaLiga EA Sports, 3. spillerunde

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #61 af 9eren
Fordi den er helt skæv

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #62 af Dragam
Kan godt forstå at rodrygo hopper i frustration over at joselu ikke spiller ham der... intet blik for spillet...

2 år 11 måneder siden #63 af doven

Bismo post=166641 skrev: Carlo har tydeligvis nul tillid til Brahim. Hvorfor f har man så hentet ham tilbage???

Hvad er alternativet? Hans lejeaftale med Milan med er udløbet, så kommer han selvfølgelig retur til den klub hvor han er på kontrakt.

Jeg havde i øvrigt gjort det samme, jeg synes helt klart det er den rigtige løsning at sætte Joselu på banen så vi har en spiller udover Bellingham der kommer i feltet.

2 år 11 måneder siden #64 af mohbar
​Joselu... en spiller der kun bør komme på banen når vi er foran eller der er 10 minutter af kampen og vi skal spille med indlæg

2 år 11 måneder siden #65 af DeLaRed
Ifht Brahim tror jeg folk skal have lidt ro på, det handler langt mindre ol tiltro til Brahim end det handler om at Ancelotti godt ved at han skal have spillet vores 3 målscorer i front varme. Personligt synes jeg alle 3 (Vini, Rodrygo og Joselu) har været yderst uimponerende i season starten, men Ancelotti ved godt at uden dem bliver det en meget kort season, de fleste trænere havde valgt den samme tilgang til angrebet lige nu.

Donde está la biblioteca?

2 år 11 måneder siden #66 af mohbar

doven post=166650 skrev:

Bismo post=166641 skrev: Carlo har tydeligvis nul tillid til Brahim. Hvorfor f har man så hentet ham tilbage???

Hvad er alternativet? Hans lejeaftale med Milan med er udløbet, så kommer han selvfølgelig retur til den klub hvor han er på kontrakt.

Jeg havde i øvrigt gjort det samme, jeg synes helt klart det er den rigtige løsning at sætte Joselu på banen så vi har en spiller udover Bellingham der kommer i feltet.

​tror det handlede om at Diaz gerne ville blive i Milan pga spilletid, men real ville have ham tilbage så han kunne sælges. Så skiftede Asensio  og så ville vi ikke af med ham.

2 år 11 måneder siden #67 af Kiwes
​De der indlæg fra midten ind i deres felt skal vi stoppe med. 

2 år 11 måneder siden #68 af elle44
Ærgerligt med Vinicius, lignede ellers han var i hopla idag. Skuffende indsats ellers.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 år 11 måneder siden #69 af Kiwes
​Jeg forstår ikke hvorfor det er Joselu der bliver valgt. Hvis vi skal fortsætte samme system passer Brahim da langt bedre til Vini profilen. Så kan ham og Rodrygo evt. skifte side.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

2 år 11 måneder siden #70 af DeLaRed
Cadeau til Benitez, hans defensive taktik har lammet Real, hans 5 mands bagkæde lukker stort set helt ned fir vores backs, da vi ikke spiller med wings i angrebet, så er der altid en back klistret til dem, derfor vi stort set intet har set til Dani i denne halvej imodsætning til de sidste 2 kampe og også derfor Fran er svær at spille i dybden. Og så har deres ekstremt hård pres på midtbanen lukket helt ned for at Real kan spille igennem midten, så rent taktisk vinder Benitez 1. Halvej.

Når det er sagt, så blir der læbet utrolig mange hårde meter hos Velta, så mon ikke luften for af ballonen når vi rammer 70-75 minut, og Real så kan få åbnet mere op i front, evt med indskiftning af en hurtig Brahim og en Kroos/Modric der kan diktere spillet så resten af midtbanen kan komme længere frem.

Ud over det er der heller ikke en eneste Real spiller der har som sådanne har ramt dagen.

Donde está la biblioteca?

2 år 11 måneder siden #71 af madrid2000
​Hvis Vinicious er langtidsskadet( gud forbyde det) så er vinduet heldigvis åbent, hvor vi kan hente en erstatning som Braitwaite eller Yussuf Poulsen. Har i andre forslag? 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #72 af 9eren
Jonas Wind, har spillet sammen med hans bror som miniputter-lilleputter

Hans far har jeg været bolddreng for i 90erne
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum